G³osna muzyka u gory

Data: 2011-08-31 02:32:13
Autor: slawek7
G³osna muzyka u gory
Potrzebuje Waszej porady.
Mam taki k³opot. Jest sobie nade mn± s±siad, który ostatnimi czasy
ubustwia s³uchaæ muzyke typu miasteczko Twin Peaks. Jak zaczyna o 17
to koñczy ko³o 22. Kiedys zdarza³o siê raz na miesi±c, potem raz na
dwa tygodnie potem co tydzieñ, a teraz jest co dziennie.
To nie jest jakie¶ tam ciche nieprzeszkadzaj±ce granie, tylko tyle na
ile sprzet pozwala.

Co mogê zrobiæ? Prosze nie piszcie o wyprowadzce bo to nie rozwi±zanie
a zawsze mogê trafiæ na cos takiego w innym miejscu.

Data: 2011-08-31 11:36:50
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
GÅ‚osna muzyka u gory
W dniu 2011-08-31 11:32, slawek7 pisze:
Potrzebuje Waszej porady.
Mam taki kłopot. Jest sobie nade mną sąsiad, który ostatnimi czasy
ubustwia słuchać muzyke typu miasteczko Twin Peaks. Jak zaczyna o 17
to kończy koło 22. Kiedys zdarzało się raz na miesiąc, potem raz na
dwa tygodnie potem co tydzień, a teraz jest co dziennie.
To nie jest jakieÅ› tam ciche nieprzeszkadzajÄ…ce granie, tylko tyle na
ile sprzet pozwala.

Co mogę zrobić?

Na początek przejść się do sąsiada i po ludzku pogadać.
Dopiero potem uciekać się do środków prawnych.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-08-31 11:37:46
Autor: Bydlê
GÅ‚osna muzyka u gory
On 2011-08-31 11:32:13 +0200, slawek7 <sholojda@wp.pl> said:

Jest sobie nade mn± s±siad, który ostatnimi czasy
ubustwia

To powinno byæ karalne.

 s³uchaæ muzyke
(...) na
ile sprzet pozwala.

Co mogê zrobiæ?

Porozmawiaæ z s±siadem?

--
Bydlê

Data: 2011-08-31 11:43:36
Autor: tomek
G³osna muzyka u gory
On 31.08.2011 11:32, slawek7 wrote:
[...]

Wydrukowaæ to co napisa³e¶ tutaj, pój¶æ na górê i przeczytaæ s±siadowi.
Ew. wcze¶niej zakupiæ i zapoznaæ siê z ksi±¿k± "Jak zdobyæ przyjació³ i zjednaæ sobie ludzi".
I nie - nie ¿artujê :)

Tomek

Data: 2011-08-31 02:53:41
Autor: slawek7
G³osna muzyka u gory

[...]

Tego to nie rozumiê, o co Ci chodzi.
Fakt nie dopisa³em, ale ju¿ rozmawia³em z nim i powiedzia³ ¿e "mo¿e
robic co mu sie podboba poniewa¿ jest u siebie" a jak s±siadka posz³a,
która mieszka za sciana to tak skoczyl do niej ze kobieta boi sie
zblizac do niego, wiec nie piszcie mi o przyjazni bo to nie ten typ.

Data: 2011-08-31 14:24:50
Autor: Agata
G³osna muzyka u gory
robic co mu sie podboba poniewa¿ jest u siebie" a jak s±siadka posz³a,

U nas na Goc³awiu mieli¶my to samo.
Jak ¿e sonsiedzi s± pokojowi i odrzegnali siê od przemocy po prostu 3razy nasrali mu na drzwi.
Za 3cim razem zrozumia³ aluzjê i siê uspokoi³.

Data: 2011-09-01 09:14:39
Autor: Pawe³
G³osna muzyka u gory
Dnia Wed, 31 Aug 2011 14:24:50 +0200, "Agata"
<Agata.Miron@buziaczek.pl> napisa³:

Dziêki Bogu nie mieszkam ko³o Ciebie.
Nie lubiê prymitywów.

Pawe³

Data: 2011-09-01 17:18:04
Autor: Big Jack
G³osna muzyka u gory
W wiadomo¶ci
*Pawe³* napisa³(-a):

Dziêki Bogu nie mieszkam ko³o Ciebie.
Nie lubiê prymitywów.

A ten "muzyk" to gigant intelektu :/

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-08-31 15:10:56
Autor: tomek
G³osna muzyka u gory
On 31.08.2011 11:53, slawek7 wrote:

[...]

A widzisz, tego nie napisa³e¶ a ja nie mam daru czytania "komiksowych dymków" w g³owach, w dodatku na odleg³o¶æ :)

Pytanie podstawowe jak próbowali¶cie mu to wyt³umaczyæ, bo jak znam ¿ycie to zasady zjednywania sobie ludzi s± obce 95% populacji.
Ale zak³adaj±c ¿e faktycznie go¶æ jest bucem:

http://www.noisyneighbours.net/

My¶lê ¿e w polskich warunkach te¿ siê sprawdza, zw³aszcza ¿e mamy podobne przepisy odno¶nie badania natê¿enia ha³asu:

http://www.goldenline.pl/forum/1066526/glosni-sasiedzi/s/2#43503010

- aczkolwiek to chyba ostatnia broñ w arsenale.

Osobi¶cie uda³o mi siê kilka miesiêcy temu "wyeksmitowaæ" studentów którzy za Chiny Ludowe nie chcieli siê dogadaæ - o 4:00 zszed³em, zadzwoni³em, oni otworzyli a ja ca³y czas nagrywa³em to na kamerê.
Potem poszed³ wniosek do dzielnicowego, razem z nagraniem, a po kilku dniach ¿aki ju¿ z³o¿y³y wypowiedzenie najemcy bo dzielnicowy zapowiedzia³ im ¿e nastêpny wybryk to bêdzie s±d grodzki.

Tomek

Data: 2011-08-31 15:12:46
Autor: tomek
G³osna muzyka u gory
Data: 2011-08-31 12:40:51
Autor: emeryt
G³osna muzyka u gory
Potrzebuje Waszej porady.
Mam taki k³opot. Jest sobie nade mn± s±siad, który ostatnimi czasy
ubustwia s³uchaæ muzyke typu miasteczko Twin Peaks. Jak zaczyna o 17
to koñczy ko³o 22.

Jak ju¿ wszyscy odpowiadaj±cy uznali Ciê za kompletnego kretyna,
który nie wpadnie na tak skomplikowan± rzecz jak pogadaæ z s±siadem
i udzielili rady tygodnia, to jaki¶ czas temu by³ podobny temat
na grupie (w odwrotn± stronê) i mo¿e co¶ pomo¿e:
http://e-prawnik.pl/narzedzia/grupy-dyskusyjne/prawo-a-sluchanie-muzyki-w-bloku_682016.html

Nie chce mi siê przegl±daæ wszystkich wypocin tam zawartych, ale
zdaje siê, ¿e jedn± mo¿e 2 sensowne odpowiedzi wyekstrahujesz z
powiem bez pardunu 100, ³±cznie z rozwa¿aniem widma muzyki.

Formalnie z tego co pamiêtam, wiele zale¿y od policji, stra¿y
co w ich odczuciu bêdzie zak³óca³o spokój, wiêc na przegraneiej nie jeste¶.

Powodzenia
E.

P.S. ee czepiasz siê Twin Peaks, zarówno film jak i muzyka s± piêkne ;-).

G³osna muzyka u gory