Głośne wydechy za granicą.

Data: 2010-05-23 12:07:47
Autor: kenajad
Głośne wydechy za granicą.
Witam,
w związku z planowanym, kolejnym wyjazdem do Chorwacji, melduję się z
problemem.
Moja nowa Babusa ma pusty wydech. Brzmi to cudnie, tylko nie wiem, czy
dla wszystkich.
Palnuję w tym roku znów Chorwację, trasa przez Niemcy, Austrię,
Słownię i Chorwacja na końcu oczywiście.
Próbowałem wygooglać problem, ale nic oprócz "słyszałem" i "podobno"
nie znalazłem.
Czy ktoś ma wiedzę, jak to naprawdę wygląda?
Czy w którymś z tych krajów mogą mnie spotkać nieprzyjemności?
W zeszłym roku, jak lecieliśmy tą samą trasę, koleś miał w XV535 też
wolne, ryczące rury i nic nas przez całą drogę nie spotkało, co jednak
nie znaczy, że spotkać nie może??
pozdrav
--
damian
GSX1300R'01

Data: 2010-05-23 21:27:11
Autor: blachu
Głośne wydechy za granicą.
Byliśmy w Chorwacji i w jednym z motocykli były puste wydechy - Honda Shadow 750 i nigdzie nas nie zatrzymali z tego powodu.
Za to na granicy chorwackiej celnik poprosił o "przegazówkę"  bo taki wspaniały dźwięk...

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2010-05-23 22:13:08
Autor: Shreek
Głośne wydechy za granicą.
kenajad napisał(a):

W zeszłym roku, jak lecieliśmy tą samą trasę, koleś miał w XV535 też
wolne, ryczące rury i nic nas przez całą drogę nie spotkało, co jednak
nie znaczy, że spotkać nie może??

No i tutaj sam sobie odpowiedziałeś na pytanie.
Wszędzie są normy i wszędzie są ludzie. W Polsce przymykają oko na "wydechy" ale jak kogoś wnerwisz to będą się mieli czego czepić.
Za granicą jest podobnie - tyle, że jakby co to koszty i problemy nieporównywalnie większe.

--
M.

Data: 2010-05-23 13:29:11
Autor: goman
Głośne wydechy za granicą.
właśnie zaliczyłem traskę PL-DE-A-I  i z powrotem, mam przelotowy V&H
i jakoś nikt nie zwrócił na mnie uwagi :)

--
goman
VFR 800

Data: 2010-05-24 19:45:52
Autor: Shreek
Głośne wydechy za granicą.
goman napisał(a):
właśnie zaliczyłem traskę PL-DE-A-I  i z powrotem, mam przelotowy V&H
i jakoś nikt nie zwrócił na mnie uwagi :)

Rok temu trzy dni pod rząd wjeżdzałem samochodem w Berlinie do "umwelt zone" bez naklejki bo nie byłem świadomy, że tam coś takiego funkcjonuje i też na mnie nie zwrócił uwagi :-)

--
M.

Data: 2010-05-23 23:08:06
Autor: Mustafa
Głośne wydechy za granicą.
melduję się z problemem.

Heh... problem to będą mieli ci, koło których będziesz jechał.
Nie żebym się powtarzał, ale im więcej mandatów dostaniesz (a może zatrzymany dowód i odholowanego rupiecia) tym lepiej dla ludzi.
A jak chcesz zaistnieć i się pokazać to zrób coś konstruktywnego.... może zostań wziętym aktorem, może wynajdź cudowne lekarstwo... wtedy ludzie będą Cię zauważać jako kogoś godnego uwagi a nie jak kolejnego debila, który ich budzi po nocach

Włącz rozum :)

ps.
Jak Cię rajcuje jazgoczący wydech to nagraj go sobie na mp3 i puść na full w słuchawkach jadąc SPRAWNYM motocyklem a więc takim który nie emituje nadmiaru decybeli.
I Ty będziesz szczęśliwy i ludzie będą szczęśliwi.

Data: 2010-05-24 09:08:42
Autor: Grzybol
Głośne wydechy za granicą.
Użytkownik "Mustafa" <Mustafa@Berdyczow.xx> napisał w wiadomości
> [...]
emituje  nadmiaru decybeli.
I Ty będziesz szczęśliwy i ludzie będą szczęśliwi.

Takie debile jeżdżą w zatyczkach do uszu.

--
Grzybol

Data: 2010-05-24 11:28:06
Autor: kenajad
Głośne wydechy za granicą.
On 23 Maj, 23:08, "Mustafa" <Must...@Berdyczow.xx> wrote:

[...]

Ależ ja jestem szczęśliwy :) i robię coś konstruktywnego - zapewniam.
A że taki urok rupiecia - nic nie poradzę:) I nie mam zamiaru pałować
po nocy. Z resztą zobaczymy za dwa tygodnie, czy przegląd przejdzie z
tym kominem. Jak się diagnosta uprze, trzeba będzie kupić seryjne,
choć słuchałem dziś takiej na seryjnych i niewiele mniej decybeli
daje.
pozdrav
--
damian
GSX 1300R'01

Data: 2010-05-24 21:59:00
Autor: Mustafa
Głośne wydechy za granicą.
trzeba będzie kupić seryjne,
choć słuchałem dziś takiej na seryjnych i niewiele mniej decybeli

Jak masz chęć i możliwość to kup nieseryjne, ale ciche :)
I to nie dla dobra innych, tudzież dla spokoju milicjanta ale dla siebie.
Zawsze to przyjemniej zsiadać z maszyny nie mając 3 razy większej głowy od paru godzin huku :)

Data: 2010-05-24 22:19:09
Autor: Kuczu
Głośne wydechy za granicą.
W dniu 2010-05-24 21:59, Mustafa pisze:

Zawsze to przyjemniej zsiadać z maszyny nie mając 3 razy większej głowy
od paru godzin huku :)

ALe niektorzy lubia miec glowe wieksza od tego huku. I po to wlasnie, miedzy innymi, jezdza motocyklami.
--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-05-30 08:56:53
Autor: kenajad
Głośne wydechy za granicą.
On 24 Maj, 21:59, "Mustafa" <Must...@Berdyczow.xx> wrote:

[...]

Eeee, tam spokój innych:) Ale nad swoją głową to się zastanowię, choć
chyba dla tego dźwięku warto, żeby trochę pobolała:)
pozdrav
--
damian
GSX 1300R'01

Data: 2010-05-24 07:20:24
Autor: Don Pedro
Głośne wydechy za granicą.
kenajad pisze:
[...]

Temat co jakiś czas powraca i generalnie sporo jest informacji, że w Austrii możesz mieć problem. Pogrzeb po forach (np. www.cro.pl), bo ja Austrii osobiście nie testowałem, wybrałem opcję przez Węgry.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-05-24 08:42:44
Autor: Hinek
Głośne wydechy za granicą.
Użytkownik "kenajad" <damiangres@wp.pl> napisał

Czy ktoś ma wiedzę, jak to naprawdę wygląda?

Owszem. Jest spora szansa na klopoty w Austrii. Poza tym
w Szwajcarii w kurortach sa wrazliwi na to, zreszta nie
dziwie sie. Na Slowacji i tak zatrzymaja pod byle pretekstem.
Pozdr

--
Hinek
F650 K750 i inne..

Data: 2010-05-24 10:11:42
Autor: newrom
Głoœne wydechy za granicš.
On Mon, 24 May 2010 08:42:44 +0200, "Hinek" <hinek@tlen.pl> wrote:

 Na Slowacji i tak zatrzymaja pod byle pretekstem.

Napisz o tem cos wiency.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-05-24 11:33:00
Autor: Hinek
Gło?ne wydechy za granicš.
Użytkownik <newrom@spamcom.com> napisał

Napisz o tem cos wiency.

To sobie tam pojezdzij. Bo ja juz tam bywalem i wiecej
nie bede. Nie bede juz tu kolejny raz opisywal jak
doczepili sie do mnie za brak trojkata, takiego specjalnego
dla motocykli...
Zycze wszystkim milych wrazen na Slowacji.
Pozdr

--
Hinek
F650 K750 i inne..

Data: 2010-05-24 11:55:22
Autor: newrom
Gło?ne wydechy za granicš.
On Mon, 24 May 2010 11:33:00 +0200, "Hinek" <hinek@tlen.pl> wrote:

To sobie tam pojezdzij.

Wisz, do Slowakow mam jakies 100km i uwielbiam bryndzowe haluszki, i
wypiekane pirohy. Na Slowacji jestem kilka razy rocznie i jeden,
jedyny raz zaplacilem mandat. Jak skrecilem na zakazie i wjechalem na
droge z zakazem ruchu. Przyjechali, wypisali pokutu, nawet mowili ze
nie bardzo chca ale wszystko sie nagralo bo Presov jest mocno
okamerowany.
Nikt sie nigdy nie czepial.

o ja juz tam bywalem i wiecej nie bede.

Trafiles na patafiana. Takiego samego jakiego mogles trafic w Poznaniu
ktory by Ci zabral dowod rej. za glosny wydech, albo za pekniete prawe
lusterko. I co, po Polsce tez nie bedziesz jezdzic ?

Zycze wszystkim milych wrazen na Slowacji.

Ja rowniez :-)

pozdr
newrom
PS. w piatek mnie czeska policja zatrzymala, zabronili mi przejazdu.
Juz nigdy tam nie pojade! I guzik mnie obchodzi ze im droge podmylo ;)

Data: 2010-05-24 09:24:25
Autor: Marek B
Głośne wydechy za granicą.
W dniu 2010-05-23 21:07, kenajad pisze:
Witam,
czołem
Czy ktoś ma wiedzę, jak to naprawdę wygląda?
Jedynie przepisy kodeksu drogowego w danym kraju na to odpowiedzą.
A tak przy okazji to w Polsce można jeździć z pustym wydechem?
Prawda jest taka, że jak trafisz na człowieka który chce dopier%%#^ć mandat to nic go od tego nie odwiedzie.

Pozdr.
MB (redy)
crf 250x na wydaniu http://otomoto.pl/honda-crf-250-x-M1890897.html

Data: 2010-05-24 09:40:52
Autor: Marcin N
Głośne wydechy za granicą.

Użytkownik "Marek B" <marek@mjmart.kropka.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htd9m3$4lk$4@mx1.internetia.pl...
[...]

Znaczy jeżdżący bez tłumika hałasu są usprawiedliwieni, bo i tak mandat dostaną za krzywe spojrzenie?

Nadmierny hałas jest źródłem wielu schorzeń i nie widzę żadnego usprawiedliwienia dla tych, którzy łamią przepisy w tym względzie.

Data: 2010-05-24 10:21:41
Autor: Kuczu
Głośne wydechy za granicą.
W dniu 2010-05-24 09:40, Marcin N pisze:

Nadmierny hałas jest źródłem wielu schorzeń

Spaliny i stres rowniez. O alkoholu nie wspomne przez grzecznosc.

i nie widzę żadnego
usprawiedliwienia dla tych, którzy łamią przepisy w tym względzie.

Nalezy niezwlocznie wprowadzic pojazdy elektryczne i obowiazkowy prozac dla wszystkich. A alkoholu zakazac.

Data: 2010-05-24 10:33:51
Autor: newrom
Głoœne wydechy za granicš.
On Mon, 24 May 2010 10:21:41 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

obowiazkowy prozac

Cos mi sie przypomina ze ten prozac to bylo placebo i jedna wielka
sciema. Ale nie interesowalem sie dokladniej bo mam inne metody
poprawiania nastroju.

Data: 2010-05-24 11:58:44
Autor: Marek B
Głośne wydechy za granicą.
[...]

tutaj chciałem dotrzeć przekazem podprogowym do autora wątku (pewnie że kur%# NIE!)

Prawda jest taka, że jak trafisz na człowieka który chce dopier%%#^ć
mandat to nic go od tego nie odwiedzie.
chodziło mi o mandat za zbyt głośny wydech

Znaczy jeżdżący bez tłumika hałasu są usprawiedliwieni, bo i tak mandat
dostaną za krzywe spojrzenie?
czyt wyĹźej

Nadmierny hałas jest źródłem wielu schorzeń i nie widzę żadnego
usprawiedliwienia dla tych, którzy łamią przepisy w tym względzie.
A tutaj to ja się w 100% podpisuję pod tym stwierdzeniem.

Marek
crf250x na wydaniu http://otomoto.pl/honda-crf-250-x-M1890897.html

Data: 2010-05-24 11:31:03
Autor: kenajad
Głośne wydechy za granicą.
On 24 Maj, 09:24, Marek B <ma...@mjmart.kropka.pl> wrote:

Prawda jest taka, że jak trafisz na człowieka który chce dopier%%#^ć
mandat to nic go od tego nie odwiedzie.

Czyli jak wszędzie - dużo zależy od Pana Władzy. Jak nikomu za skórę
się nie zalezie zbytnią upierdliwością zachowań, jest szansa na
bezkonfliktowe współżycie;) z resztą społeczeństwa.
pozdrav
--
damian
GSX 1300R'01

Data: 2010-05-25 00:27:34
Autor: marider
Głośne wydechy za granicą.
Marek B pisze:
Prawda jest taka, że jak trafisz na człowieka który chce dopier%%#^ć mandat to nic go od tego nie odwiedzie.

A dB-killery w kieszeni? ;)

Pzdr
--
marider