"G³omby" w TVP Info

Data: 2020-02-14 18:50:03
Autor: Yogi
"G³omby" w TVP Info
Pzred chwil± katowa³em siê ogl±daniem jakiego¶ programu w TVP Info w którym
jaki¶ ch³opty¶ z pis-owskim zaciêciem sugerowa³, ¿e Borys Budka pisz±c na
Twitterze "kolor zwyciêski" (pokazano zrzut z ekranu) pope³ni³ b³±d
ortograficzny. "Czy nie za du¿o tych b³êdów w Platformie?" - zapyta³
ch³opty¶ robi±cy za wschodz±cego dziennikarza. "Rence opadajom!". Czy ju¿ w
TVP nie ma ludzi z wykszta³eceniem, a nie tylko "po licencjacie"? Y

Data: 2020-02-14 17:05:12
Autor: japanizer
"GÅ‚omby" w TVP Info
On Saturday, February 15, 2020 at 2:50:04 AM UTC+9, Yogi wrote:
[...]

Co¶ w tym jest, ¿e czym bardziej rozmodlony tzw. "patriota" z PiS, to tym bardziej jego mowa jêzyk rosyjski przypomina.

Data: 2020-02-15 04:48:17
Autor: Konopny
"GÅ‚omby" w TVP Info
u¿ytkownik Yogi napisa³:
[...]

Niech pe³o skupi siê na jakich obietnicach i podkre¶la jakie to dobro
sp³ynie na PL kiedy Kidawka urz±d obejmie, a tak? Ile piniendzy zostanie wincyj w kieszeni przeciêtnego zjadacza chleba,
jakie to wolno¶ci zapanuj±, a tak?  Pis pis pis pis czyli nudy panie.

Data: 2020-02-15 18:16:07
Autor: Runt
"GÅ‚omby" w TVP Info
W dniu 2020-02-15 o 13:48, Konopny pisze:
u¿ytkownik Yogi napisa³:
[...]

Zauwa¿ ze tekst mówi o "têpactwie" dziennikarza TVP Info, a nie o tym jak bêdzie za Kidawy czy kogo¶ innego. "A was murzynów bij±!" ?

Ile piniendzy zostanie wincyj w kieszeni przeciêtnego zjadacza chleba,

Nic ;-)))

jakie to wolno¶ci zapanuj±, a tak?

Takie jakie sobie wymy¶lisz.

Pis pis pis pis czyli nudy panie.

Autor pisze o "g³ombach" z TVP Info, a to przeciez szczekaczka PiS.

--
Runt
"Do polityki nie idzie siê dla pieniêdzy!" - (c) J.Kaczyñski

Data: 2020-02-15 07:08:28
Autor: Runt
"GÅ‚omby" w TVP Info
W dniu 2020-02-14 o 18:50, Yogi pisze:
[...]
Mot³och niegramotny i tak uwierzy, ¿e "zwyciêski" pisze siê inaczej! Bêd± gadaæ godzinami, ¿e ten Budka to nieuk! ;-)

Data: 2020-02-15 16:03:16
Autor: Trefni¶
"G³omby" w TVP Info
W dniu .02.2020 o 18:50 Yogi <yogi@yellowstone.go> pisze:

[...]

A nie pope³ni³ wg ciebie?

https://wpolityce.pl/polityka/487009-budka-o-kolorze-plakatu-kidawy-blonskiej-zwyciezki

--
Trefni¶

Data: 2020-02-15 16:19:52
Autor: A. Filip
"G³omby" w TVP Info czyli PO-Budka "zwyciêZki" w "bUlu i nadzieJi" 2.0
Trefni¶ <trefnis1@mailinator.com> pisze:
[...]

Mo¿e PO-Budka powinien twitowaæ z przegl±darki www z kontrol± pisowni?
AFAIR firefox to wspiera.

B³êdy mo¿na wybaczyæ o ile siê nie powtarzaj±.  AFAIR PO-Bubka tak
b³±dzi publicznie pierwszy raz, "czo³owi politycy PO" po raz kolejny.
Takie "zwyciêZkie kolory" nie s± bardzo wa¿ne ale jakie¶ tam znaczenie
maj±, ustalaj± bazê ocen kolejnych "zdarzeñ".  Wyrównane wybory to
"ciu³anie promili (poparcia)", nieprawda¿? :-)

https://www.wprost.pl/236287/komorowski-laczy-sie-w-bulu-i-nadzieji-z-japonczykami.html
(Prezydent) Komorowski ³±czy siê w ,,bulu i nadzieji" z Japoñczykami
; 2011-03-18

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-15 16:50:01
Autor: TrefniÅ›
"GÅ‚omby" w TVP Info czyli PO-Budka "zwyciÄ™ Zki" w "bUlu i nadzieJi" 2.0
W dniu .02.2020 o 16:19 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

[...]

W porz±dku :)
Reakcja internetów by³a adekwatna, lekkie zwrócenie uwagi..
Bo teraz czêsto b³êdy nie s± nawet naszymi b³êdami, tylko b³êdami maszyn.

Ciê¿kie dzia³a wytoczyli za¶ Yogi, japanizer, Runt, Konopny -  pretensjonalnie, a dowodz±c w³asnej niewiedzy.
Zamiast znajdowaæ rzeczy _wa¿ne_ zadowalaj± siê jakimi¶ b³ahostkami.

--
Trefni¶

Data: 2020-02-15 18:01:35
Autor: u2
W dniu 15.02.2020 o 16:50, Trefni¶ pisze:
Ciê¿kie dzia³a wytoczyli za¶ Yogi, japanizer, Runt, Konopny - pretensjonalnie, a dowodz±c w³asnej niewiedzy.
Zamiast znajdowaæ rzeczy _wa¿ne_ zadowalaj± siê jakimi¶ b³ahostkami.

to ty trefny chcesz wytaczaæ dzia³a nawarony na ¿ydków z Peace, a tutaj chodzi aby podczymaæ saspens, taki dobry niemiecki jazgocik na polacken:)

Data: 2020-02-15 18:21:45
Autor: Runt
W dniu 2020-02-15 o 16:50, Trefni¶ pisze:

Ciê¿kie dzia³a wytoczyli za¶ Yogi, japanizer, Runt, Konopny - pretensjonalnie, a dowodz±c w³asnej niewiedzy.

Niby gdzie? Zwyciêski to zwyciêski, a nie "zwyciêzki".

Zamiast znajdowaæ rzeczy _wa¿ne_ zadowalaj± siê jakimi¶ b³ahostkami.

Boli, co? ;-)

Data: 2020-02-15 19:39:45
Autor: Trefni¶
W dniu .02.2020 o 18:21 Runt <Runt@anakumena.soc> pisze:

W dniu 2020-02-15 o 16:50, Trefni¶ pisze:

Ciê¿kie dzia³a wytoczyli za¶ Yogi, japanizer, Runt, Konopny -  pretensjonalnie, a dowodz±c w³asnej niewiedzy.

Niby gdzie? Zwyciêski to zwyciêski, a nie "zwyciêzki".

A przecie¿ podawa³em link jak krowie na rowie...
Czyli nadal nie rozumiecie, ¿e nie powinni¶cie sraæ we w³asne, PO-wskie  gniazdo, bo gówno zacznie siê przelewaæ?

Zamiast znajdowaæ rzeczy _wa¿ne_ zadowalaj± siê jakimi¶ b³ahostkami.

Boli, co? ;-)

¦mieszy bezdenna g³upota Runtów.
Mog± wy³apywaæ pryncypia, a obna¿aj± braki we w³asnym i Budki  obyciu/wykszta³ceniu.
To ju¿ nawet internety s± bardziej bystre.

--
Trefni¶

Data: 2020-02-16 10:52:41
Autor: Runt
W dniu 2020-02-15 o 19:39, Trefni¶ pisze:
[...]
Yogi widzia³ na w³asne oczy. Jemu wierzê, a nie w jaki¶ link poddanych PiS.
Czyli nadal nie rozumiecie,
Wy to forma zwracania siê w PZPR. Przyzwyczajenia, co? ;-)
¿e nie powinni¶cie sraæ we w³asne, PO-wskie gniazdo, bo gówno zacznie siê przelewaæ?
Temat dotyczy s³owa "zwyciêstwo" wiêc albo masz cos do powiedzenia w temacie a jak nie to WON!
Zamiast znajdowaæ rzeczy _wa¿ne_ zadowalaj± siê jakimi¶ b³ahostkami.
Boli, co? ;-)
¦mieszy bezdenna g³upota Runtów.
A mnie ¶mieszy twój upór i naiwna wiara w PiS.
Mog± wy³apywaæ pryncypia, a obna¿aj± braki we w³asnym i Budki obyciu/wykszta³ceniu.
Yogi widzia³ na TVP Info ¿e by³o "zwyciêski", a po ewidentnej durnocie dziennikarza TVP poddane media i ty usi³uj± odkrêciæ publikuj±c fa³szywki.
To ju¿ nawet internety s± bardziej bystre.
Ale nie ty.--

Data: 2020-02-15 18:19:55
Autor: Runt
W dniu 2020-02-15 o 16:19, A. pajac Filip pisze:

B³êdy mo¿na wybaczyæ o ile siê nie powtarzaj±.  AFAIR PO-Bubka

Myslisz jak napiszesz "bubka" to wzmocnisz si³ê swoich argumentów?
Yogi wyra¼nie napisa³ co pokazano i jaki by³ komentarz "ch³optysia".
Teraz PiS i jego s³ugi odkrêca wpadkê "g³omba".

Data: 2020-02-15 11:44:04
Autor: Konopny
"G³omby" w TVP Info czyli PO-Budka "zwyciêZki" w "bUlu i nadzieJi" 2.0
W dniu sobota, 15 lutego 2020 18:19:56 UTC+1 u¿ytkownik Runt napisa³:
W dniu 2020-02-15 o 16:19, A. pajac Filip pisze:

> B³êdy mo¿na wybaczyæ o ile siê nie powtarzaj±.  AFAIR PO-Bubka

Myslisz jak napiszesz "bubka" to wzmocnisz si³ê swoich argumentów?

cyt.
Pose³ pupka i pose³ ³ajza.

Yogi wyra¼nie napisa³ co pokazano i jaki by³ komentarz "ch³optysia".
Teraz PiS i jego s³ugi odkrêca wpadkê "g³omba".

Pisy musz± podkre¶laæ wpadki jêzykowe przeciwników jak pe³o podkre¶la³a "wzi±¶æ" p.Paw³owicz?

Mamy wiêc symetriê na tym polu.

Data: 2020-02-15 11:45:39
Autor: Konopny
"G³omby" w TVP Info czyli PO-Budka "zwyciêZki" w "bUlu i nadzieJi" 2.0
Pisy musz± podkre¶laæ wpadki jêzykowe przeciwników jak pe³o podkre¶la³a "wzi±¶æ" p.Paw³owicz?

Mamy wiêc symetriê na tym polu.

Mo¿e mamy polaryzacjê luda na dwa wrogie obozy? Hê?

Data: 2020-02-15 20:53:58
Autor: u2
W dniu 15.02.2020 o 20:45, Konopny pisze:
Pisy musz± podkre¶laæ wpadki jêzykowe przeciwników jak pe³o
podkre¶la³a "wzi±¶æ" p.Paw³owicz?

Mamy wiêc symetriê na tym polu.

Mo¿e mamy polaryzacjê luda na dwa wrogie obozy? Hê?

ty g³upi moherowy ciemniaku z Bolanda, szpunt teraz rz±dzi na wyspach:)

Data: 2020-02-15 21:55:23
Autor: A. Filip
Konopny <obserwator1434@gmail.com> pisze:
Pisy musz± podkre¶laæ wpadki jêzykowe przeciwników jak pe³o podkre¶la³a "wzi±¶æ" p.Paw³owicz?

Mamy wiêc symetriê na tym polu.

Mo¿e mamy polaryzacjê luda na dwa wrogie obozy? Hê?

Ale¿ ja nie jestem przeciw politycznemu u¿yciu
orto(graficznego)-faszyzmu!  Wielka idea
usenetowej wied¼my orto-faszystki niech stanie siê nie¶miertelna! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-15 19:42:04
Autor: Trefni¶
W dniu .02.2020 o 18:19 Runt <Runt@anakumena.soc> pisze:

[...]

Jeszcze raz:
https://wpolityce.pl/polityka/487009-budka-o-kolorze-plakatu-kidawy-blonskiej-zwyciezki

Wasza obsesja ¶wiadczy, ¿e to nie przejêzyczenie Budki, a braki jêzykowe.
EOT

--
Trefni¶

Data: 2020-02-16 10:54:31
Autor: Runt
W dniu 2020-02-15 o 19:42, Trefni¶ pisze:
[...]

YOGI WIDZIA£ W TVP INFO jak ch³opta¶ siê wkopa³.

Wasza obsesja ¶wiadczy, ¿e to nie przejêzyczenie Budki, a braki jêzykowe.
EOT

Twój upór ¶wiadczy o ¶lepej wierze w bzdety generowane przez PiS.

Data: 2020-02-16 11:08:59
Autor: A. Filip
"G³omby" w TVP Info czyli PO-Budka "zwyciêZki" w "bUlu i nadzieJi" 2.0 [Runt idzie w totalne zaparte]
[...]

[...]

Kto poza *anonimowym* (misiem) Yogi to widzia³?
Jaki dzielny dziennikarz popieraj±cy totaln± opozycjê waln±³ to w
artykule pod którym siê podpisa³ w³asnym imieniem i nazwiskiem
co wystawia j±/jego i redakcje na (znacz±ce) ryzyko pozwu
je¶li "minie siê (znies³awiaj±co) z prawd±"?

Opisy w mediach które widzia³em nie zawieraj± dos³ownego cytaty tekstu
samego twita PO-Budki ale twit z zapytaniem (grzecznym opierdolem)
do niego który zawiera ju¿ poprawn± pisownie.  Wystarczy ¿e wyjdzie
PO-Budka i o¶wiadczy publicznie ¿e nie twitn±³ z b³êdem pisowni a TVP
"bêdzie" uwalone.

Tu w grê wchodzi zasada: "wierzmy" politycznym zaprzeczeniom (do czasu)
*bo nadgorliwe zaprzeczenia s± i powinny byæ bardzo kosztowne* .
Marsza³ek Senatu PiS (poprzedniej kadencji) siê o tym nie przekona³?
Taka spirali licytacji konsekwencji "miniêcia siê z prawd±".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-16 11:21:09
Autor: Runt
"GÅ‚omby" w TVP Info
W dniu 2020-02-16 o 11:08, A. Filip pisze:
[...]

Je¿eli ktos komus co¶ ewentualnie nikt nikomu nic to po co komu na co?

Data: 2020-02-16 19:36:46
Autor: Trefni¶
W dniu .02.2020 o 10:54 Runt <Runt@anakumena.soc> pisze:

[...]

Nie wrzeszcz tak, ciapciaku :)
Yogi ma o tyle wiêcej instynktu samozachowawczego, ¿e opu¶ci³ ciê w walce  o polszczyznê Budki.
GW-no te¿ milczy, wszyscy masturbuj± siê fuckiem.

Wasza obsesja ¶wiadczy, ¿e to nie przejêzyczenie Budki, a braki  jêzykowe.
EOT

Twój upór ¶wiadczy o ¶lepej wierze w bzdety generowane przez PiS.

Nie - opiera siê na _wiedzy_ o marno¶ci umys³owej polskiej klasy  pró¿niaczej (czyt. politycznej).

--
Trefni¶

Data: 2020-02-17 08:12:47
Autor: Runt
W dniu 2020-02-16 o 19:36, Trefni¶ pisze:
[...]

To dlaczego popierasz PiS?--

Data: 2020-02-17 10:02:21
Autor: Trefni¶
W dniu .02.2020 o 08:12 Runt <Runt@anakumena.soc> pisze:

[...]

Nie popieram PiS-u!
Zaledwie nie do³±czam do GW-ien i TVN-ów w masturbacji antykaczyñskiej.

Oraz wykazujê mia³ko¶æ opozycji, skoro hejtem na "dobr± zmianê" zajmuj±  siê ju¿ najwiêksze tuzy intelektu RP.
A to Michnik, a to Jachira, a to Spurek, czy nawet "zwyciêzki"  jêzykoznawca Budka. Po tej stronie ju¿ t³ok.

--
Trefni¶

Data: 2020-02-17 15:08:27
Autor: A. Filip
[...]

W tej sprawie IMHO Budka zachowa³ siê "do¶æ przyzwoicie bez masochizmu".
Co Budce zaliczasz do hejtu?  Mam nadzieje ¿e pytanie jest trudniejsze
ni¿ tylko "od¶wie¿enie pamiêci".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-17 16:46:32
Autor: Trefni¶
W dniu .02.2020 o 15:08 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

[...]

OK, Budka w mojej wypowiedzi pad³ ofiar± w³asnych obroñców :)
Tu masturbowa³ siê Runt, Yogi taktownie odpu¶ci³, skoro literówka okaza³a  sê faktem.

Zreszt± kompulsywny atak by³ widoczny _tylko_ w wykonaniu Runta, nawet  internety odpu¶ci³y szybko literówkê.

Ale odium hejtu spad³o na Budkê - który mo¿e nie jest dziewic± orleañsk±,  ale nie grzeszy te¿ nadmiern± pobudliwo¶ci±. Zatem _my¶lcie_ i dok³adnie  sprawdzajcie fakty, zanim zaczniecie atakowaæ.
Bo skutek mo¿e byæ odwrotny od zamierzonego.

--
Trefni¶

Data: 2020-02-15 18:17:26
Autor: Runt
"GÅ‚omby" w TVP Info
W dniu 2020-02-15 o 16:03, Trefni¶ pisze:
[...]

No proszê. Ju¿ manipuluj±.

Data: 2020-02-15 19:45:59
Autor: Trefni¶
"G³omby" w TVP Info
W dniu .02.2020 o 18:17 Runt <Runt@anakumena.soc> pisze:

[...]

Sprawd¼ i udowodnij, geniuszu :)
Mózg chyba masz, a odpowiednie narzêdzia s± dostêpne.
Ale specjalnie dla pozbawionych tego pierwszego - GW-no by ci o  manipulacji na pewno napisa³o.
EOT

--
Trefni¶

Data: 2020-02-16 10:57:05
Autor: Runt
"GÅ‚omby" w TVP Info
W dniu 2020-02-15 o 19:45, Trefni¶ pisze:
[...]

Nie opieram siê na tym co napisano w wpolityce.pl ale to co widzia³ Yogi.

Mózg chyba masz,

A ty?

a odpowiednie narzêdzia s± dostêpne.

POwa¿nie? A u ciebie?

Ale specjalnie dla pozbawionych tego pierwszego - GW-no by ci o manipulacji na pewno napisa³o.
EOT

Jasne, pisz±c GW-no zwiekszasz si³e swoich argumentów? Naiwny nieboraku.

Data: 2020-02-17 16:58:15
Autor: z
"GÅ‚omby" w TVP Info
Na tym plakacie Kidawa ma taliê i balony.

To taki gorszy model Ogórek.

Ogórek 0,5 ;-)

Data: 2020-02-15 21:52:14
Autor: A. Filip
"G³omby" w TVP Info czy gÅ‚ Ä…b Yogi?
[...]

A zd±¿y³e¶ zauwa¿yæ czy pokazano zrzut ekranu oryginalnego twitu Budki
czy "lekko wyszydzaj±cego pytania" z twitu o tym twicie?  PO-Budka to
taki masochista to b³êdu by nie usun±³? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-16 10:59:35
Autor: Runt
"Głomby" w TVP Info czy głąb filip?
W dniu 2020-02-15 o 21:52, A. Filip pisze:
[...]

Oryginalnego? Buhahhahahhahhhhaaaaa! A¿ taki jeste¶ naiwny?