G³os Polski wygranej.

Data: 2011-06-08 06:50:06
Autor: cytryna4
G³os Polski wygranej.
>ciach - tekst na zamówienie - napastliwy

> [...]

Dono¶ny g³os Polski wygranej roznosi siê nieodmiennie z Wronek, Sztumu, to tu hartujemy nasze postawy ideowe, tu wybieramy panadonkowych zamiataczy pod dywan. To my stanowimy przysz³o¶æ Polski. Przyk³adem naszego zaanga¿owania mo¿e byæ ¶wiat wiêziennego seksu. Z oczywistych przyczyn jest to seks homoseksualny. Mê¿czy¼ni pozbawieni kobiet (tak jakby nale¿a³o to do istoty kary i poprawy) nie rezygnuj± bynajmniej z uzyskiwania satysfakcji seksualnej. Kto im s³u¿y? Najs³absi. Najs³absi fizycznie, najs³absi psychicznie, czêstokroæ z umys³owymi defektami. Pozycja wiêziennego cwela jest pozycj± w wiêzieniu najni¿sza, najwiêkszym pohañbieniem. W wiêziennym podziemiu upadek faceta spe³niaj±cego rolê kobiety, czyli daj±cego swoim cia³em rozkosz, zadowolenie, namiastkê mi³o¶ci jest tak niski, ¿e a¿ obwarowany specjalnym rytua³em nietykalno¶ci. Cwel nie mo¿e dotykaæ w celi ¿adnych przedmiotów oprócz swoich, których najczê¶ciej nie posiada. Jego kontakt z ¿ywno¶ci± dostêpn± dla innych jest niedopuszczalny. Gdyby na przyk³ad dotkn±³ naczyñ z wod± poci±gnê³oby to za sob± nieuchronnie pobicie. (Nie, nie piê¶ciami, wszak jest niedotykalny; prawdopodobnie przy pomocy taboretu albo w ostateczno¶ci zosta³by skopany). Natomiast skalane naczynia zosta³yby niezw³ocznie zniszczone bez ogl±dania siê na konsekwencje ze strony administracji. Informacja, ¿e cwel dotkn±³ kot³ów ze wspólnym jedzeniem jest wystarczaj±cym powodem do buntu i odmowy przyjêcia posi³ku przez ca³e wiêzienie. Miejscem przypisanym cwelowi jest najczê¶ciej k±t, gdzie stoj± kible. Tam jada, ¿yje, spêdza wiêkszo¶æ czasu. Wychodzi wtedy, gdy faceci spragnieni s± pieszczot. Wiê¼niowie na pocz±tku wyczuwaj± s³abo¶æ potencjalnej kochanki a reszty dokonuje siê si³± i podstêpem. Wystarczy dotkniêcie cz³onkiem i cz³owiek leci na samo dno dna. I odbywa setki analnych stosunków i ³yka litry spermy pod nieustann± gro¼b± wzniesionego buta, albo nieszczê¶liwego wypadku przy pracy. Pozycja cwela jest niezbywalna. Przep³yw informacji w tym wzglêdzie jest nienaganny. Nie pomagaj± przenosiny na inny oddzia³, nie pomaga przewiezienie do innego krymina³u. Wiêzienne podziemie dba o przestrzeganie swoich norm. Cwel prawie nigdy nie staje siê cwelem z w³asnej woli, ale pó¼niej najczê¶ciej siê z ni± godzi i otwarcie przyznaje do uprawianego rzemios³a. Uleg³o¶æ oznacza mniej przetr±conych ko¶ci, mniej utoczonej krwi a wiêcej ³askawie podarowanych niedopa³ków.  --

G³os Polski wygranej.