Głośniczki "komputerowe" podłączone do TV - namiastka lepszego dźwięku

Data: 2010-09-06 01:01:35
Autor: latet
Głośniczki "komputerowe" podłączone do TV - namiastka lepszego dźwięku
Witam,

Chciałbym mieć nieco lepszy dźwięk podczas oglądania telewizji, a głosniczki wbudowane w telewizor - marne są. Kupno amplinutera/wzmacniacza i "prawdziwych" głośników - odpada z różnych powodów.

U znajomego podpatrzyłem sprytne rozwiązanie problemu - po prostu podłączył bezpośrednio do telewizora (do wyjścia słuchawkowego) "komputerowy" zestaw głośniczków 2+1. Efekt zadziwiająco dobry, zwłaszcza basy.

Myślę, że nawet lepszy efekt mógłby być, gdyby podłączyć do wyjścia line-out (2xchinch), ale nie miał kabla, aby porównać. No i przede wszystkim lepiej by to grało, gdyby głośniczki miał mój znajomy ciut lepsze, bo to były chyba najtańsze 2+1 Creative jakie można było kupić ok. 5 lat temu.

Pytanie - czy znacie jakieś sensownie grające głośniczki "komputerowe" (2+1) w cenie do 400 zł?

Dzięki,

latet

Data: 2010-09-06 01:40:20
Autor: Street Fighter
Użytkownik latet napisał:

Pytanie - czy znacie jakieś sensownie grające głośniczki "komputerowe" (2+1) w cenie do 400 zł?

Wiem, ze przekroczylem budzet, ale mam i uzywam (do kompa co prawda) ale graja nieziemsko i nie zamienilbym ich na nic innego. A znaczek THX maja nie od parady ;)

http://www.ceneo.pl/67420

Data: 2010-09-07 10:33:54
Autor: latet
[...]

Interesujące. Czy możesz napisać coś więcej o nich, zwłaszcza jakie mają wejście na sygnał? Czy są to dwa chinche, czy mini jack, czy coś innego (nie daj boże kabel "przyrośnięty" do skrzynki, którego nie można zastąpić innym - no chyba, że ma dwie wtyczki chinchowe na wolnym końcu).

Proszę też Cię bardzo o zmierzenie ich, zwłąszcza suba i podanie jakie ma toto wymiary.

dziękuję uprzejmie!

latet

Data: 2010-09-07 12:32:12
Autor: latet
Głośniczki "komputerowe" podłączone do TV - namiastka lepszego dźwięku
http://www.ceneo.pl/67420

http://www.komputronik.pl/index.php/product/14445/Peryferia/G_o_niki/Logitech_Z_2300_THX.html?cpsrc=ceneo

Tu mają mieszane opinie, ale zaniepokoiła mnie tylko informacja o krótkich kablach. Jaka jest ich długość? Czy można je łatwo podmienic na inne?

Dziękuję,

latet

Data: 2010-09-07 20:49:15
Autor: Adam Dybkowski
W dniu 2010-09-07 12:32 latet napisał(a):

[...]

A taki problem zajrzeć do instrukcji użytkownika? Znalazłem w 10 sekund.
Jakbyś miał normalny nieantyspamowy adres to już by czekała w twojej skrzynce.

--
Adam Dybkowski
               http://dybkowski.net/

Data: 2010-09-10 09:47:38
Autor: latet
[...]

To bardzo poproszę: latet małpa ivrit.pl

Dziękuję serdecznie,

latet

Data: 2010-09-06 19:58:18
Autor: Qlfon
W dniu 2010-09-06 01:01, latet pisze:
[...]

Spróbuj tego: http://www.ceneo.pl/;004+screative~~Mt40 co prawda nie są to 2+1 ale grają zacnie. NIe spodziewaj sie jednak dużego basu - są mocno wyrównane.
U mnie do TV przez jakiś czas miałem podłączone też Creativy 2+1 a do kompa mam podpięte właśnie Creativy T40. W pokoju z TV wkurzająca może okazać się niebieska dioda z przodu.

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2010-09-08 21:25:13
Autor: KILu
Głośniczki "komputerowe" podłączone do TV - namiastka lepszego dźwięku
Spróbuj tego: http://www.ceneo.pl/;004+screative~~Mt40 co prawda nie są to 2+1 ale grają zacnie.

....albo lepiej Creative M80. Co prawda dostanie ich obecnie nie bedzie proste, ale graja naprawde zacnie.

--
KILu

Data: 2010-09-10 13:49:43
Autor: Moltisanti
Głośniczki "komputerowe" podłączone do TV - namiastka lepszego dźwięku

Użytkownik "latet" <latet@latet.pl> :

Pytanie - czy znacie jakieś sensownie grające głośniczki "komputerowe" (2+1) w cenie do 400 zł?

Harman Kordon Soundstick II za ok. 500 moze trafisz.

Graja pieknie - jak na takie male badziewie (miekki soczysty bas w polaczeniu
z krystaliczna jak na takie glosniczki gora, daja wybuchowa mieszanke).
 Moze to glupie ale wole w wielu sytuacjach odpalic radio, czy plik
wlasnie na nich jak na sprzecie za kilkanascie razy wiecej, polecam.
Takze wspomniane logitechy sa ok.

M.

Głośniczki "komputerowe" podłączone do TV - namiastka lepszego dźwięku