Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   G這郾iki do komputera

G這郾iki do komputera

Data: 2014-01-25 10:37:02
Autor: TM
G這郾iki do komputera
Jakie mo瞠cie poleci g這郾iki do komputera w cenie ok. 150 z. Nie jestem melomanem, nie analizuj utwor闚 pod wzgl璠em jako軼i.Ot, taki przeci皻ny s逝chacz.
Pozdrawiam

Data: 2014-01-25 11:42:16
Autor: Jacek Maciejewski
G這郾iki do komputera
Dnia Sat, 25 Jan 2014 10:37:02 +0100, TM napisa(a):

Jakie mo瞠cie poleci g這郾iki do komputera w cenie ok. 150 z. Nie jestem melomanem, nie analizuj utwor闚 pod wzgl璠em jako軼i.Ot, taki przeci皻ny s逝chacz.

Kup na pchlim targu (czy na Alegro) star wie輳 z uszkodzonymi nap璠ami. Da
si w granicach 50 z. Wzmacniacz i g這郾iki b璠 dobre i o klas lepsze
ni najlepsze szczekaczki "komputerowe". A jak jeszcze kupisz co z
dwudro積ymi g這郾ikami to ju b璠zie ca趾iem dobrze i 2 klasy lepiej, cho
jeszcze nie super :)
--
Jacek

Data: 2014-01-26 21:18:09
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-25 11:42, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Sat, 25 Jan 2014 10:37:02 +0100, TM napisa(a):

Jakie mo髒ecie poleci goniki do komputera w cenie ok. 150 z. Nie jestem
melomanem, nie analizuj utwor籀w pod wzgldem jakoci.Ot, taki przecitny
suchacz.

Kup na pchlim targu (czy na Alegro) star wie髒 z uszkodzonymi napdami. Da
si w granicach 50 z. Wzmacniacz i goniki bd dobre i o klas lepsze
ni髒 najlepsze szczekaczki "komputerowe". A jak jeszcze kupisz co z
dwudro髒nymi gonikami to ju髒 bdzie cakiem dobrze i 2 klasy lepiej, cho
jeszcze nie super :)

Zapomniae pewnie, 髒e goniki od wie髒y maj inne kable. Nie maj kabli z koc籀wkami jack.

Sama szukam gonik籀w (minimum 25 WAT) z kablami -koc籀wki jack do nowego telewizora Samsung 32 cale, kt籀ry ma dwa goniki wbudowane, ale z tyu telewizora! Czyli od d* strony.
O wiele starszy telewizor Philips 20 cali ma z przodu dwa goniki po dwoch stronach ekranu. Tryb teatralny daje wspaniay, przestrzenny efekt. A w tym nowym zakichana nowo, 髒adnego efektu d驕wikowego nie sysz.


--
animka

Data: 2014-01-26 21:57:34
Autor: JoteR
Goniki do komputera
"animka" napisaa:

Jakie mo髒ecie poleci goniki do komputera w

Kup na pchlim targu (czy na Alegro) star wie髒 z uszkodzonymi napdami.

Zapomniae pewnie, 髒e goniki od wie髒y maj inne kable. Nie maj kabli z koc籀wkami jack.

A po co miayby mie koc籀wki typu "jack"?

JoteR

Data: 2014-01-27 02:24:55
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-26 21:57, JoteR pisze:
"animka" napisaa:

Jakie mo髒ecie poleci goniki do komputera w

Kup na pchlim targu (czy na Alegro) star wie髒 z uszkodzonymi napdami.

Zapomniae pewnie, 髒e goniki od wie髒y maj inne kable. Nie maj kabli z
koc籀wkami jack.

A po co miayby mie koc籀wki typu "jack"?

Bo mini Jack wtyka si do komputera. Samego druta chyba nie wo髒ysz.


--
animka

Data: 2014-01-27 11:44:56
Autor: zhbick
Goniki do komputera
A po co miayby mie koc籀wki typu "jack"?

Bo mini Jack wtyka si do komputera. Samego druta chyba nie wo髒ysz.

A gonik籀w pasywnych i tak karta d驕wikowa nie ucignie bez wzmacniacza. Chocia髒 swoj drog warto dobrze druta wo髒y, jak proponujesz.

Data: 2014-01-27 13:16:22
Autor: z
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-27 11:44, zhbick pisze:
A g這郾ik闚 pasywnych i tak karta d德i瘯owa nie uci庵nie bez
wzmacniacza. Chocia swoj drog warto dobrze druta w這篡, jak
proponujesz.

:-) Akurat kolega z pracy za豉dowa na 篡wca siakie g這郾iki samochodowe i od 2 lat tak graj. Fakt nie za g這郾o ale radia da si s逝cha. Grozi jaka awaria MD?

z

Data: 2014-01-27 19:28:28
Autor: JoteR
Goniki do komputera
"animka" napisaa:

Jakie mo髒ecie poleci goniki do komputera w

Kup na pchlim targu (czy na Alegro) star wie髒 z uszkodzonymi napdami.

Zapomniae pewnie, 髒e goniki od wie髒y maj inne kable. Nie maj kabli
z koc籀wkami jack.

A po co miayby mie koc籀wki typu "jack"?

Bo mini Jack wtyka si do komputera.

A czemu przedpica proponowa zakup wie髒y, a nie samych gonik籀w?
Podpowied驕: podczanie samych gonik籀w bezporednio do karty w komputerze to og籀lnie saby pomys.

Samego druta chyba nie wo髒ysz.

Nie, bo to
a) niehigieniczne
b) niebezpieczne.

JoteR

Data: 2014-01-28 02:07:43
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-27 19:28, JoteR pisze:
"animka" napisaa:

Jakie mo髒ecie poleci goniki do komputera w

Kup na pchlim targu (czy na Alegro) star wie髒 z uszkodzonymi
napdami.

Zapomniae pewnie, 髒e goniki od wie髒y maj inne kable. Nie maj kabli
z koc籀wkami jack.

A po co miayby mie koc籀wki typu "jack"?

Bo mini Jack wtyka si do komputera.

A czemu przedpica proponowa zakup wie髒y, a nie samych gonik籀w?
Podpowied驕: podczanie samych gonik籀w bezporednio do karty w komputerze
to og籀lnie saby pomys.

Samego druta chyba nie wo髒ysz.

Nie, bo to
a) niehigieniczne
b) niebezpieczne.

Dlaczego? Do mojej miniwie髒y Philips kable wychodz z gonik籀w i koc籀wki (trzeba obskuba kawaek plastiku tych kabli i same druciki wtyka si do miniwie髒y (prawy gonik, lewy gonik). Miaam przedu髒ane kable, bo goniki stoj pod sufitem i kable byy za kr籀tkie. Piknie gra ju髒 adnych pare lat, tylko laser od pyt pad. Ju髒 raz mnie oszukali pomocni fachowcy z Aliora i wywalilam 250 z za napraw, lasera mi zodzieje nie wymienili. Po dw籀ch dniach znowu cie髒ki zaczy przeskakiwa. Ju髒 nigdy nie dam si oszuka pomocnym fachowcom Aliora i Aliorowi.

--
animka

Data: 2014-01-28 02:46:42
Autor: Dawid
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-28 02:07, animka pisze:


gra ju髒 adnych pare lat, tylko laser od pyt pad. Ju髒 raz mnie
oszukali pomocni fachowcy z Aliora i wywalilam 250 z za napraw, lasera
mi zodzieje nie wymienili. Po dw籀ch dniach znowu cie髒ki zaczy
przeskakiwa. Ju髒 nigdy nie dam si oszuka pomocnym fachowcom Aliora i
Aliorowi.

Kto naprawia wie髒 w banku?

Data: 2014-01-28 22:03:06
Autor: BQB
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-28 02:46, Dawid pisze:
W dniu 2014-01-28 02:07, animka pisze:


gra ju髒 adnych pare lat, tylko laser od pyt pad. Ju髒 raz mnie
oszukali pomocni fachowcy z Aliora i wywalilam 250 z za napraw, lasera
mi zodzieje nie wymienili. Po dw籀ch dniach znowu cie髒ki zaczy
przeskakiwa. Ju髒 nigdy nie dam si oszuka pomocnym fachowcom Aliora i
Aliorowi.

Kto naprawia wie髒 w banku?

Prawdopodobnie tak dziaa ubezpieczenie "przedu髒 gwarancj do 5 lat" - nigdy nie korzystaem. 250 z za czyszczenie soczewki, fajna sprawa, prawdopodobnie otwierana klapka a nie wysuwana tacka, to soczewka na wierzchu i czycimy :D

Data: 2014-01-29 02:57:53
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-28 02:46, Dawid pisze:
W dniu 2014-01-28 02:07, animka pisze:


gra ju髒 adnych pare lat, tylko laser od pyt pad. Ju髒 raz mnie
oszukali pomocni fachowcy z Aliora i wywalilam 250 z za napraw, lasera
mi zodzieje nie wymienili. Po dw籀ch dniach znowu cie髒ki zaczy
przeskakiwa. Ju髒 nigdy nie dam si oszuka pomocnym fachowcom Aliora i
Aliorowi.

Kto naprawia wie髒 w banku?
To nie w banku, tylko bank pozawiera umowy z jakimis serwisami, hydraulikami itd i ludzie majcy konto w Aliorze mog skorzysta z Pomocnych fachowc籀w. Paci si tylko za zu髒yty materia. A dziady mnie tak w bambuko zrobili.


--
animka

Data: 2014-01-29 10:09:16
Autor: BQB
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-29 02:57, animka pisze:
W dniu 2014-01-28 02:46, Dawid pisze:
W dniu 2014-01-28 02:07, animka pisze:


gra ju髒 adnych pare lat, tylko laser od pyt pad. Ju髒 raz mnie
oszukali pomocni fachowcy z Aliora i wywalilam 250 z za napraw, lasera
mi zodzieje nie wymienili. Po dw籀ch dniach znowu cie髒ki zaczy
przeskakiwa. Ju髒 nigdy nie dam si oszuka pomocnym fachowcom Aliora i
Aliorowi.

Kto naprawia wie髒 w banku?
To nie w banku, tylko bank pozawiera umowy z jakimis serwisami,
hydraulikami itd i ludzie majcy konto w Aliorze mog skorzysta z
Pomocnych fachowc籀w. Paci si tylko za zu髒yty materia. A dziady mnie
tak w bambuko zrobili.

To czym oni Ci to czycili, jakim alkoholem 100 letnim i pozacan szmatk?

Data: 2014-01-29 14:32:21
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-29 10:09, BQB pisze:
W dniu 2014-01-29 02:57, animka pisze:
W dniu 2014-01-28 02:46, Dawid pisze:
W dniu 2014-01-28 02:07, animka pisze:


gra ju髒 adnych pare lat, tylko laser od pyt pad. Ju髒 raz mnie
oszukali pomocni fachowcy z Aliora i wywalilam 250 z za napraw, lasera
mi zodzieje nie wymienili. Po dw籀ch dniach znowu cie髒ki zaczy
przeskakiwa. Ju髒 nigdy nie dam si oszuka pomocnym fachowcom Aliora i
Aliorowi.

Kto naprawia wie髒 w banku?
To nie w banku, tylko bank pozawiera umowy z jakimis serwisami,
hydraulikami itd i ludzie majcy konto w Aliorze mog skorzysta z
Pomocnych fachowc籀w. Paci si tylko za zu髒yty materia. A dziady mnie
tak w bambuko zrobili.

To czym oni Ci to czycili, jakim alkoholem 100 letnim i pozacan szmatk?

Rzekomo wymienili laser i musiaam zaplaci 250 z.


--
animka

Data: 2014-01-29 21:59:15
Autor: BQB
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-29 14:32, animka pisze:
W dniu 2014-01-29 10:09, BQB pisze:
W dniu 2014-01-29 02:57, animka pisze:
W dniu 2014-01-28 02:46, Dawid pisze:
W dniu 2014-01-28 02:07, animka pisze:


gra ju髒 adnych pare lat, tylko laser od pyt pad. Ju髒 raz mnie
oszukali pomocni fachowcy z Aliora i wywalilam 250 z za napraw,
lasera
mi zodzieje nie wymienili. Po dw籀ch dniach znowu cie髒ki zaczy
przeskakiwa. Ju髒 nigdy nie dam si oszuka pomocnym fachowcom
Aliora i
Aliorowi.

Kto naprawia wie髒 w banku?
To nie w banku, tylko bank pozawiera umowy z jakimis serwisami,
hydraulikami itd i ludzie majcy konto w Aliorze mog skorzysta z
Pomocnych fachowc籀w. Paci si tylko za zu髒yty materia. A dziady mnie
tak w bambuko zrobili.

To czym oni Ci to czycili, jakim alkoholem 100 letnim i pozacan
szmatk?

Rzekomo wymienili laser i musiaam zaplaci 250 z.

Oddali stary? Gwarancj masz 3 miesice na tak napraw - zgaszaj, aby naprawiali, a jak Ci si nie chce, to podam Ci nr konta i przelejesz zbdne 250 z, skoro Ci takiej kwoty nie 髒al.

Data: 2014-01-29 22:31:59
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-29 21:59, BQB pisze:
W dniu 2014-01-29 14:32, animka pisze:
W dniu 2014-01-29 10:09, BQB pisze:
W dniu 2014-01-29 02:57, animka pisze:
W dniu 2014-01-28 02:46, Dawid pisze:
W dniu 2014-01-28 02:07, animka pisze:


gra ju髒 adnych pare lat, tylko laser od pyt pad. Ju髒 raz mnie
oszukali pomocni fachowcy z Aliora i wywalilam 250 z za napraw,
lasera
mi zodzieje nie wymienili. Po dw籀ch dniach znowu cie髒ki zaczy
przeskakiwa. Ju髒 nigdy nie dam si oszuka pomocnym fachowcom
Aliora i
Aliorowi.

Kto naprawia wie髒 w banku?
To nie w banku, tylko bank pozawiera umowy z jakimis serwisami,
hydraulikami itd i ludzie majcy konto w Aliorze mog skorzysta z
Pomocnych fachowc籀w. Paci si tylko za zu髒yty materia. A dziady mnie
tak w bambuko zrobili.

To czym oni Ci to czycili, jakim alkoholem 100 letnim i pozacan
szmatk?

Rzekomo wymienili laser i musiaam zaplaci 250 z.

Oddali stary? Gwarancj masz 3 miesice na tak napraw - zgaszaj, aby
naprawiali, a jak Ci si nie chce, to podam Ci nr konta i przelejesz
zbdne 250 z, skoro Ci takiej kwoty nie 髒al.

Tak mi nerwy zszarpali, 髒e nie chc ju髒 z tymi brudasami (syf tam straszny) chamami i zodziejami rozmawia. Mieli przywie驕 wie髒 do domu (to ich obowizek w/g tej umowy), wreszcie pojechaam sama odebra. Starego lasera nie oddali. W tych nerwach wtedy nawet o tym nie pomylaam. Daam do naprawy czyste, odebraam z wwalonym do rodka kurzem z worka od odkurzacza. Du髒o czasu zajo potem czyszczenie i odkurzanie. S otwory i wiatrak jak w komputerze. Kurz wycigaam odkurzaczem, myam wacikami i spirytusem - tak髒e kaset magnetofonow. Lasera nie dotykaam. To akurat nie byo zakurzone. Mino ju髒 ze 2 lata. Nie pamitam ju髒 nawet adresu tego zasyfiaego serwisu, bo bym tutaj napisaa. Typ naprawiajcy by podobny do Jasia Fasoli, taka gupawo wygldajca morda.


--
animka

Data: 2014-02-05 20:42:43
Autor: 666
Goniki do komputera
A wiesz, ile on zarabia i czym je驕dzi?


-- -- -
Typ naprawiajcy by podobny do Jasia Fasoli, taka gupawo wygldajca morda.

Data: 2014-02-05 20:40:36
Autor: 666
Goniki do komputera
A r籀wno maj?


-- -- -
goniki stoj pod sufitem

Data: 2014-02-05 21:42:49
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-02-05 20:40,  666 pisze:
A r籀wno maj?

Co maj r籀wno?


--
animka

Data: 2014-01-27 08:52:09
Autor: Jacek Maciejewski
Goniki do komputera
Dnia Sun, 26 Jan 2014 21:18:09 +0100, animka napisa(a):

Zapomnia貫 pewnie, 瞠 g這郾iki od wie篡 maj inne kable. Nie maj kabli z ko鎍闚kami jack.
Animko, g這郾iki od wie篡 wtyka si do wie篡 (czyli do wzmacniacza). A
wie輳 pod陰cza si do kompa dodatkowym kabelkiem ze stosownymi wtykami.

Sama szukam g這郾ik闚 (minimum 25 WAT) z kablami -ko鎍闚ki jack do nowego telewizora Samsung 32 cale, kt鏎y ma dwa g這郾iki wbudowane, ale z ty逝 telewizora! Czyli od d* strony.
Wsp馧czuj. Ale od 20 lat nie s造sza貫m o telewizorze kt鏎y by mia wyj軼ie
wprost na g這郾iki, zw豉szcza typu jack. Zapewne tw鎩 OTV ma wyj軼ie audio
lecz ma貫j mocy. Zatem musia豉by kupi sobie i g這郾iki i wzmacniacz. --
Jacek

Data: 2014-01-27 15:00:30
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-27 08:52, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Sun, 26 Jan 2014 21:18:09 +0100, animka napisa(a):

Zapomniae pewnie, 髒e goniki od wie髒y maj inne kable. Nie maj kabli
z koc籀wkami jack.
Animko, goniki od wie髒y wtyka si do wie髒y (czyli do wzmacniacza).

Tak.

A
wie髒 podcza si do kompa dodatkowym kabelkiem ze stosownymi wtykami.

Wie髒y do komputera nie podaczaam, bo mi to nie jest potrzebne.

Sama szukam gonik籀w (minimum 25 WAT) z kablami -koc籀wki jack do
nowego telewizora Samsung 32 cale, kt籀ry ma dwa goniki wbudowane, ale
z tyu telewizora! Czyli od d* strony.
Wsp籀czuj. Ale od 20 lat nie syszaem o telewizorze kt籀ry by mia wyjcie
wprost na goniki, zwaszcza typu jack. Zapewne tw籀j OTV ma wyjcie audio
lecz maej mocy. Zatem musiaaby kupi sobie i goniki i wzmacniacz.

Nie wiem, nie chce mi si odcza gonik籀w od komputera (bo kable s popltane troch i nie chce mi sie odsuwa biurka), bo sprawdziabym w telewizorze.
Tu link do gniazdek w telewizorze. Podwietlaam latark, 髒eby zdjcie wyszo, bo robiam telefonem.
http://www.sendspace.pl/file/pic/7851ac37e887a9f2b02c97e/view

Skoro gniazdka audio s to chyba dodatkowe goniki bd dziaay?
W opcjach telewizora jest do wyboru: goniki telewizora, goniki zewntrzne.
W Telewizorze goniki maj 20 WAT.


--
animka

Data: 2014-01-27 15:12:18
Autor: Jacek Maciejewski
Goniki do komputera
Dnia Mon, 27 Jan 2014 15:00:30 +0100, animka napisa(a):

Tu link do gniazdek w telewizorze. Pod鈍ietla豉m latark, 瞠by zdj璚ie wysz這, bo robi豉m telefonem.
http://www.sendspace.pl/file/pic/7851ac37e887a9f2b02c97e/view

Skoro gniazdka audio s to chyba dodatkowe g這郾iki b璠 dzia豉造?
Owszem, ale musz mie wbudowany wzmacniacz, poniewa sygna w tych
gniazdkach jest zbyt s豉by dla jakichkolwiek g這郾ik闚 bez wzmacniacza.

W opcjach telewizora jest do wyboru: g這郾iki telewizora, g這郾iki zewn皻rzne.
Owszem, ale patrz wy瞠j. Poczytaj o tym swoj instrukcj obs逝gi. Tam
b璠zie napisane jakie g這郾iki mo積a pod陰czy do tych gniazdek.

W Telewizorze g這郾iki maj 20 WAT.
Mog mie bo telewizor ma w 鈔odku wzmacniacz mocy dla swoich g這郾ik闚.



--
Jacek

Data: 2014-01-27 15:23:23
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-27 15:12, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 27 Jan 2014 15:00:30 +0100, animka napisa(a):

Tu link do gniazdek w telewizorze. Podwietlaam latark, 髒eby zdjcie
wyszo, bo robiam telefonem.
http://www.sendspace.pl/file/pic/7851ac37e887a9f2b02c97e/view

Skoro gniazdka audio s to chyba dodatkowe goniki bd dziaay?
Owszem, ale musz mie wbudowany wzmacniacz, poniewa髒 sygna w tych
gniazdkach jest zbyt saby dla jakichkolwiek gonik籀w bez wzmacniacza.

A jak si podlczy suchawki do telewizora to sdzisz, 髒e suchawki te髒 powinny mie wzmacniacz? ;-)



W opcjach telewizora jest do wyboru: goniki telewizora, goniki
zewntrzne.
Owszem, ale patrz wy髒ej. Poczytaj o tym swoj instrukcj obsugi. Tam
bdzie napisane jakie goniki mo髒na podczy do tych gniazdek.

W Telewizorze goniki maj 20 WAT.
Mog mie bo telewizor ma w rodku wzmacniacz mocy dla swoich gonik籀w.

Skoro telewizor ma wzmacniacz to problemu nie ma i do zewntrznego 驕r籀da d驕wiku.


--
animka

Data: 2014-01-27 16:00:24
Autor: Jacek Maciejewski
Goniki do komputera
Dnia Mon, 27 Jan 2014 15:23:23 +0100, animka napisa(a):

A jak si podl帷zy s逝chawki do telewizora to s康zisz, 瞠 s逝chawki te powinny mie wzmacniacz? ;-)
Wiem 瞠 s逝chawki nie potrzebuj wzmacniacza.
Mog mie bo telewizor ma w 鈔odku wzmacniacz mocy dla swoich g這郾ik闚.

Skoro telewizor ma wzmacniacz to problemu nie ma i do zewn皻rznego 廝鏚豉 d德i瘯u.
 R璚e opadaj :) Animko, wiem 瞠 jeste inteligentna inaczej ale RTFM! :)
(czyli "przeczytaj t cholern instrukcj")


--
Jacek

Data: 2014-01-28 01:46:01
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-27 16:00, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 27 Jan 2014 15:23:23 +0100, animka napisa(a):

A jak si podlczy suchawki do telewizora to sdzisz, 髒e suchawki te髒
powinny mie wzmacniacz? ;-)
Wiem 髒e suchawki nie potrzebuj wzmacniacza.



Mog mie bo telewizor ma w rodku wzmacniacz mocy dla swoich gonik籀w.

Skoro telewizor ma wzmacniacz to problemu nie ma i do zewntrznego
驕r籀da d驕wiku.
  Rce opadaj :) Animko, wiem 髒e jeste inteligentna inaczej ale RTFM! :)
(czyli "przeczytaj t cholern instrukcj")

W moim telewizorze s opcje do ustawienia:
a) goniki telewizora
b) goniki zewntrzne (czyli jak podcz zewntrzne goniki to 髒rodlo d驕wiku przechodzi na goniki. Chyba jasne? czy jeszcze nie?
Jest te髒 przewodnik w telewizorze.
Uwa髒am, 髒e to wystarczajce informacje.


--
animka

Data: 2014-01-28 09:17:01
Autor: Jacek Maciejewski
Goniki do komputera
Dnia Tue, 28 Jan 2014 01:46:01 +0100, animka napisa(a):

W moim telewizorze s opcje do ustawienia:
a) g這郾iki telewizora
b) g這郾iki zewn皻rzne (czyli jak pod陰cz zewn皻rzne g這郾iki to 穋odlo d德i瘯u przechodzi na g這郾iki. Chyba jasne? czy jeszcze nie?
Jest te przewodnik w telewizorze.
Uwa瘸m, 瞠 to wystarczaj帷e informacje.

No no... Animka pos逝guje si logik! Owszem, masz racj, ale kluczem jest
s這wo "廝鏚這". Ot騜 jest to 廝鏚這 ma貫j mocy (niewystarczaj帷ej do
nap璠zania g這郾ik闚 ale wystarczaj帷ej do nap璠zania s逝chawek) kt鏎e jest
prze陰czane pomi璠zy gniazdami s逝chawkowymi a wej軼iem wmacniacza
g這郾ikowego w telewizorze. A instrukcj radz przeczyta bo jest znikoma
szansa na to 瞠 jednak si myl a ty masz racj :) Je郵i zdradzisz mi tajemnic jaki to telewizor to przeczytam za ciebie t
instrukcj bo mnie samego zaciekawi這 jakiego rodzaju to wyj軼ia :)
--
Jacek

Data: 2014-01-29 03:11:02
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-28 09:17, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Tue, 28 Jan 2014 01:46:01 +0100, animka napisa(a):

W moim telewizorze s opcje do ustawienia:
a) goniki telewizora
b) goniki zewntrzne (czyli jak podcz zewntrzne goniki to 髒rodlo
d驕wiku przechodzi na goniki. Chyba jasne? czy jeszcze nie?
Jest te髒 przewodnik w telewizorze.
Uwa髒am, 髒e to wystarczajce informacje.

No no... Animka posuguje si logik! Owszem, masz racj, ale kluczem jest
sowo "驕r籀do". Ot籀髒 jest to 驕r籀do maej mocy (niewystarczajcej do
napdzania gonik籀w ale wystarczajcej do napdzania suchawek) kt籀re jest
przeczane pomidzy gniazdami suchawkowymi a wejciem wmacniacza
gonikowego w telewizorze. A instrukcj radz przeczyta bo jest znikoma
szansa na to 髒e jednak si myl a ty masz racj :)
Jeli zdradzisz mi tajemnic jaki to telewizor to przeczytam za ciebie t
instrukcj bo mnie samego zaciekawio jakiego rodzaju to wyjcia :)

Nie mam zamiaru Ci tu kserowac instrukcji. Mo髒e jutro zrobi zdjcie z opcji do przeczania w telewizorze.
Samsung UE 5000AW 32 cale.


--
animka

Data: 2014-01-29 09:42:41
Autor: Jacek Maciejewski
Goniki do komputera
Dnia Wed, 29 Jan 2014 03:11:02 +0100, animka napisa(a):

Nie mam zamiaru Ci tu kserowac instrukcji. Mo瞠 jutro zrobi zdj璚ie z opcji do prze陰czania w telewizorze.
Animko, instrukcje producenci publikuj w internecie :)

Samsung UE 5000AW 32 cale.
Wed逝g danych technicznych z strony producenta:
Input&Output
Component In (Y / Pb / Pr) x 1 ea Composite In (AV) x 1 (Common Use for Component Y) ea Digital Audio Out (Optical) x 1 ea HDMI x 2 ea RF In (Terrestrial / Cable Input) x 1 ea USB x 1 ea Headphone x 1 ea Scart x 1 ea  CI Slot x 1 ea

To lista wej嗆 i wyj嗆. Zwr鵵 uwag na pozycj "Headphone x 1 ea ". je郵i
nie znasz angielskiego, to jest wyj軼ie s逝chawkowe, zatem g這郾ik闚 bez
wzmacniacza do niego nie pod陰czysz. Innych wyj嗆 g這su (analogowych) nie
ma. S inne, cyfrowe, wi璚 tym bardziej g這郾ik闚 bez wzmacniacza do nich
nie pod陰czysz.


--
Jacek

Data: 2014-01-29 14:31:10
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-29 09:42, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Wed, 29 Jan 2014 03:11:02 +0100, animka napisa(a):

Nie mam zamiaru Ci tu kserowac instrukcji. Mo髒e jutro zrobi zdjcie z
opcji do przeczania w telewizorze.
Animko, instrukcje producenci publikuj w internecie :)

Samsung UE 5000AW 32 cale.
Wedug danych technicznych z strony producenta:
Input&Output
Component In (Y / Pb / Pr) x 1 ea
Composite In (AV) x 1 (Common Use for Component Y) ea
Digital Audio Out (Optical) x 1 ea
HDMI x 2 ea
RF In (Terrestrial / Cable Input) x 1 ea
USB x 1 ea
Headphone x 1 ea
Scart x 1 ea
CI Slot x 1 ea

To lista wej i wyj. Zwr籀 uwag na pozycj "Headphone x 1 ea ". jeli
nie znasz angielskiego, to jest wyjcie suchawkowe, zatem gonik籀w bez
wzmacniacza do niego nie podczysz. Innych wyj gosu (analogowych) nie
ma. S inne, cyfrowe, wic tym bardziej gonik籀w bez wzmacniacza do nich
nie podczysz.

No i dobra ;-)
Tu masz stron polsk:
http://www.samsung.com/pl/consumer/tv-audio-video/televisions/led/UE32F5000AWXXH


--
animka

Data: 2014-01-29 18:00:43
Autor: Jacek Maciejewski
Goniki do komputera
Dnia Wed, 29 Jan 2014 14:31:10 +0100, animka napisa(a):

No i dobra ;-)
Tu masz stron polsk:
http://www.samsung.com/pl/consumer/tv-audio-video/televisions/led/UE32F5000AWXXH

Wszystko si zgadza. Masz do dyspozycji gniazdo analogowe s逝chawkowe.
Mo瞠sz z niego sygna poda albo na s逝chawki albo na wzmacniacz z
g這郾ikami. Opr鏂z tego masz wyjscie SPDIF i HDMI gdzie te s sygna造
audio ale cyfrowe. Mo積a do kt鏎ego z nich te pod陰czy wzmacniacz z
g這郾ikami ale musia豚y mie odpowiednie wej軼ie cyfrowe.
--
Jacek

Data: 2014-01-29 20:11:04
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-29 18:00, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Wed, 29 Jan 2014 14:31:10 +0100, animka napisa(a):

No i dobra ;-)
Tu masz stron polsk:
http://www.samsung.com/pl/consumer/tv-audio-video/televisions/led/UE32F5000AWXXH

Wszystko si zgadza. Masz do dyspozycji gniazdo analogowe suchawkowe.
Mo髒esz z niego sygna poda albo na suchawki albo na wzmacniacz z
gonikami.

Myl, 髒e jak podcz pod gniazdo suchawkowe to sygna przeczy si na goniki.
Narazie nie chce mi si odcza gonik籀w od komputera, bo niewygodnie suwa biurkiem po dywanie i odpltywa kable, ale bd musiaa to kt籀rego dnia sprawdzi.

  Opr籀cz tego masz wyjscie SPDIF i HDMI gdzie te髒 s sygnay
audio ale cyfrowe. Mo髒na do kt籀rego z nich te髒 podczy wzmacniacz z
gonikami ale musiaby mie odpowiednie wejcie cyfrowe.

Najpierw musiaabym kupi wzmacniacz. Szkoda zachodu do tej operacji.
Obok telewizora te髒 mao miejsca (stoi na komodzie) i gosniki ledwo si zmieszcz, a z tyu czy z przodu telewizora je stawia, to ju髒 byoby bez sensu.

--
animka

Data: 2014-01-29 18:46:45
Autor: animka
Goniki do komputera
  W dniu 2014-01-29 09:42, Jacek Maciejewski pisze:
  Dnia Wed, 29 Jan 2014 03:11:02 +0100, animka napisa(a):
To lista wej i wyj. Zwr籀 uwag na pozycj "Headphone x 1 ea ". jeli
nie znasz angielskiego, to jest wyjcie suchawkowe, zatem gonik籀w bez
wzmacniacza do niego nie podczysz. Innych wyj gosu (analogowych) nie
ma. S inne, cyfrowe, wic tym bardziej gonik籀w bez wzmacniacza do nich
nie podczysz.

Przetumaczyles sobie w tumaczu, ale mnie to nie interesuje i nie zmieniaj sensu i nie chwal si, 髒e Ty w angielskim jeste wycwancykowany.

Tu masz stron polsk:
http://www.samsung.com/pl/consumer/tv-audio-video/televisions/led/UE32F5000AWXXH

A tu zdjcie zrobione telefonem (dotyczy przeczania 驕r籀de d驕wiku w telewizorze).
http://www.sendspace.pl/file/962982efd364f1e46953c54/wybor-glosnika

Ogldaam listwy audio  Samsung, ale s tylko do telewizor籀w z bluetooth czy WiFi.
Mylaam, 髒e mnie WiFi w telewizorze nie bdzie potrzebne. Jednak przydaoby si, ale i tak te listwy s drogie.


--
animka

Data: 2014-01-29 20:18:39
Autor: Santana
Goniki do komputera


U髒ytkownik "animka"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:lcbeu9$92k$1@node1.news.atman.pl...

  W dniu 2014-01-29 09:42, Jacek Maciejewski pisze:
  Dnia Wed, 29 Jan 2014 03:11:02 +0100, animka napisa(a):
To lista wej i wyj. Zwr籀 uwag na pozycj "Headphone x 1 ea ". jeli
nie znasz angielskiego, to jest wyjcie suchawkowe, zatem gonik籀w bez
wzmacniacza do niego nie podczysz. Innych wyj gosu (analogowych) nie
ma. S inne, cyfrowe, wic tym bardziej gonik籀w bez wzmacniacza do nich
nie podczysz.

Przetumaczyles sobie w tumaczu, ale mnie to nie interesuje i nie zmieniaj sensu i nie chwal si, 髒e Ty w angielskim jeste wycwancykowany.

Ale髒 ty przybita (y) jeste. Facet ci tumaczy jak przedszkolakowi a ty dalej pieprzysz bez sensu. Do pralki sobie podcz te "goniki". Na pewno znajdziesz odpowiednie wejcie :P

Data: 2014-01-29 22:01:27
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-29 20:18, Santana pisze:
Ale髒 ty przybita (y) jeste. Facet ci tumaczy jak przedszkolakowi a ty
dalej pieprzysz bez sensu.
A na co mi tumacz jak s polskie strony? Istniej jeszcze na wszelki wypadek translatory.

  Do pralki sobie podcz te "goniki". Na pewno
znajdziesz odpowiednie wejcie :P

A Ty do tyka, ok?


--
animka

Data: 2014-01-29 22:47:20
Autor: ZS
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-29 22:01, animka pisze:
W dniu 2014-01-29 20:18, Santana pisze:
Ale髒 ty przybita (y) jeste. Facet ci tumaczy jak przedszkolakowi a ty
dalej pieprzysz bez sensu.
A na co mi tumacz jak s polskie strony? Istniej jeszcze na wszelki
wypadek translatory.

  Do pralki sobie podcz te "goniki". Na pewno
znajdziesz odpowiednie wejcie :P

A Ty do tyka, ok?


Oczywicie Jacek ma racj i ka髒dy kto cho troch co podcza do tv albo ma wzmacniacz wie, 髒e telewizory maj tylko wyjcia liniowe. animka mo髒e podczy te goniki i zobaczy 髒e praktycznie nic nie sycha chyba 髒e s takie malutkie i co tam usyszy. Byy kiedy takie do komputer籀w bez wzmacniacza dodawane ale gono bya jak w laptopie cichym.
BTW. znajc animk z innych grup to lepiej nie wchodzi z ni w dyskusje

Data: 2014-01-29 23:43:47
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-29 22:47, ZS pisze:

Oczywicie Jacek ma racj i ka髒dy kto cho troch co podcza do tv
albo ma wzmacniacz wie, 髒e telewizory maj tylko wyjcia liniowe. animka
mo髒e podczy te goniki i zobaczy 髒e praktycznie nic nie sycha
chyba 髒e s takie malutkie i co tam usyszy. Byy kiedy takie do
komputer籀w bez wzmacniacza dodawane ale gono bya jak w laptopie
cichym.

Mo髒esz poda jakiegos linka dp bylejakiej strony, 髒ebym moga zobaczy jak prawdziwy wzmacniacz wyglda?

BTW. znajc animk z innych grup to lepiej nie wchodzi z ni w dyskusje

A Ty si nazywasz Zbyszek Szulc?

--
animka

Data: 2014-01-31 01:57:50
Autor: BQB
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-29 23:43, animka pisze:
W dniu 2014-01-29 22:47, ZS pisze:

Oczywicie Jacek ma racj i ka髒dy kto cho troch co podcza do tv
albo ma wzmacniacz wie, 髒e telewizory maj tylko wyjcia liniowe. animka
mo髒e podczy te goniki i zobaczy 髒e praktycznie nic nie sycha
chyba 髒e s takie malutkie i co tam usyszy. Byy kiedy takie do
komputer籀w bez wzmacniacza dodawane ale gono bya jak w laptopie
cichym.

Mo髒esz poda jakiegos linka dp bylejakiej strony, 髒ebym moga zobaczy
jak prawdziwy wzmacniacz wyglda?

Prawdziwy najprostszy wzmacniacz:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wzmacniacz

Data: 2014-02-01 15:26:59
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-31 01:57, BQB pisze:
W dniu 2014-01-29 23:43, animka pisze:
W dniu 2014-01-29 22:47, ZS pisze:

Oczywicie Jacek ma racj i ka髒dy kto cho troch co podcza do tv
albo ma wzmacniacz wie, 髒e telewizory maj tylko wyjcia liniowe. animka
mo髒e podczy te goniki i zobaczy 髒e praktycznie nic nie sycha
chyba 髒e s takie malutkie i co tam usyszy. Byy kiedy takie do
komputer籀w bez wzmacniacza dodawane ale gono bya jak w laptopie
cichym.

Mo髒esz poda jakiegos linka dp bylejakiej strony, 髒ebym moga zobaczy
jak prawdziwy wzmacniacz wyglda?

Prawdziwy najprostszy wzmacniacz:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wzmacniacz

Chodzio mi o obrazek, bo zaczy mi si miesza wzmacniacze z zasilaczami.
Wzmacniacze mo髒na tu kupi i wygldaj tak:
http://www.electronic-star.pl/Wzmacniacze-HiFi_c303.htm?etcc_med=STC_CC_ATTR_VALUE_SEA&etcc_cmp=AS_cPL_CAT_1_C0-0025~C1-0303~C2-0000~C3-0000~C4-0000__Wzmacniacze-HiFi&etcc_grp=c303_wzmacniacz_audio&etcc_bky=wzmacniacz%20audio&etcc_mty=e&etcc_var=Cb&etcc_plc=&gclid=CNy0qNGNq7wCFURc3god2WkAGw

Nie widz jednak sensu, 髒eby do telewizora dokupowa wzmacniacz.
Chyba, 髒e u kogo wszystkie urzdzenia stoj obok siebie. Jak przenios telewizor do drugiego pokoju to mog go podczy pod wie髒, ale narazie mi tam pasuje sprzt w kolorze srebrnym :-)

Dziki i przepraszam za zagmatwane odpowiedzi.

--
animka

Data: 2014-02-06 15:29:19
Autor: robot
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-29 23:43, animka pisze:


Mo髒esz poda jakiegos linka dp bylejakiej strony, 髒ebym moga zobaczy jak prawdziwy wzmacniacz wyglda?

http://www.burmester.de/en/Products/Components/Power-Amplifier/909-MK5-Power-Amplifier.html

--
pozdro
2x XEON E5-2650@2,4GHz 16C/32T|64GB RAM|2xGTX780|1xHD7850|ASUS Z9PE-D8WS

Data: 2014-02-06 23:11:32
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-02-06 15:29, robot pisze:
W dniu 2014-01-29 23:43, animka pisze:


Mo髒esz poda jakiegos linka dp bylejakiej strony, 髒ebym moga zobaczy jak prawdziwy wzmacniacz wyglda?

http://www.burmester.de/en/Products/Components/Power-Amplifier/909-MK5-Power-Amplifier.html
Ale kaloryfer :-)

Ju髒 mi poprawili chyba kabl籀wk, bo poskar髒ylam si, napisaam jakie mam pakiety itp.
Jest jakie nikam stereo, zreszt to zale髒y od programu cyfrowego. W ka髒dym bd驕 razie d驕wik jest ju髒 raczej cywilizowany jako tako.



--
animka

Data: 2014-01-30 00:25:17
Autor: Santana
Goniki do komputera


U髒ytkownik "animka"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:lcbq8i$lga$1@node1.news.atman.pl...

W dniu 2014-01-29 20:18, Santana pisze:
Ale髒 ty przybita (y) jeste. Facet ci tumaczy jak przedszkolakowi a ty
dalej pieprzysz bez sensu.
A na co mi tumacz jak s polskie strony? Istniej jeszcze na wszelki wypadek translatory.

Ty nawet po polsku nie jeste w stanie zrozumie :P Poszukaj sobie translatora z polskiego na kretyski. Mo髒e wtedy zaapiesz jakiego gupa z siebie robisz :)

Data: 2014-01-30 20:08:44
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-30 00:25, Santana pisze:


U髒ytkownik "animka"  napisa w wiadomoci grup
dyskusyjnych:lcbq8i$lga$1@node1.news.atman.pl...

W dniu 2014-01-29 20:18, Santana pisze:
Ale髒 ty przybita (y) jeste. Facet ci tumaczy jak przedszkolakowi a ty
dalej pieprzysz bez sensu.
A na co mi tumacz jak s polskie strony? Istniej jeszcze na wszelki
wypadek translatory.

Ty nawet po polsku nie jeste w stanie zrozumie :P Poszukaj sobie
translatora z polskiego na kretyski. Mo髒e wtedy zaapiesz jakiego gupa z
siebie robisz :)

Straszn frajd masz z powielania tego co kto Tobie kiedy napisa :D
Kompleksiki, kompleksiki malutkiego czowieczka :D


--
animka

Data: 2014-02-05 20:45:20
Autor: 666
Goniki do komputera
Mierzya te cale, miark?
Bo ONI oszukuj, i na pewno jest 31 cali, a mo髒e nawet tylko 30,5 cala.


-- -- -
Samsung UE 5000AW 32 cale.

Data: 2014-02-05 21:41:56
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-02-05 20:45,  666 pisze:
Mierzya te cale, miark?
Bo ONI oszukuj, i na pewno jest 31 cali, a mo髒e nawet tylko 30,5 cala.

A kto to mierzy, komu by si chciao.



--
animka

Data: 2014-01-27 11:53:40
Autor: gadacz
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-26 21:18, animka pisze:
W dniu 2014-01-25 11:42, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Sat, 25 Jan 2014 10:37:02 +0100, TM napisa(a):

Jakie mo髒ecie poleci goniki do komputera w cenie ok. 150 z. Nie
jestem
melomanem, nie analizuj utwor籀w pod wzgldem jakoci.Ot, taki
przecitny
suchacz.

Kup na pchlim targu (czy na Alegro) star wie髒 z uszkodzonymi
napdami. Da
si w granicach 50 z. Wzmacniacz i goniki bd dobre i o klas lepsze
ni髒 najlepsze szczekaczki "komputerowe". A jak jeszcze kupisz co z
dwudro髒nymi gonikami to ju髒 bdzie cakiem dobrze i 2 klasy lepiej,
cho
jeszcze nie super :)

Zapomniae pewnie, 髒e goniki od wie髒y maj inne kable. Nie maj kabli
z koc籀wkami jack.

Sk w tym, 髒e kolega pisze o wie髒y, czyli zakada, 髒e ma to co wzmacniacz i kolumny. A skoro jest to "rodkowe" pudo,
to wejcie AUX z choby cinch powinno by.
Zatem wystarczy kupi, albo samemu sobie zrobi drut cinch do jack 3,5mm.

Dzikuj za uwag.

gadacz

Data: 2014-01-27 15:15:51
Autor: Chris
Goniki do komputera
animka nabazgra(a):

Sama szukam gonik籀w (minimum 25 WAT) z kablami -koc籀wki jack do nowego telewizora Samsung 32 cale, kt籀ry ma dwa goniki wbudowane, ale z tyu telewizora! Czyli od d* strony.

Do TV to si kupuje Sounbara a nie goniczki
np. http://allegro.pl/soundbar-samsung-hw-d350-hw-d350-glosnik-idealny-i3908264974.html

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd驕 histori auta i zobacz czy nie byo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd驕 VIN, wyposa髒enie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2014-01-28 01:40:09
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-27 15:15, Chris pisze:
animka nabazgra(a):

Sama szukam gonik籀w (minimum 25 WAT) z kablami -koc籀wki jack do nowego
telewizora Samsung 32 cale, kt籀ry ma dwa goniki wbudowane, ale z tyu
telewizora! Czyli od d* strony.

Do TV to si kupuje Sounbara a nie goniczki
np.
http://allegro.pl/soundbar-samsung-hw-d350-hw-d350-glosnik-idealny-i3908264974.html

Ogldaam par ciekawych listew pod telewizor, ale niestety obecnie dla mnie za drogie, bo teraz wydaam na telewizor. W najbli髒szym czasie mo髒e kupi jak dobr listw-gonik.



--
animka

Data: 2014-01-28 09:10:27
Autor: Chris
Goniki do komputera
animka nabazgra(a):

W dniu 2014-01-27 15:15, Chris pisze:
animka nabazgra(a):
Sama szukam gonik籀w (minimum 25 WAT) z kablami -koc籀wki jack do
nowego telewizora Samsung 32 cale, kt籀ry ma dwa goniki wbudowane,
ale z tyu telewizora! Czyli od d* strony.
Do TV to si kupuje Sounbara a nie goniczki
np.
http://allegro.pl/soundbar-samsung-hw-d350-hw-d350-glosnik-idealny-i39082
64974.html
Ogldaam par ciekawych listew pod telewizor, ale niestety obecnie dla mnie za drogie, bo teraz wydaam na telewizor. W najbli髒szym czasie mo髒e kupi jak dobr listw-gonik.

Jak co kupowa to raz a dobre a nie bawi si na raty bo wyjdzie to 2x dro髒ej.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd驕 histori auta i zobacz czy nie byo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd驕 VIN, wyposa髒enie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2014-01-29 02:54:16
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-28 09:10, Chris pisze:
animka nabazgra(a):

W dniu 2014-01-27 15:15, Chris pisze:
animka nabazgra(a):
Sama szukam gonik籀w (minimum 25 WAT) z kablami -koc籀wki jack do
nowego telewizora Samsung 32 cale, kt籀ry ma dwa goniki wbudowane,
ale z tyu telewizora! Czyli od d* strony.
Do TV to si kupuje Sounbara a nie goniczki
np.
http://allegro.pl/soundbar-samsung-hw-d350-hw-d350-glosnik-idealny-i39082
64974.html
Ogldaam par ciekawych listew pod telewizor, ale niestety obecnie dla
mnie za drogie, bo teraz wydaam na telewizor. W najbli髒szym czasie mo髒e
kupi jak dobr listw-gonik.

Jak co kupowa to raz a dobre a nie bawi si na raty bo wyjdzie to 2x
dro髒ej.

Ja mog sobie poczeka. Mam czas. Tylko gos w telewizorze mi dziaa na nerwy, a od starszego maego telewizora juz si odzwyczaiam, chocia髒 ma super efekty d驕wikowe w swoich gonikach.

--
animka

Data: 2014-01-25 12:00:13
Autor: miab
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-25 10:37, TM pisze:
Jakie mo瞠cie poleci g這郾iki do komputera w cenie ok. 150 z. Nie
jestem melomanem, nie analizuj utwor闚 pod wzgl璠em jako軼i.Ot, taki
przeci皻ny s逝chacz.

Creative A250 albo A320.

miab

Data: 2014-01-27 11:07:48
Autor: Chris
G這郾iki do komputera
miab nabazgra(a):

W dniu 2014-01-25 10:37, TM pisze:
Jakie mo瞠cie poleci g這郾iki do komputera w cenie ok. 150 z. Nie
jestem melomanem, nie analizuj utwor闚 pod wzgl璠em jako軼i.Ot, taki
przeci皻ny s逝chacz.
Creative A250 albo A320.

Je郵i Cerative to co z serii I-Trigue np:
http://allegro.pl/glosniki-creative-i-trigue-2200-24h-i3912337784.html

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie by這 wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposa瞠nie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2014-01-27 11:55:37
Autor: miab
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-27 11:07, Chris pisze:
miab nabazgra(a):

W dniu 2014-01-25 10:37, TM pisze:
Jakie mo瞠cie poleci g這郾iki do komputera w cenie ok. 150 z. Nie
jestem melomanem, nie analizuj utwor闚 pod wzgl璠em jako軼i.Ot, taki
przeci皻ny s逝chacz.
Creative A250 albo A320.

Je郵i Cerative to co z serii I-Trigue np:
http://allegro.pl/glosniki-creative-i-trigue-2200-24h-i3912337784.html


To jeszcze niskotonowy musia by dokupi 瞠by da這 si tego s逝cha.

miab

Data: 2014-01-27 12:56:01
Autor: Chris
G這郾iki do komputera
miab nabazgra(a):

Jakie mo瞠cie poleci g這郾iki do komputera w cenie ok. 150 z. Nie
jestem melomanem, nie analizuj utwor闚 pod wzgl璠em jako軼i.Ot, taki
przeci皻ny s逝chacz.
Creative A250 albo A320.
Je郵i Cerative to co z serii I-Trigue np:
http://allegro.pl/glosniki-creative-i-trigue-2200-24h-i3912337784.html
To jeszcze niskotonowy musia by dokupi 瞠by da這 si tego s逝cha.

Zalezy od wymaga, ten zestaw gra dobrze nawet bez suba.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie by這 wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposa瞠nie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2014-01-25 13:10:38
Autor: z
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-25 10:37, TM pisze:
Jakie mo瞠cie poleci g這郾iki do komputera w cenie ok. 150 z. Nie
jestem melomanem, nie analizuj utwor闚 pod wzgl璠em jako軼i.Ot, taki
przeci皻ny s逝chacz.
Pozdrawiam

http://www.kozak.pl/index.php?p104,glosniki-logitech-s-220-2-1
U篡wam od wielu lat. _Ma貫 zgrabne_. Pokr皻這 regulacji mam obok klawiatury.(bez tego ju sobie nie wyobra瘸m 篡cia :-) )
Dosta貫m gratis i by貫m bardzo pozytywnie zaskoczony.
Wcze郾iej uwa瘸貫m 瞠 trzeba wyda 200-300 z. :-)
W tej cenie rewelacyjna jako嗆 (konkretny bas) Mi brakowa這 wysokich ton闚 i doda貫m samochodowe male雟twa za 30 z.

z

Data: 2014-01-25 13:12:35
Autor: z
G這郾iki do komputera
Data: 2014-01-25 15:32:35
Autor: Jeffrey
G這郾iki do komputera
TM wrote:
Jakie mo瞠cie poleci g這郾iki do komputera w cenie ok. 150 z. Nie
jestem melomanem, nie analizuj utwor闚 pod wzgl璠em jako軼i.Ot, taki
przeci皻ny s逝chacz.
Pozdrawiam

zestaw 2.0 jaki by nie by b璠zie cienki, kupuj 2.1

jeffrey

Data: 2014-01-26 21:25:26
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-25 15:32, Jeffrey pisze:
TM wrote:
Jakie mo髒ecie poleci goniki do komputera w cenie ok. 150 z. Nie
jestem melomanem, nie analizuj utwor籀w pod wzgldem jakoci.Ot,
taki
przecitny suchacz.
Pozdrawiam

zestaw 2.0 jaki by nie by bdzie cienki, kupuj 2.1

Przy komputerze mam goniki Trust starej daty 2.0. 25 WAT. Mae, ale ci髒kie jak ciort (z jakiego metalu). Efekty d驕wikowe ustawia si w Windows Media Player i odbi籀r jest bardzo dobry.
Szukam podobnych do telewizowa, ale ju髒 nigdzie takich nie dostan.
Kiedy kupiam (bo zachcialo mi si nowych) gosniki Creative, ale szybko je zwr籀ciam do sklepu.


--
animka

Data: 2014-01-26 21:32:01
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-25 10:37, TM pisze:
Jakie mo髒ecie poleci goniki do komputera w cenie ok. 150 z. Nie jestem
melomanem, nie analizuj utwor籀w pod wzgldem jakoci.Ot, taki przecitny
suchacz.

Te by byy nieze chyba, tylko, 髒e za maa moc gonik籀w (10W).
http://www.arest.pl/produkt/41506/LOGITECH-Z200-2-0-przewodowe-mini-jack-czarne/


--
animka

Data: 2014-01-26 22:32:08
Autor: z
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-26 21:32, animka pisze:
Te by by造 niez貫 chyba, tylko, 瞠 za ma豉 moc g這郾ik闚 (10W).
http://www.arest.pl/produkt/41506/LOGITECH-Z200-2-0-przewodowe-mini-jack-czarne/

Czy s逝cha豉 jak graj? Masz jakie por闚nanie? Daje to odrobin bas闚? Podawana moc nie ma nic do rzeczy.
Te co ja zaproponowa貫m maj drewniany ci篹ki subwoofer ;-) (naprawd ci篹ki, kiedy w sklepie sobie maca貫m r騜ne i por闚nywa貫m z dro窺zymi /wi瘯szymi) ;-) z pokr皻貫m regulacji si造 bas闚, kosztuj te same pieni康ze i na prawd 豉dnie graj :-)

z

Data: 2014-01-27 02:30:43
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-26 22:32, z pisze:
W dniu 2014-01-26 21:32, animka pisze:
Te by byy nieze chyba, tylko, 髒e za maa moc gonik籀w (10W).
http://www.arest.pl/produkt/41506/LOGITECH-Z200-2-0-przewodowe-mini-jack-czarne/

Czy suchaa jak graj? Masz jakie por籀wnanie? Daje to odrobin bas籀w?
Podawana moc nie ma nic do rzeczy.
Te co ja zaproponowaem maj drewniany ci髒ki subwoofer ;-) (naprawd
ci髒ki, kiedy w sklepie sobie macaem r籀髒ne i por籀wnywaem z dro髒szymi
/wikszymi) ;-) z pokrtem regulacji siy bas籀w, kosztuj te same
pienidze i na prawd adnie graj :-)

Co z tego, 髒e ci髒kie i drewniane jak goniki mao mocy maj? Moje maj 20 Watt i dlatego sa dobre w poczeniu z Windows Media Player np.
Do wie髒y mam drewniane, ale to s goniki od wie髒y (wtykane kable do wie髒y). Bardzo dobre goniki. Stoja wysoko i daj jeszcze lepszy efekt z g籀ry :-)


--
animka

Data: 2014-01-27 07:09:03
Autor: z
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-27 02:30, animka pisze:

Co z tego, 瞠 ci篹kie i drewniane jak g這郾iki ma這 mocy maj?

Bo przewa積ie ci篹ki g這郾ik to drewniana stabilna obudowa z du篡m magnesem co mo瞠 wr騜y lepsze basy :-) Soprany ka盥y gupi ;-) zagra.

z

Data: 2014-01-27 14:45:53
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-27 07:09, z pisze:
W dniu 2014-01-27 02:30, animka pisze:

Co z tego, 髒e ci髒kie i drewniane jak goniki mao mocy maj?

Bo przewa髒nie ci髒ki gonik to drewniana stabilna obudowa z du髒ym
magnesem co mo髒e wr籀髒y lepsze basy :-) Soprany ka髒dy gupi ;-) zagra.

Wa髒ne bardziej to co jest w gonikach. MOC, a nie drewno.



--
animka

Data: 2014-01-27 16:58:21
Autor: z
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-27 14:45, animka pisze:
Wa積e bardziej to co jest w g這郾ikach. MOC, a nie drewno.


Co za jako嗆 jak moc si szmocze w trzeszcz帷ym cienkim plastiku :-)

Przypomnia豉 mi si z m這do軼i wspania豉 wie瘸 firmy thompsonic z trylionami wat闚 mocy ;-) Ju wola貫m stare polskie radio kt鏎e da這 si u篡 jako wzmacniacza z ca造mi 5 watami. Ech... to by造 czasy. :-)

z

Data: 2014-01-26 22:29:56
Autor: Marek
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-25 10:37, TM pisze:
Jakie mo瞠cie poleci g這郾iki do komputera w cenie ok. 150 z. Nie
jestem melomanem, nie analizuj utwor闚 pod wzgl璠em jako軼i.Ot, taki
przeci皻ny s逝chacz.

Ja akurat melomanem jestem wi璚 w przypadku komputera w og鏊e nie stawiam g這郾ikom wymaga innych ni praktyczne bo i tak jako嗆 b璠zie marna. Tak wi璚 doradzaj帷 Ci praktyczne rozwi您anie polecam:

http://www.gral.pl/Logitech+Z313+2+1_336.html

A dlaczego?

- Przede wszystkim - bo w陰cznik zasilania jest niezale積y od pokr皻豉 si造 g這su. Czyli po w陰czeniu masz zawsze sw鎩 ulubiony poziom wyj軼iowy.

- Potrafi gra g這郾o gdy potrzebujesz i maj dobre basy (dzi瘯i subwooferowi)

- W pilocie masz wej軼ie na s逝chawki wi璚 豉two mo積a przerzuci si na muzyk s逝chawkow bez potrzeby nurkowania pod biurkiem.

- Kosztuj mniej ni 150z (129) - no chyba, 瞠 p鎩dziesz do "taniej" sieci typu MediaMarkt, gdzie widzia貫m je za nieca貫 180z :-D

--
Pozdrawiam
Marek

Data: 2014-01-26 22:38:18
Autor: z
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-26 22:29, Marek pisze:
- W pilocie masz wej軼ie na s逝chawki wi璚 豉two mo積a przerzuci si na
muzyk s逝chawkow bez potrzeby nurkowania pod biurkiem.

Czy po pod陰czeniu s逝chawek nadal jest regulacja si造 g這su pokr皻貫m?
W S-220 niestety nie. :-(
Ile d逝go軼i ma kabelek od pilota?

z

Data: 2014-01-26 22:53:13
Autor: Marek
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-26 22:38, z pisze:


Czy po pod陰czeniu s逝chawek nadal jest regulacja si造 g這su pokr皻貫m?

Nie mam poj璚ia bo nie u篡wam s逝chawek.

W S-220 niestety nie. :-(

I bardzo dobrze, 瞠 nie! Bo i po co?

Tego pokr皻豉 nie nale篡 u篡wa do bie膨cej regulacji si造 g這su - ustawiasz je raz i zapominasz o nim. Plastrem mo瞠sz zalepi aby przy odkurzaniu biurka go nie przestawi. :-)

W komputerze ustawiasz max. poziom na wyj軼iu a tym pokr皻貫m ustawiasz max. moc, przy kt鏎ej nie ma zniekszta販e jeszcze. Jaki kawa貫k z basami trzeba odtwarza bo subwoofer szybciej wymi瘯nie ni g這郾iki satelitarne. Potem 軼iszasz na komputerze d德i瘯 do preferowanego poziomu i tam sobie regulujesz j w/g uznania. Dlatego wymy郵ono klawiatury multimedialne tudzie przyciski w myszy "ciszej/g這郾iej".

Ile d逝go軼i ma kabelek od pilota?

1.5m


--
Pozdrawiam
Marek

Data: 2014-01-26 23:17:47
Autor: z
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-26 22:53, Marek pisze:
I bardzo dobrze, 瞠 nie! Bo i po co?

Po to samo co sterowanie g這郾ikami. :-)
Po co taki pilot na kablu? Mo積a by這 da na satelitach pokr皻這 albo nawet na pudle pod biurkiem :-)

Tego pokr皻豉 nie nale篡 u篡wa do bie膨cej regulacji si造 g這su -
ustawiasz je raz i zapominasz o nim. Plastrem mo瞠sz zalepi aby przy
odkurzaniu biurka go nie przestawi. :-)


Jak kto lubi. :-)

Ja mam zawsze z lewej strony klawiatury i ju nie wyobra瘸m sobie inaczej. Nie wykorzystuj mocy na maksa bo nie mam mo磧iwo軼i. (Praca, dom) Klawiatur multimedialn posiadam i myszk bezprzewodow z przyciskami ciszej g這郾iej te. Ale jak ju siedz przy biurku to moje "wielkie pokr皻這" jest nie do pobicia w szybko軼i i ergonomii :-)
Zapas mocy jest ogromny jak na takie domowe zastosowanie

z

Data: 2014-01-26 23:40:12
Autor: Marek
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-26 23:17, z pisze:
W dniu 2014-01-26 22:53, Marek pisze:
I bardzo dobrze, 瞠 nie! Bo i po co?

Po to samo co sterowanie g這郾ikami. :-)
Po co taki pilot na kablu? Mo積a by這 da na satelitach pokr皻這 albo
nawet na pudle pod biurkiem :-)

I tak si kiedy czyni這 do momentu kiedy zestawy g這郾ikowe (mylone z g這郾ikami nagminnie) nie sta造 si domen przemys逝 meblarskiego.

Tego pokr皻豉 nie nale篡 u篡wa do bie膨cej regulacji si造 g這su -
ustawiasz je raz i zapominasz o nim. Plastrem mo瞠sz zalepi aby przy
odkurzaniu biurka go nie przestawi. :-)


Jak kto lubi. :-)

Owszem. G這w te si da wbija gwo寮zie :-)

Ja mam zawsze z lewej strony klawiatury i ju nie wyobra瘸m sobie
inaczej. Nie wykorzystuj mocy na maksa bo nie mam mo磧iwo軼i.

Ja nie sugerowa貫m s逝chania na maksa lecz przedstawi貫m jak si ustawia "ko鎍闚k mocy" bo tak rol pe軟i komputerowe zestawy g這郾ikowe.

(Praca,
dom) Klawiatur multimedialn posiadam i myszk bezprzewodow z
przyciskami ciszej g這郾iej te. Ale jak ju siedz przy biurku to moje
"wielkie pokr皻這" jest nie do pobicia w szybko軼i i ergonomii :-)

Hmmm... gdy trzymam d這 na myszy, to ruch kciukiem (tam mam pokr皻這 usadowione - ciszej / g這郾iej lub mute po wci郾i璚iu) wydaje mi si najszybszy i nie trzeba odrywa ani r彗 od manipulator闚 (myszy, klawiatury) jak i wzroku od monitora. Nie w tym sensie, 瞠 chc przekonywa Ci do czegokolwiek lecz wydaje mi si, 瞠 Ty m闚isz o nawykach a ja o ergonomii.

--
Pozdrawiam
Marek

Data: 2014-01-27 00:06:30
Autor: z
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-26 23:40, Marek pisze:
Ty m闚isz o
nawykach a ja o ergonomii.


Mu郾i璚ie lewym palcem lewej r瘯i du瞠go pokr皻豉 (ja mam du瞠) ;-) bez patrzenia jest dla mnie szybsze i wygodniejsze. Myszk mam ob這穎n robot a przyciski na niej nie dzia豉j tak szybko.
Niestety taka robota 瞠 musz du穎 klika. Do tego stopnia 瞠 mia貫m uraz i ka盥e odci捫enie prawej r瘯i jest b這gos豉wie雟twem

z

Data: 2014-01-27 09:34:15
Autor: Marek
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-27 00:06, z pisze:

Niestety taka robota 瞠 musz du穎 klika. Do tego stopnia 瞠 mia貫m
uraz i ka盥e odci捫enie prawej r瘯i jest b這gos豉wie雟twem

A to inna sprawa. Sam tego do鈍iadczy貫m :-) Nadgarstek? Trzeba ty貫k tuszy i zapisa si na jak捷 si這wni. Po paru miesi帷ach 瘸dne klikanie godzinami nie b璠zie straszne :-)

--
Pozdrawiam
Marek

Data: 2014-01-27 11:49:51
Autor: z
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-27 09:34, Marek pisze:
A to inna sprawa. Sam tego do鈍iadczy貫m :-) Nadgarstek? Trzeba ty貫k
tuszy i zapisa si na jak捷 si這wni. Po paru miesi帷ach 瘸dne
klikanie godzinami nie b璠zie straszne :-)

Nabawi貫m si 這kcia tenisisty po tym jak w nowej pracy nie zadba貫m o prawid這w pozycj przy biurku. Praca zmianowa na tempo ;-), zmiennicy sporo wy窺i i tak to trwa這. Potem kilka miesi璚y si kurowa貫m.
Teraz wsp馧pracownicy maj mnie za dziwaka bo wybrzydzam :-)

z

Data: 2014-01-27 15:11:19
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-27 11:49, z pisze:
W dniu 2014-01-27 09:34, Marek pisze:
A to inna sprawa. Sam tego dowiadczyem :-) Nadgarstek? Trzeba tyek
tuszy i zapisa si na jak siowni. Po paru miesicach 髒adne
klikanie godzinami nie bdzie straszne :-)

Nabawiem si okcia tenisisty po tym jak w nowej pracy nie zadbaem o
prawidow pozycj przy biurku. Praca zmianowa na tempo ;-), zmiennicy
sporo wy髒si i tak to trwao. Potem kilka miesicy si kurowaem.
Teraz wsp籀pracownicy maj mnie za dziwaka bo wybrzydzam :-)

Mnie lasery itp nie pomogy. Pom籀g mi 髒el FASTUM. Nawrot籀w b籀lu nie ma.


--
animka

Data: 2014-01-27 16:12:12
Autor: Marek
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-27 11:49, z pisze:


Nabawi貫m si 這kcia tenisisty po tym jak w nowej pracy nie zadba貫m o
prawid這w pozycj przy biurku.

O rany... wsp馧czuj. Sam zauwa篡貫, ze to zaniedbanie z Twojej strony. Wbrew pozorom praca lekka a generuje takie kontuzje jak niez豉 har闚ka fizyczna. Nie wspominaj帷 o kr璕os逝pie (w豉郾ie jestem po jego operacji). Bezruch zabija. 畝dne smarowid豉 i prochy nie pomog jak si nie ruszysz. Im bardziej sobie odpu軼isz tym trudniej b璠zie to odkr璚i lub nawet wcale si nie uda. Dlatego kiedy si zawzi掖em i nie odpuszczam od lat. Zupe軟ie inaczej funkcjonuj teraz.


--
Pozdrawiam
Marek

Data: 2014-01-27 17:03:48
Autor: z
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-27 16:12, Marek pisze:
O rany... wsp馧czuj. Sam zauwa篡貫, ze to zaniedbanie z Twojej strony.
Wbrew pozorom praca lekka a generuje takie kontuzje jak niez豉 har闚ka
fizyczna.

Od dw鏂h lat dobrze mi robi jazda na rowerze. Tylko do tego potrafi si zmotywowa :-) Z pocz徠ku my郵a貫m 瞠 to z造 kierunek na moje cierpi帷e cztery litery ;-) ale okaza這 si 瞠 poprawienie ukrwienia dobrze robi na wszystko :-)

z

Data: 2014-01-28 01:53:39
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-27 17:03, z pisze:
W dniu 2014-01-27 16:12, Marek pisze:
O rany... wsp籀czuj. Sam zauwa髒ye, ze to zaniedbanie z Twojej strony.
Wbrew pozorom praca lekka a generuje takie kontuzje jak nieza har籀wka
fizyczna.

Od dw籀ch lat dobrze mi robi jazda na rowerze. Tylko do tego potrafi si
zmotywowa :-) Z pocztku mylaem 髒e to zy kierunek na moje cierpice
cztery litery ;-) ale okazao si 髒e poprawienie ukrwienia dobrze robi
na wszystko :-)

To cztery litery Ci bol, czy okie tenisisty?


--
animka

Data: 2014-01-28 07:44:31
Autor: z
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-28 01:53, animka pisze:
To cztery litery Ci bol, czy 這kie tenisisty?


Poczytaj o chorobach zawodowych "komputerzyst闚" ;-)

z

Data: 2014-01-28 22:05:25
Autor: BQB
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-28 07:44, z pisze:
W dniu 2014-01-28 01:53, animka pisze:
To cztery litery Ci bol, czy 這kie tenisisty?


Poczytaj o chorobach zawodowych "komputerzyst闚" ;-)

z

ZTCP to zesp馧 cie郾i nadgarstka, lub co o podobnej nazwie, ale mo瞠 si myl.

Data: 2014-01-29 02:59:37
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-28 07:44, z pisze:
W dniu 2014-01-28 01:53, animka pisze:
To cztery litery Ci bol, czy okie tenisisty?


Poczytaj o chorobach zawodowych "komputerzyst籀w" ;-)

To co tak walisz tym okciem? Rower Ci na rce (kierownica jako obci髒enie rk) pomaga? :D


--
animka

Data: 2014-01-29 07:09:58
Autor: z
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-29 02:59, animka pisze:
To co tak walisz tym 這kciem? Rower Ci na r璚e (kierownica jako
obci捫enie r彗) pomaga? :D

To zale篡 od pozycji na tym rowerze ale akurat tych dw鏂h rzeczy bym nie wi您a ze sob bo s inne wa積iejsze :-)
Generalnie poprawienie ukrwienia wp造wa na wszystko :-)

z

Data: 2014-01-26 22:31:10
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-25 10:37, TM pisze:
Jakie mo髒ecie poleci goniki do komputera w cenie ok. 150 z. Nie jestem
melomanem, nie analizuj utwor籀w pod wzgldem jakoci.Ot, taki przecitny
suchacz.

Mo髒e te, tylko nie wiem jakie maj kable wejciowe.
http://powercomputer.com.pl/glosnikizalmanzms300system2020w-p-52467.html



--
animka

Data: 2014-01-26 23:28:54
Autor: Marek
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-26 22:31, animka pisze:

Mo髒e te, tylko nie wiem jakie maj kable wejciowe.
http://powercomputer.com.pl/glosnikizalmanzms300system2020w-p-52467.html

Co Ty z tymi kablami wejciowymi w k籀ko? W innym wtku chciaa koc籀wki jack do gonik籀w podczanych do wzmacniacza cho nie wiadomo potem w co wetkn tak wtyczk. Polecany zestaw jest do komputera wic zapewne ma waciwe zcza.

A tego zestawu, to umiaem si po pachy. Nie sugeruj, 髒e to zy wyb籀r do komputera lecz informacje zawarte w opisie pisane s przez marketingowca nie majcego bladego pojcia co sprzedaje. Wida, 髒e wybra chybi trafi g籀rnolotnie brzmice hasa wyczytane w zbyt mdrych dla niego pismach.

- Obudowa wykonana z materiau MDF wysokiej jakoci

MDF to materia o kiepskiej jakoci u髒ywany w tanich kolumnach. U髒ywany jest g籀wnie przez fabryki mebli, kt籀re wstawiaj w niekt籀re swoje meble goniki twierdzc, 髒e robi w ten spos籀b kolumny wysokiej jakoci :-D

- Goniki z ekranowaniem magnetycznym eliminuj zak籀cenia wytwarzane przez inne urzdzenia elektryczne.

Goniki ekranuje si magnetycznie po to aby to aby ich pole magnetyczne nie uszkodzio urzdze znajdujcych si w pobli髒u a nie odwrotnie.

- Antywibracyjne podkadki zapobiegajce przemieszczaniu si

Podkadki s antypolizgowe.

- Pasmo przenoszenia: 20 - 20 000 Hz

Kurde, to wszystkie Hi-Endowe goniki wymikaj przy tych. Chyba, 髒e mieli na myli spadek charakterystyki przy 20Hz rzdu 100dB :-D

- Impedancja: 4 Ohm

To s kolumny aktywne a nie pasywne. Kable wychodzce z zestawu s podczone do wzmacniacza w tych kolumnach a nie do cewek gonik籀w. Impedancja wejciowa wzmacniacza jest nieistotna i siga przynajmniej kiloom籀w a nie kilku om籀w.

- Kompatybilno: Windows 7/Vista/2000/Xp

Rozumiem, 髒e trzeba zaczeka na drivery pod Windows 8 aby d驕wik usysze? :-D

Brakuje informacji, 髒e kolumny gonikowe nie zawieraj 髒adnych konserwant籀w :-D :-D

--
Pozdrawiam
Marek

Data: 2014-01-27 01:07:50
Autor: Santana
Goniki do komputera


U髒ytkownik "Marek"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:lc427a$fi5$1@node1.news.atman.pl...

W dniu 2014-01-26 22:31, animka pisze:

Mo髒e te, tylko nie wiem jakie maj kable wejciowe.
http://powercomputer.com.pl/glosnikizalmanzms300system2020w-p-52467.html

Co Ty z tymi kablami wejciowymi w k籀ko?

To grupowy troll wic si kompletnie nie przejmuj :)

Data: 2014-01-27 02:49:35
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-27 01:07, Santana pisze:


U髒ytkownik "Marek"  napisa w wiadomoci grup
dyskusyjnych:lc427a$fi5$1@node1.news.atman.pl...

W dniu 2014-01-26 22:31, animka pisze:

Mo髒e te, tylko nie wiem jakie maj kable wejciowe.
http://powercomputer.com.pl/glosnikizalmanzms300system2020w-p-52467.html

Co Ty z tymi kablami wejciowymi w k籀ko?

To grupowy troll wic si kompletnie nie przejmuj :)
No tak, troll trollowi odpisuje.

Napisaam ju髒 do sklepu pytanie jakie s te wtyki do komputera i telewizora. Mnie potrzebne z mini jack  oraz zasilacz do prdu, bo na USB gonik籀w nie chc.



--
animka

Data: 2014-01-27 02:44:42
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-26 23:28, Marek pisze:
W dniu 2014-01-26 22:31, animka pisze:

Mo髒e te, tylko nie wiem jakie maj kable wejciowe.
http://powercomputer.com.pl/glosnikizalmanzms300system2020w-p-52467.html

Co Ty z tymi kablami wejciowymi w k籀ko? W innym wtku chciaa
koc籀wki jack do gonik籀w podczanych do wzmacniacza cho nie wiadomo
potem w co wetkn tak wtyczk.

Co ci si chyba pomerdao. Wzmacniacz (czy akumulator?) to swoj szos.
Posaam o gonikach bez dodatkowego pudla, czyli 2.0.
Polecany zestaw jest do komputera wic
zapewne ma waciwe zcza.

Ale nie napisali jakie to zcze: czy same druty czy mini jack.

A tego zestawu, to umiaem si po pachy. Nie sugeruj, 髒e to zy wyb籀r
do komputera lecz informacje zawarte w opisie pisane s przez
marketingowca nie majcego bladego pojcia co sprzedaje. Wida, 髒e
wybra chybi trafi g籀rnolotnie brzmice hasa wyczytane w zbyt mdrych
dla niego pismach.

- Obudowa wykonana z materiau MDF wysokiej jakoci

Mnie takie odpowiada :-) Chyba, 髒e pomyliam z czym innym. Chyba z tego mam nowe, biae szafki w azience.

MDF to materia o kiepskiej jakoci u髒ywany w tanich kolumnach. U髒ywany
jest g籀wnie przez fabryki mebli, kt籀re wstawiaj w niekt籀re swoje meble
goniki twierdzc, 髒e robi w ten spos籀b kolumny wysokiej jakoci :-D

- Goniki z ekranowaniem magnetycznym eliminuj zak籀cenia wytwarzane
przez inne urzdzenia elektryczne.

Goniki ekranuje si magnetycznie po to aby to aby ich pole magnetyczne
nie uszkodzio urzdze znajdujcych si w pobli髒u a nie odwrotnie.

- Antywibracyjne podkadki zapobiegajce przemieszczaniu si

Podkadki s antypolizgowe.

- Pasmo przenoszenia: 20 - 20 000 Hz

Kurde, to wszystkie Hi-Endowe goniki wymikaj przy tych. Chyba, 髒e
mieli na myli spadek charakterystyki przy 20Hz rzdu 100dB :-D

- Impedancja: 4 Ohm

To s kolumny aktywne a nie pasywne. Kable wychodzce z zestawu s
podczone do wzmacniacza w tych kolumnach a nie do cewek gonik籀w.
Impedancja wejciowa wzmacniacza jest nieistotna i siga przynajmniej
kiloom籀w a nie kilku om籀w.

TY, ale to przecie髒 trzeba podlczy do kompytera czy telewizora, no nie?

- Kompatybilno: Windows 7/Vista/2000/Xp

Rozumiem, 髒e trzeba zaczeka na drivery pod Windows 8 aby d驕wik
usysze? :-D

Jeli dziala pod Win7 to bdzie dziaao i w Win8.
Zreszt swoje goniki do komputera kupowalam jak byo Windows 95 i chyba to nie ma znaczenia, bo dziaaj do dzi.

Brakuje informacji, 髒e kolumny gonikowe nie zawieraj 髒adnych
konserwant籀w :-D :-D

Czego kamiesz kamczuchu, gdzie to wyczytae? Mo髒e z 髒arciem Ci si co pomylio.

--
animka

Data: 2014-01-27 07:15:41
Autor: z
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-27 02:44, animka pisze:
Czego k豉miesz k豉mczuchu, gdzie to wyczyta貫? Mo瞠 z 瘸rciem Ci si
co pomyli這.

Animko. Nawet w tym temacie (wydawa這 by si na poziomie podstaw闚ki) masz braki wiedzy. Nie doradzaj innym bo kto sobie krzywd zrobi. :-)

z

PS. Sorry wiem... Ale nadal mam nadziej 瞠 to cz這wiek w potrzebie a nie troll :-)

Data: 2014-01-27 09:48:27
Autor: Marek
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-27 02:44, animka pisze:


Co ci si chyba pomerdao. Wzmacniacz (czy akumulator?) to swoj szos.
Posaam o gonikach bez dodatkowego pudla, czyli 2.0.
Polecany zestaw jest do komputera wic
zapewne ma waciwe zcza.

Jak zwykle czego nie zrozumiaa. Jacek pisa o kupnie wzmacniacza z gonikami a Ty mu doradzasz jacki na kablach gonikowych.
Jaki akumulator??? Naprawd Ci si co miesza... Bez zoliwoci, ale piszesz jak po kilku drinkach.

To s kolumny aktywne a nie pasywne. Kable wychodzce z zestawu s
podczone do wzmacniacza w tych kolumnach a nie do cewek gonik籀w.
Impedancja wejciowa wzmacniacza jest nieistotna i siga przynajmniej
kiloom籀w a nie kilku om籀w.

TY, ale to przecie髒 trzeba podlczy do kompytera czy telewizora, no nie?

Co za r籀髒nica do czego wzmacniacz z kolumn gonikowych podczysz? Widziaa jakikolwiek wzmacniacz poza tym, gdzie podawano by jego impedancj wejciow - i to w dodatku z ca pewnoci nieprawdziw o minimum 2 rzdy wielkoci?


- Kompatybilno: Windows 7/Vista/2000/Xp

Rozumiem, 髒e trzeba zaczeka na drivery pod Windows 8 aby d驕wik
usysze? :-D

Jeli dziala pod Win7 to bdzie dziaao i w Win8.
Zreszt swoje goniki do komputera kupowalam jak byo Windows 95 i
chyba to nie ma znaczenia, bo dziaaj do dzi.

Nie poja sarkazmu - to ju髒 tradycja... Napisz du髒ymi literami cho nie wiem czy to co zmieni...

PISZ O KOMPATYBILNOCI GONIKW Z SYSTEMAMI OPERACYJNYMI. GONIKI MAJ BY KOMPATYBILNE Z URZDZENIEM, DO KTREGO SI JE PODCZA A NIE Z SYSTEMEM OPERACYJNYM.

Brakuje informacji, 髒e kolumny gonikowe nie zawieraj 髒adnych
konserwant籀w :-D :-D

Czego kamiesz kamczuchu, gdzie to wyczytae? Mo髒e z 髒arciem Ci si
co pomylio.

Nie wierz w to co czytam. Ty na serio nie rozumiesz niczego... :-O

--
Pozdrawiam
Marek

Data: 2014-01-27 10:40:11
Autor: borsuk
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-27 09:48, Marek pisze:

Nie wierz w to co czytam. Ty na serio nie rozumiesz niczego... :-O


Moim zdaniem to animka sporo rozumie: autorowi tematu chodzi o goniki do komputera, a wic goniki zawierajce wbudowany wzmacniacz m.cz. oraz podczane bezporednio do komputera. Pytania o spos籀b zasilania i rodzaj wtyk籀w/gniazd s jak najbardzej ;) zasadne.

Data: 2014-01-27 15:08:13
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-27 10:40, borsuk pisze:
W dniu 2014-01-27 09:48, Marek pisze:

Nie wierz w to co czytam. Ty na serio nie rozumiesz niczego...
:-O


Moim zdaniem to animka sporo rozumie: autorowi tematu chodzi o
goniki do komputera, a wic goniki zawierajce wbudowany
wzmacniacz m.cz. oraz podczane bezporednio do komputera. Pytania o
spos籀b zasilania i rodzaj wtyk籀w/gniazd s jak najbardzej ;)
zasadne.

Wanie dzisiaj dostaam odpowied驕 ze sklepu i chyba te goniki kupi.
http://powercomputer.com.pl/glosnikizalmanzms300system2020w-p-52467.html?cPath=171
  Witam serdecznie
Goniki maj standardowe podczenie do komputera za pomoc
stereofonicznej wtyczki Mini Jack. Aby podczy je pod CHINCH nale髒ao
by u髒y przejci籀wki.

--
animka

Data: 2014-01-27 16:15:24
Autor: Marek
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-27 10:40, borsuk pisze:

Moim zdaniem to animka sporo rozumie: autorowi tematu chodzi o goniki
do komputera, a wic goniki zawierajce wbudowany wzmacniacz m.cz.
oraz podczane bezporednio do komputera. Pytania o spos籀b zasilania i
rodzaj wtyk籀w/gniazd s jak najbardzej ;) zasadne.

Komentowaem jej tylko jedno, ostatnie zdanie. Uznaa, i髒 na serio uwa髒am i髒 goniki mog posiada spo髒ywcze walory jak brak konserwant籀w. :-D

--
Pozdrawiam
Marek

Data: 2014-01-28 01:48:12
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-27 16:15, Marek pisze:
W dniu 2014-01-27 10:40, borsuk pisze:

Moim zdaniem to animka sporo rozumie: autorowi tematu chodzi o goniki
do komputera, a wic goniki zawierajce wbudowany wzmacniacz m.cz.
oraz podczane bezporednio do komputera. Pytania o spos籀b zasilania i
rodzaj wtyk籀w/gniazd s jak najbardzej ;) zasadne.

Komentowaem jej tylko jedno, ostatnie zdanie. Uznaa, i髒 na serio
uwa髒am i髒 goniki mog posiada spo髒ywcze walory jak brak konserwant籀w. :-D

O rany, od razu si wkurzyam co to ma wsp籀lnego i napisaam. Po co si czepiasz i mdzisz cigle?

--
animka

Data: 2014-01-27 14:43:24
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-27 02:44, animka pisze:
W dniu 2014-01-26 23:28, Marek pisze:
W dniu 2014-01-26 22:31, animka pisze:

Mo髒e te, tylko nie wiem jakie maj kable wejciowe.
http://powercomputer.com.pl/glosnikizalmanzms300system2020w-p-52467.html

Co Ty z tymi kablami wejciowymi w k籀ko? W innym wtku chciaa
koc籀wki jack do gonik籀w podczanych do wzmacniacza cho nie wiadomo
potem w co wetkn tak wtyczk.

Co ci si chyba pomerdao. Wzmacniacz (czy akumulator?) to swoj szos.
Posaam o gonikach bez dodatkowego pudla, czyli 2.0.
Polecany zestaw jest do komputera wic
zapewne ma waciwe zcza.

Ale nie napisali jakie to zcze: czy same druty czy mini jack.

A tego zestawu, to umiaem si po pachy. Nie sugeruj, 髒e to zy wyb籀r
do komputera lecz informacje zawarte w opisie pisane s przez
marketingowca nie majcego bladego pojcia co sprzedaje. Wida, 髒e
wybra chybi trafi g籀rnolotnie brzmice hasa wyczytane w zbyt mdrych
dla niego pismach.

- Obudowa wykonana z materiau MDF wysokiej jakoci

Mnie takie odpowiada :-) Chyba, 髒e pomyliam z czym innym. Chyba z tego
mam nowe, biae szafki w azience.

MDF to materia o kiepskiej jakoci u髒ywany w tanich kolumnach. U髒ywany
jest g籀wnie przez fabryki mebli, kt籀re wstawiaj w niekt籀re swoje meble
goniki twierdzc, 髒e robi w ten spos籀b kolumny wysokiej jakoci :-D

- Goniki z ekranowaniem magnetycznym eliminuj zak籀cenia wytwarzane
przez inne urzdzenia elektryczne.

Goniki ekranuje si magnetycznie po to aby to aby ich pole magnetyczne
nie uszkodzio urzdze znajdujcych si w pobli髒u a nie odwrotnie.

- Antywibracyjne podkadki zapobiegajce przemieszczaniu si

Podkadki s antypolizgowe.

- Pasmo przenoszenia: 20 - 20 000 Hz

Kurde, to wszystkie Hi-Endowe goniki wymikaj przy tych. Chyba, 髒e
mieli na myli spadek charakterystyki przy 20Hz rzdu 100dB :-D

- Impedancja: 4 Ohm

To s kolumny aktywne a nie pasywne. Kable wychodzce z zestawu s
podczone do wzmacniacza w tych kolumnach a nie do cewek gonik籀w.
Impedancja wejciowa wzmacniacza jest nieistotna i siga przynajmniej
kiloom籀w a nie kilku om籀w.

TY, ale to przecie髒 trzeba podlczy do kompytera czy telewizora, no nie?

- Kompatybilno: Windows 7/Vista/2000/Xp

Rozumiem, 髒e trzeba zaczeka na drivery pod Windows 8 aby d驕wik
usysze? :-D

Jeli dziala pod Win7 to bdzie dziaao i w Win8.
Zreszt swoje goniki do komputera kupowalam jak byo Windows 95 i
chyba to nie ma znaczenia, bo dziaaj do dzi.

Brakuje informacji, 髒e kolumny gonikowe nie zawieraj 髒adnych
konserwant籀w :-D :-D

Czego kamiesz kamczuchu, gdzie to wyczytae? Mo髒e z 髒arciem Ci si
co pomylio.

Przepraszam wszystkich za pomyke tekstow: Pisalam, a nie posalam :-)
Ponadto niepotrzebnie si odniosam do tych konserwant籀w, kt籀rych brakuje, moja pomyka.


--
animka

Data: 2014-01-27 16:18:05
Autor: Marek
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-27 14:43, animka pisze:

Przepraszam wszystkich za pomyke tekstow: Pisalam, a nie posalam
:-) Ponadto niepotrzebnie si odniosam do tych konserwant籀w, kt籀rych
 brakuje, moja pomyka.

A ja obiecuj nie u髒ywa humorystycznych komentarzy aby potem ka髒dego z nich nie tumaczy Tobie bo wtedy przestaj by humorystyczne.

--
Pozdrawiam
Marek

Data: 2014-01-28 01:50:15
Autor: animka
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-27 16:18, Marek pisze:
W dniu 2014-01-27 14:43, animka pisze:

Przepraszam wszystkich za pomyke tekstow: Pisalam, a nie posalam
:-) Ponadto niepotrzebnie si odniosam do tych konserwant籀w, kt籀rych
  brakuje, moja pomyka.

A ja obiecuj nie u髒ywa humorystycznych komentarzy aby potem ka髒dego z
nich nie tumaczy Tobie bo wtedy przestaj by humorystyczne.

Twoje humory to co a'la rozjechany (twoim zdaniem) pies w IrfanView i mi te humory nie przypadaj do gustu.


--
animka

Data: 2014-01-29 11:08:38
Autor: robot
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-26 23:28, Marek pisze:


MDF to materia o kiepskiej jakoci u髒ywany w tanich kolumnach. U髒ywany jest g籀wnie przez fabryki mebli, kt籀re wstawiaj w niekt籀re swoje meble goniki twierdzc, 髒e robi w ten spos籀b kolumny wysokiej jakoci :-D


MDF to nie jest materia kiepskiej jakoci i jest u髒ywany w wielu, a mo髒e nawet i w wikszoci Hi-Endowych kolumn.
W tanich jest pyta wi籀rowa albo plastik.

--
pozdro
2x XEON E5-2650@2,4GHz 16C/32T|64GB RAM|2xGTX780|1xHD7850|ASUS Z9PE-D8WS

Data: 2014-01-30 19:42:33
Autor: Marek
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-29 11:08, robot pisze:


MDF to nie jest materia kiepskiej jakoci i jest u髒ywany w wielu, a
mo髒e nawet i w wikszoci Hi-Endowych kolumn.

Tak, wiem - i do tego nawizuj. W tej chwili Hi-Endowe kolumny zaczy by domen przemysu meblarskiego, jak wspomniaem. Nierzadko stary Altus z plastikowymi gwizdkami brzmi od wielu z nich lepiej. Praw fizyki nie da si przeskoczy. MDF zastosowano dlatego bo efektowniejsze ksztaty mo髒na wytworzy bo kto by chcia obecnie nieatrakcyjne masywne zestawy o wielkich gabarytach.

W tanich jest pyta wi籀rowa albo plastik.

Wi籀r籀wka i plastik to ju髒 bardziej w brzczydekach.

--
Pozdrawiam
Marek

Data: 2014-01-30 22:41:15
Autor: borsuk
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-30 19:42, Marek pisze:
W dniu 2014-01-29 11:08, robot pisze:

.... bo kto by chcia obecnie nieatrakcyjne masywne
zestawy o wielkich gabarytach.

W tanich jest pyta wi籀rowa albo plastik.

Wi籀r籀wka i plastik to ju髒 bardziej w brzczydekach.

  gruba pyta wi籀rowa, ze wzgledu na sw sztywno i mas, jest bardzo dobrym materiaem na kolumny gonikowe. Robione z niej byy kolumny Hi-Fi (nie myli z Hi-End, czyli sprztem dla bogatych gupk籀w), tylko
"kto by chcia obecnie nieatrakcyjne masywne zestawy o wielkich gabarytach"

Data: 2014-01-31 11:09:14
Autor: Marek
Goniki do komputera
W dniu 2014-01-30 22:41, borsuk pisze:


  gruba pyta wi籀rowa, ze wzgledu na sw sztywno i mas, jest bardzo
dobrym materiaem na kolumny gonikowe.

Gruba nie nadaje si do sprzeda髒y. Ludzie teraz chtniej kupuj byszczcy plastik i zachwycaj si jego brzmieniem czy raczej brzczeniem. Taka jest prawda niestety. Zreszt w dobie MP3 i loudness war chyba to wystarczy.

Robione z niej byy kolumny
Hi-Fi (nie myli z Hi-End, czyli sprztem dla bogatych gupk籀w), tylko
"kto by chcia obecnie nieatrakcyjne masywne zestawy o wielkich gabarytach"

No wic wanie... Nawet nie tylko o to chodzi. Aby d驕wik dobrze brzmia, to r籀wnie髒 pomieszczenie nale髒y waciwie opracowa akustycznie. Zdarza si, 髒e ludzie kupuj zestawy po 20 tys. z i suchaj w zwykym salonie z goymi cianami i echem jak w kociele. Wtedy zestaw za 10% ceny bdzie tak samo brzmia. Temat jest szeroki i nie na t grup.

--
Pozdrawiam
Marek

Data: 2014-01-27 12:04:51
Autor: radar
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-25 10:37, TM pisze:
Jakie mo瞠cie poleci g這郾iki do komputera w cenie ok. 150 z. Nie
jestem melomanem, nie analizuj utwor闚 pod wzgl璠em jako軼i.Ot, taki
przeci皻ny s逝chacz.

Logitech LS21 2.1
bardzo dobra jako嗆 za ma貫 pieni康ze
teraz nawet robi za g這郾iki do TV...

--
radar

Data: 2014-01-27 21:12:27
Autor: TM
G這郾iki do komputera


Logitech LS21 2.1
radar

Kupi te.

Dzi瘯uj za wszystkie sugestie.

Pozdrawiam

Data: 2014-01-27 23:41:35
Autor: gadacz
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-27 21:12, TM pisze:


Logitech LS21 2.1
radar

Kupi te.

Dzi瘯uj za wszystkie sugestie.

A ja tylko podsumuj te ca陰 wypowiedzie.

Zacznijmy od tego, 瞠 g這郾iki
za 150z je郵i mo積a to faktycznie nazwa g這郾ikami,
to generuj co takiego jak "imitacja d德i瘯u".

Pojawi豉 si tutaj wielka dyskusja na temat bas闚,
sopran闚 i innych pierdolet闚. S瘯 w tym,
瞠 same g這郾iki w sobie nie wygeneruj sensownego brzmienia
bez porz康nej karty d德i瘯owej.
Obecnie wi瘯szo嗆 p造t g堯wnych i zintegrowane na nich
karty s do嗆 przyzwoite, ale osobi軼ie uwa瘸m,
瞠 dyskusja tak du瘸 jak w tym w徠ku jest bardzo mocno zb璠na.

Za 150z to nawet przyzwoitej karty d德i瘯owej nie idzie kupi.
Niestety Autor w徠ku nie wspomnia na pocz徠ku
czego oczekuje od tych "g這郾ik闚".

Podobna dyskusja pojawi豉 si tutaj na temat myszy...
jedna z odpowiedzi m闚i豉: "szukam myszy za 50z".
Inny kto poleca co z marketu za 25z.

Odnosz jakie wra瞠nie, 瞠 tutejsza grupa lekko upada,
a por闚nywanie sprz皻u w takich warto軼iach cenowych
jest doszcz皻nie bez sensu.
To tak jak por闚nywanie starego fiata 125p do jakiej 豉dy...
Jedno i drugie jest szajsem.

pozdrowionka
i Autorowi 篡cz zadowolenia z zakup闚.

gadacz

Data: 2014-01-28 07:42:56
Autor: z
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-27 23:41, gadacz pisze:
Za 150z to nawet przyzwoitej karty d德i瘯owej nie idzie kupi.
Niestety Autor w徠ku nie wspomnia na pocz徠ku
czego oczekuje od tych "g這郾ik闚".

Odpu嗆 sobie.
Przeczytaj pierwszy post.
Por闚nywanie nawet za takie pieni康ze ma sens bo mo積a kupi g這郾iki o diametralnie r騜nej jako軼i d德i瘯u.
Pisz jako nie meloman ale cz這wiek kt鏎emu s這 na ucho nie nadepn掖 tak jak zapewne w徠kotw鏎ca.
W dyskusje o z這tych kablach si tu nie damy wci庵n望. Sorry widocznie nie ten target :-)

z

Data: 2014-01-28 12:36:53
Autor: Dawid
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-28 07:42, z pisze:

Odpu嗆 sobie.
Przeczytaj pierwszy post.

No w豉郾ie, przeczytaj


W dyskusje o z這tych kablach si tu nie damy wci庵n望. Sorry widocznie
nie ten target :-)

Masz rozdwojenie jazni?
Co do wci庵ania, to ju za p霩no.
Go嗆 chcia g這郾iki, a ju ma wzmacniacz, okablowanie,kolumny g這郾ikowe, g這郾iki samochodowe itp.
Jeszcze i z這ta si doczeka, taka grupa, a co. ;-)

Data: 2014-01-28 13:15:51
Autor: z
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-28 12:36, Dawid pisze:
No w豉郾ie, przeczytaj


Skoro "trudna j瞛yk" ...
to nie pogadamy :-)

Bo ludzie ma這 pisz a jak jest okazja ;-) to si wtr帷aj r闚nie z opiniami o badziewno軼i wszystkiego poni瞠j x z.:-)

Zapoda貫 jaki konkret dla w徠kotw鏎cy? Bo ja tak.

z

Data: 2014-01-28 13:18:57
Autor: Chris
G這郾iki do komputera
z nabazgra(a):

W dniu 2014-01-28 12:36, Dawid pisze:
No w豉郾ie, przeczytaj
Skoro "trudna j瞛yk" ...
to nie pogadamy :-)

Nie wyci庵aj trolla z KF-a  szkoda klawiatury.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie by這 wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposa瞠nie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2014-01-28 13:42:07
Autor: Dawid
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-28 13:18, Chris pisze:
z nabazgra(a):

W dniu 2014-01-28 12:36, Dawid pisze:
No w豉郾ie, przeczytaj
Skoro "trudna j瞛yk" ...
to nie pogadamy :-)

Nie wyci庵aj trolla z KF-a  szkoda klawiatury.

To ju ci kf dzia豉?
No popatrz, analfabeta naprawi.

Data: 2014-01-28 14:03:13
Autor: Dawid
G這郾iki do komputera
Data: 2014-01-29 11:31:02
Autor: robot
G這郾iki do komputera
W dniu 2014-01-27 23:41, gadacz pisze:

Pojawi豉 si tutaj wielka dyskusja na temat bas闚,
sopran闚 i innych pierdolet闚. S瘯 w tym,
瞠 same g這郾iki w sobie nie wygeneruj sensownego brzmienia
bez porz康nej karty d德i瘯owej.

Ja bym nawet powiedzia, 瞠 "same g這郾iki w sobie", w og鏊e nie wygeneruj d德i瘯u.

A tak na powa積ie, to moje kolumny w domu, pod陰czone do wzmacniacza, pod陰czonego
do taniutkiej p造ty g堯wnej, graj bardzo 豉dnie.
A wed逝g odwiedzaj帷ych mnie znajomych graj wr璚z przecudnie.
A wcale nie mam bardzo wypasionych kolumn.


--
pozdro
2x XEON E5-2650@2,4GHz 16C/32T|64GB RAM|2xGTX780|1xHD7850|ASUS Z9PE-D8WS

G這郾iki do komputera

Nowy film z video.banzaj.pl wi璚ej »
Redmi 9A - recenzja bud瞠towego smartfona