Głośniki Redstar RS-217

Data: 2009-10-24 16:32:15
Autor: BartekK
Głośniki Redstar RS-217
Dostałem takie cudo, jak głośniki czeskiej firmy redstar, rs-217 czyli największy najwyższy najlepszy ich model typu 2+0, bo mają jeszcze 5+17 itp zestawy.
Chciałbym ostrzec przed tym wyrobem głosnikopodobnym.

http://sibi.drut.org/index.php?option=com_content&view=article&catid=34:kompz&id=60:rs-217&Itemid=57

W dużym skrócie - to nie gra. Albo może i gra, ale stara wieża tompsoniks 1000wpmpo z targowiska ma lepsze brzmienie. Wykonanie wewnątrz jest na poziomie "warsztaty szkolne", a pomysł chłodzenia wzmacniacza głośnikowego wentylatorkiem 8cm wyjącym wewnątrz kolumny - to już prowokacja jakaś.
Fotki wnętrza:
http://sibi.drut.org/images/rs-217/zwrotnica.jpg (a w zasadzie brak zwrotnicy głośnikowej, wszystkie głośniki grają to samo)
http://sibi.drut.org/images/rs-217/costurezonuje.jpg (plątanina drutów wpadająca w rezonanse i brzęcząca przy głośniejszym basie, brak wytłumienia skrzynki)
http://sibi.drut.org/images/rs-217/wzmacniacz-glosnik.jpg cud czeskiej techniki awiacyjnej - chyba zaraz poleci przez okno...
http://sibi.drut.org/images/rs-217/pcb_sterowanie.jpg - "drewniana" ?! skrzynka...

Data: 2009-10-29 01:08:30
Autor: Q
Głośniki Redstar RS-217
Dostałem takie cudo, jak głośniki czeskiej firmy redstar, rs-217 czyli największy najwyższy najlepszy ich model typu 2+0, bo mają jeszcze 5+17 itp zestawy.
Chciałbym ostrzec przed tym wyrobem głosnikopodobnym.

kumaj wychwalanie tej firmy na stronie jednego sklepu:

"Najlepszą reklamą jest fakt, że głośniki jak tylko pojawiły się w ofercie, znalazły nabywców wśród pracowników naszej firmy - grają rewelacyjnie jak na zestaw ze swojego przedziału cenowego."

https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=5439

Data: 2009-10-29 20:00:42
Autor: BartekK
Głośniki Redstar RS-217
Q pisze:
[...]

No trudno. Jeśli cena to ma być jedyny plus tych zestawów to rozumiem ;) Ale ja nawet darowanemu głośnikowi patrzam w trzewia...

--
| Bartlomiej Kuzniewski

Głośniki Redstar RS-217