Głośna słuchawka Bt

Data: 2010-11-30 15:28:07
Autor: Paweł P
Głośna słuchawka Bt
Witam.

Szukam słuchawki na BT przez którą po prostu głośno słychać.

Pociąg podmiejski, tramwaj itd, ma mi się po prostu "drzeć" do ucha.

Miałem kilka logitechów, jakieś travelery itd, bh-800 i 202 ale nie byłem zadowolony.

Ktośmoże coś polecić???

Data: 2010-11-30 17:02:06
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Głośna słuchawka Bt
On 11/30/2010 03:28 PM, Paweł P wrote:
[...]

Rozwiązać problem a nie przekrzykiwać komunikację.
Dokanałówki+BT'wisiorek'.

M.

Data: 2010-11-30 21:27:21
Autor: Marek
Głośna słuchawka Bt
W dniu 2010-11-30 15:28, Paweł P pisze:
Witam.

Szukam słuchawki na BT przez którą po prostu głośno słychać.

Pociąg podmiejski, tramwaj itd, ma mi się po prostu "drzeć" do ucha.

Problem Twój chyba nie na tym polega. Zagłusza Cię to co słyszysz drugim uchem - bez słuchawki. Potrzebujesz słuchawek do obu uszu. Jeśli upierasz się przy jednej ale za to bardzo głośnej, to możesz mieć problem, a nawet dwa. Po pierwsze UE zabroniła sprzedaży zbyt głośnych przetworników dousznych ponieważ uszkodzenia słuchu wśród młodzieży stały się powszechne. Musiałbyś kupić słuchawkę bez homologacji. Po drugie czy zależy Ci na uszkadzaniu słuchu?

Data: 2010-11-30 22:42:58
Autor: Paweł P
Głośna słuchawka Bt

Użytkownik "Marek" <brak@email.com> napisał w wiadomości news:id3mnd$gg1$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Nie mogęmieć dwuch słuchawek, bojestem osobą niewidomą, korzystającą z gps do nawigacji pieszej.

Dlatego trzeba mi dość głośnej słuchawki bo z ww względów nie zawsze słyszę screenreadera z telefonu w komunikacji miejskiej np i temu podobnych sytuacjach.

Rzecz jasna telefon nie gada mi cały czas, tylko na rządanie lub okresowo.

Nie mam problemów z słuchem i nie chcę mieć rzecz jasna, ale coś może nie baardzo głośnego, jednak wybiegającego nico poza standard by mnie satysfakcjonowało.

Chyba, że jakaś słuchawka bt coś wstylu dokanałowej lub z jakimiś nakładkami silikonowymi ale z prawdziwego zdarzenia.

Rzecz jasna, tego sam nie mogę wybrać bo np fotek na allegro nie oblookam.

Data: 2010-12-01 10:29:41
Autor: Marek
Głośna słuchawka Bt
W dniu 2010-11-30 22:42, Paweł P pisze:

Nie mogęmieć dwuch słuchawek, bojestem osobą niewidomą, korzystającą z
gps do nawigacji pieszej.

Ahhhh... rozumiem. To nieco zmienia postać rzeczy. Jednakże Twój słuch jest tak samo narażony na uszczerbek jak osoby pełnosprawnej. Obawiam się, że mimo szczerych chęci nie pomogę Tobie. Powinieneś zapytać osób z branży jak sobie z tym radzą. Wiesz, ja używam zwykłej słuchaweczki Nokia BH 209BT. Często muszę ją przyciszać gdy rozmawiam. Jednakże nie robię tego nigdy w np. tramwaju bo nimi nie jeżdżę. Problem z tą słuchawką jest taki, że jest strasznie prymitywna - regulacja głośności jest w telefonie. Zaletą jest natomiast jej mocowanie. Gumka szczelnie wypełnia kanał uszny więc hałas z zewnątrz jest mocno ograniczony.

Data: 2010-12-01 12:46:54
Autor: Paweł P
Głośna słuchawka Bt

Użytkownik "Marek" <brak@email.com> napisał w wiadomości news:id54ib$3kt$1news.net.icm.edu.pl...
Powinieneś zapytać osób z branży jak sobie z tym radzą.

A to nie problem, pytam, ajakże, ale ludzie jak to zwykle, używają wszystkiego co jst na rynku.
Np są tacy co chwalą nokia bh-904 no ale ja tyle nie wydam bo mi to nie jestpotrzebne.

Sam używałem jak jużnapisałem kilku słuchawek.

Problem nie leży w tym, że specyfika mojej sytuacji jest szczególna, mam trochę nietypowe ucho:P i ciężko jest coś do niego dobrać żeby się dobrze trzymało a i przez to trochę głośność cierpi.

A jak mi coś spadnie no to macanie po chodniku czy autobusie mi się nie uśmiecha, a nawet jak mi ktoś po sekundzie poda do ręki, to wiadomo jak towygląda.

No takie w sumie śnieszne to troche, mam po prostu mocno odstające uszy i dość duże i ciężkojest mi znaleźć coś, co się dobrze trzyma.

Myślę, że waśnie coś z jakąś nakładką szczelnie wypełniającą ucho byłoby ok.

Korzystałem też kiedyś z jabry i było fajnie, więc może znów wrócę do tej marki, tylko żekurde,te ładowarki, w podróży to masakra, laptop, komórka, gps, słuchawka.

Więc może coś ładowane poprzez usb.

Mini lub micro, może tu coś polecisz ty, lub ktoś inny.

Ewentualnie jak już mówiłem, coś z nokii.

Myślę, że więcej niż 100, 150zł nie ma sensu wydawać.

Data: 2010-12-02 12:27:29
Autor: robson.z.pracy
Głośna słuchawka Bt
Dnia 01-12-2010 o 12:46:54 Paweł P <stary_bukiet@gazeta.pl> napisał(a):

UĹźytkownik "Marek" <brak@email.com> napisał w wiadomości  news:id54ib$3kt$1news.net.icm.edu.pl...
Powinieneś zapytać osób z branży jak sobie z tym radzą.

A to nie problem, pytam, ajakĹźe, ale ludzie jak to zwykle, uĹźywają  wszystkiego co jst na rynku.
Np są tacy co chwalą nokia bh-904 no ale ja tyle nie wydam bo mi to nie  jestpotrzebne.

Sam używałem jak jużnapisałem kilku słuchawek..

Problem nie leĹźy w tym, Ĺźe specyfika mojej sytuacji jest szczegĂłlna, mam  trochę nietypowe ucho:P i ciężko jest coś do niego dobrać Ĺźeby się  dobrze trzymało a i przez to trochę głośność cierpi.

Poszukaj/popytaj na pl.rec.motocykle.
Mają tam swoje patenty na słuchanie w czasie jazdy ;-)

Głośna słuchawka Bt