Głośne buczenie przy gaszeniu silnika - zawór N75 (golf IV 110KM)

Data: 2011-10-30 18:36:37
Autor: cyki
Głośne buczenie przy gaszeniu silnika - zawór N75 (golf IV 110KM)
Witam,

Mam bardzo dziwny problem, nawet nie wiem jak go dokładnie opisać. Sprowadza się do głośnego wycia/buczenia z okolicy silnika, dźwięk jak by buczał transformator. Słychać go tylko po zgaszeniu silnika przez jakieś 3-4s i to też nie zawsze, po ponownym odpaleniu i zgaszeniu już jest ok.

Data: 2011-10-30 20:40:01
Autor: RoMan Mandziejewicz
Głośne buczenie przy gaszeniu silnika - zawór N75 (golf IV 110KM)
Hello cyki,

Wentylator chłodnicy?

--
Best regards,

Data: 2011-10-31 22:57:39
Autor: Bartek
Użytkownik "cyki" <kosnomarcin@tkdami.net> napisał w wiadomości news:j8k202$s9v$1news.vectranet.pl...
[...]

ale oco pytasz tak naprawde?:) bo pytania nie zadales;)

BTW: ten zawor, to overboost?
jak tak, to sam jestem ciekaw bo juz takie widzialem;)

--
Pozdrawiam, Bartek

Głośne buczenie przy gaszeniu silnika - zawór N75 (golf IV 110KM)