Głośna sprawa o plagiat ślubny - kiedy?

Data: 2011-11-09 15:49:00
Autor: SDD
Głośna sprawa o plagiat ślubny - kiedy?

Użytkownik "Marian Paździoch" <niema@niema.pl> napisał w wiadomości news:j999e8$35t$1news.dialog.net.pl...
Witam,
czy ktoś wie kiedy i w jakim sądzie odbędzie się szumnie zapowiadana sprawa o plagiat w fotografii ślubnej? Wiem, że we Wrocławiu, ale nie wiem gdzie, kiedy, w jakiej sali? Czy przeciętny obywatel może wyszukać gdzieś takie informacje bez wizyty w sądzie?

Mozna sprobowac uzyc pewnego, liczacego juz ponad 100 lat wynalazku. Wybrac na klawiaturze stosowny numer, zadzwonic.
Z uwagi na publiczny charakter rozprawy nie powinno byc problemow z uzyslaniem takich informacji.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-11-09 18:56:01
Autor: Marian Paździoch
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:j9e3sn$dd4$1news.onet.pl...
Mozna sprobowac uzyc pewnego, liczacego juz ponad 100 lat wynalazku. Wybrac na klawiaturze stosowny numer, zadzwonic.
Z uwagi na publiczny charakter rozprawy nie powinno byc problemow z uzyslaniem takich informacji.

Spróbuję, ale mam tylko nazwisko powoda. Dlatego też nie mogłem się dokopać w elektronicznej wokandzie bo są tam tylko szczątkowe informacje.

Pzdr.
M;

Głośna sprawa o plagiat ślubny - kiedy?