Głośne reklamy

Data: 2009-05-16 19:15:20
Autor: Enrico Pallazzo
Głośne reklamy

Czy jest szansa, że skończy się wreszcie
torturowanie telewidzów głośnymi reklamami?
Kiedyś słyszałam, że ma to być zabronione.
Czy coś się w tej sprawie dzieje?

Pozdrawiam
Ula

sprawdz czy Twój TV nie ma funckji AVL Ja odkryłem ją po 3 latach ,że mam
Ustaw i zobaczysz że problem zniknie.

pozdrawiam EP

Data: 2009-05-16 19:35:54
Autor: Ula
Głośne reklamy

[...]

Nie wydaje mi się, bo mój telewizor ma 8 lat (Thomson).
A gdzie tej funkcji należy szukać - na pilocie, panelu na obudowie?

Pozdrawiam
Ula

Data: 2009-05-16 20:47:54
Autor: Enrico Pallazzo
Głośne reklamy

Nie wydaje mi się, bo mój telewizor ma 8 lat (Thomson).
A gdzie tej funkcji należy szukać - na pilocie, panelu na obudowie?

No mój Panasonic ma 6 lat i ma to może Twój też. :)
U mnie ta funkcja była ukryta w menu serwisowym. Musisz poszukać w necie na podstawie modelu Twojego tv.

Data: 2009-05-16 22:21:00
Autor: Bartłomiej Zieliński
Głośne reklamy
Użytkownik Enrico Pallazzo napisał:
U mnie ta funkcja była ukryta w menu serwisowym. Musisz poszukać w necie na podstawie modelu Twojego tv.

A możesz przybliżyć gdzie tego szukać? Akurat mam 2 TV tej samej firmy.

* Bartłomiej Zieliński                http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-05-16 22:53:48
Autor: Enrico Pallazzo
Głośne reklamy

A możesz przybliżyć gdzie tego szukać? Akurat mam 2 TV tej samej firmy.

1. Wlacz kanał  99.
2. Ustawiw ostrosc  na minimum.
3. Nacisnij jednoczesnie przycisk "MUTE" na pilocie i "Zmiana programu w dół"  na telewizorze.

Pokaze sie menu serwisowe , dojechac do funckji  AVL będzie na off , zmienić. U mnie sa dostepne opcje
AVL short, medium, long i off.  Sprawdzilem wszystkie i najlepszy efekt daje avl short wtedy nie odczujesz zadnej roznicy
jak wejda reklamy.

Data: 2009-05-17 07:40:43
Autor: Ula
Głośne reklamy
[...]

Spróbowałam na moim Thomsonie 29DJ24E, ale nie działa. Nie miałam zresztą
zbyt wielkiej nadziei, bo nawet jeśli mam tę funkcję, to pewnie w Thomsonie
włącza się ją inaczej niż w Panasonicu.
Mam  wydruk dotyczący mojego modelu z Internetu sprzed lat i tej funkcji
na liście nie ma. Ale to jest tylko spis bez opisu włączania lub wyłączania
wymienionych funkcji.
Muszę jeszcze poszukać w Internecie. Może ktoś wie od czego AVL jest
skrótem?

Pozdrawiam
Ula

Data: 2009-05-17 10:06:50
Autor: ven
Głośne reklamy

Muszę jeszcze poszukać w Internecie. Może ktoś wie od czego AVL jest
skrótem?

Zgaduje: Auto Volume Level ?

ven

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4080 (20090515) __________

Data: 2009-05-17 11:09:17
Autor: MaW
Głośne reklamy

Użytkownik "Ula" <Ulka@Urszula.pl> napisał w wiadomości news:guo84r$k5i$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

W moim starym Thomsonie (21 DK 24E) bylo to - o ile dobrze pamietam - Menu -> Ustawienia indywidualne i tam pozycja "Auto głośność"
A jesli chcesz menu serwisowe to trzeba wyłaczyc piltem do "standby", wyłaczyć przyciskiem "Power" na obudowie, wcisnąć "Prog-" i "vol-" na obudowie i trzymajac wcisniete włączyć Power. Trzymac tak jeszcze ok 10 sekund aż sie tv włączy.
Zanim cokolwiek pozmieniasz koniecznie(!) zanotuj poprzednie ustawienia.

MaW

Data: 2009-05-17 14:48:45
Autor: Ula
Głośne reklamy
[...]

Pozycji "Auto głośność" niestety u mnie nie ma.

Spróbowałam więc z menu serwisowym.

Pokazał mi się następujący napis, a pod nim menu:

Soft. - Ver        V 3.40 - 0     762E (na biało)
Config.             A5 - - - - V
Serial - No.      = 426B.A23

     QUIT
->  TUBE
     SETUP
     GEOMETRY
     VIDEO
     IF

Wybrałam SETUP i pokazało mi się:

Return
Clear Progs. ->
Brand                     Telefunk
Kbd. Config.            Default
Bus Quiet               nie zaznaczony kwadracik
WSS                      zaznaczony kwadracik
Default                    nie zaznaczony kwadracik
Store                      nie zaznaczony kwadracik
Restore                   nie zaznaczony kwadracik

Wyszłam z tego przez Return, a następnie QUIT.

Nie wiem co wybrać, żeby zmienić to AVL.

Pozdrawiam
Ula

Data: 2009-05-17 20:32:57
Autor: MaW
Głośne reklamy

Użytkownik "Ula" <Ulka@Urszula.pl> napisał w wiadomości news:gup179$cif$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Obawiam się, że żadna z tych pozycji. Być może da sie wgrac jakiś nowszy soft ale to musialabys znalezc serwisanta Thomsonow

MaW

Data: 2009-05-17 22:59:46
Autor: Ula
Głośne reklamy
Obawiam się, że żadna z tych pozycji. Być może da sie wgrac jakiś nowszy soft ale to musialabys znalezc serwisanta Thomsonow
To pewnie nie będzie łatwe.

Przejrzałam trochę Internet pod tym kątem i ktoś wspominał o podobnej
funkcji polegającej na "wyrównaniu" głośności różnych stacji, tak by przy
przechodzeniu z kanału na kanał nie trzeba było ściszać lub pogłaśniać.
Różnice są rzeczywiście czasem bardzo duże.
Nie wiem czy jest to obsługiwane tą samą funkcją AVL czy też wymaga
jeszcze innej funkcji.
W ogóle niewiele sensownego pokazuje się po wpalcowaniu  AVL.

Pozdrawiam
Ula

Data: 2009-05-19 21:17:00
Autor: MaW
Głośne reklamy

Użytkownik "Ula" <Ulka@Urszula.pl> napisał w wiadomości news:guptvt$fjk$1atlantis.news.neostrada.pl...
Obawiam się, że żadna z tych pozycji. Być może da sie wgrac jakiś nowszy soft ale to musialabys znalezc serwisanta Thomsonow
To pewnie nie będzie łatwe.

Popytaj na grupie pl.misc.elektronika i na forum http://www.elektroda.pl/rtvforum/forum193.html - tam siedzi sporo serwisantów

MaW

Data: 2009-05-21 02:46:52
Autor: Ula
Głośne reklamy
[...]

Bardzo dziękuję. Spróbuję.

Pozdrawiam
Ula

Data: 2009-05-17 00:04:46
Autor: z
Głośne reklamy
Enrico Pallazzo pisze:

sprawdz czy Twój TV nie ma funckji AVL Ja odkryłem ją po 3 latach ,że mam
Ustaw i zobaczysz że problem zniknie.

Czy obecnie sprzedawane lcd mają taką funkcję?
Interesuje mnie 32" do 2 tys zł

Data: 2009-05-18 09:33:37
Autor: Mirek Ptak
Głośne reklamy
Dnia 2009-05-17 00:04,  *z* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Enrico Pallazzo pisze:

sprawdz czy Twój TV nie ma funckji AVL Ja odkryłem ją po 3 latach ,że mam
Ustaw i zobaczysz że problem zniknie.

Czy obecnie sprzedawane lcd mają taką funkcję?
Interesuje mnie 32" do 2 tys zł

Nie wiem jak inne, ale Sharpy mają to chyba wszystkie. Z kolei LG chyba tylko w wyższych modelach mają - kupiłem ostatnio drugi TV do sypialni 32 LG 3000 i nie ma AVL.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-05-17 12:44:04
Autor: adresss
Głośne reklamy
a nie daloby sie tego wymoc przy uruchamianiu dvb-t  jakims konkretnym
(i sprawnym) zapisem koncesyjnym?

Wczoraj slyszalem w radio, ze niemiecki rzad zobligowal Deutche Bahn
do wyplaty odszkodowan za spoznienia  pociagow. Jak sie chce i jest
wola polityczna (nawet wbrew lobbingowi) to da sie odpowiednie sprawy
przepchnac.

Wedlug mnie UKE (Strezynska) powinno w tej materii zadzialac, bo na
KRRiT jest pod naciskiem i wplywem nadawcow. A generalnie to TVP
powinna z definicji poddac sie takiej praktyce, aby reklamy bylyby
nadawane normalnie.

--
ThinkXtra

Głośne reklamy