Glonojadowi się nie spodobała?

Data: 2016-02-14 18:25:23
Autor: Pajdak
Glonojadowi się nie spodobała?
http://www.fakt.pl/politycy/klotnia-o-500-zl-na-dziecko-lukomska-pyzalska-kontra-meller,artykuly,611038.html

Znany dziennikarz Marcin Meller starł się z prezes Warty Poznań bizneswoman Izabellą Łukomską-Pyżalską! O co poszło? O to, że Pyżalska skorzysta z programu 500+, choć jest osobą bogatą.Ja w żadnym wypadku nie chcę się skompromitować. To nie są pieniądze dla mnie, tylko dla dzieci. A wszystkie dzieci są równe. To nie są pieniądze PiS-u, ani państwa. To są pieniądze z podatków, a podatki płacą w większości średni przedsiębiorcy - przekonywała Łukomska-Pyżalska."

Skoro PiS obiecał to niech teraz kombinuje. I.Ł-P ma rację. Wszystkie dzieci są równe. Nie tylko PiS-owskie.

--
Lepudruk

Glonojadowi się nie spodobała?