Glony na wilgotnej elewacji - jak usunac zielone?

Data: 2010-04-16 16:28:46
Autor: Koteczek
Glony na wilgotnej elewacji - jak usunac zielone?
Hej

Mam na domu tynk i to dosc nowy, kilka lat. Tynk to byla taka smierdzaca chemia -gotowa zaprawa jak drobna kaszka, nakladana paca. Nakladali robotnicy to etapami bo szybko trzeba to bylo rozprowadzic. Moze to byl tynk silikatowy? Nie pamiętam!

Ale do rzeczy. W kilku miejscach przeciekała rynna i kapiąca/ rozpryskująca się woda w kilku miejscach zawilgociła ten tynk i porosło to glonem zielonym.

Jak sie cholery pozbyć nie uszkadzając tynku (nie odbarwiając go czy nie wymywając go ze ściany). Mam myjkę ciśnieniową ale się boję tym walczyć.

ACE/Wybielacze na ścianę mogą mi rozwalić tynk.

Dzięki za porady :)

Data: 2010-04-16 23:02:56
Autor: Ikselka

http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=%22do+usuwania+glon%C3%B3w%22&lr=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=e7377cb018b109ba

Data: 2010-04-24 00:25:46
Autor: tom
Glony na wilgotnej elewacji - jak usunac zielone?
Użytkownik "Koteczek" <nie@spamowac.org> napisał

(...) porosło to glonem zielonym.(...) Jak sie cholery pozbyć (...)

pufas u mnie zadziałał
pozdr
t.

Glony na wilgotnej elewacji - jak usunac zielone?