[TECH]G³o¶na praca braina w Epicu Fsr

Data: 2009-07-06 09:14:45
Autor: Jacek
[TECH]G³o¶na praca braina w Epicu Fsr
Mam Epica FSR  2008 r z dumperem speca. Ostatnio zacz±³ mi strasznie g³osno pracowaæ brain. Objawia sie to metalicznym brzêczeniem w momencie szybkiej jazdy po ma³ych ale czêstych nierówno¶ciach, np. szutrówki z tarkami albo nierówne chodniki. Amor pracuje normalnie, wybiera nierówno¶ci ale braina s³ychaæ tak jakbym puszki za sob± ci±gn±³ albo mia³ poluzowany metalowy b³otnik. Nie ma tego d¼wiêku jak jadê po wiêkszych wertepach. By³em w serwisie ju¿ dwa razy. Za pierwszym razem "co¶" zrobiono. Za drugim powiedzino, ¿e ten typ tak ma, bo w brainie pracuje inercyjna tulejka i sie t³ucze w ¶rodku. D¼wiêk jest wkurzaj±cy, bardziej ni¿ strzelaj±ce peda³y. Czy kto¶ z u¿ytkowników tej maszyny mia³ podobny problem i jak go ewentualnie rozwi±za³?
Pozdrawiam Jacek

Data: 2009-07-06 09:18:27
Autor: kml
[TECH]G³o¶na praca braina w Epicu Fsr

U¿ytkownik "Jacek" <brosWYTNIJTO@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:796e.000008d9.4a51a465newsgate.onet.pl...

(..) mia³ podobny problem i jak go ewentualnie rozwi±za³?
Pozdrawiam Jacek

Pisz od razu do speca do centrali, je¿eli ktokolwiek ma Ci pomóc to prêdzej oni ni¿ ludzie tutaj na miejscu.

kml
Last update 04/07/2009 manual do TIME Z

Data: 2009-07-06 08:58:45
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-07-06, kml wrote:

[...]

Ano, potwierdzam - w centrali (czyli 69 Company PL) nie zbywaj±, jeno
pochylaj± siê nad problemem.

Po ich interwencji i poprawkach serwisanta na miejscu mam wreszcie
pe³noprawnego fulla. ;)

Data: 2009-07-06 11:43:32
Autor: Jacek
[TECH]G³o¶na praca braina w Epicu Fsr
Mia³ pan podobny problem techniczny  jak mój? Jacek

--    Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/

Data: 2009-07-06 09:49:12
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-07-06, Jacek wrote:
Mia³ pan podobny problem techniczny  jak mój? Jacek

¯aden pan.

Nie, problem mia³em zupe³nie inny.

[TECH]G³o¶na praca braina w Epicu Fsr