G³o¶niki do komputera

Data: 2014-01-25 11:42:16
Autor: Jacek Maciejewski
G³o¶niki do komputera
Dnia Sat, 25 Jan 2014 10:37:02 +0100, TM napisa³(a):

Jakie mo¿ecie poleciæ g³o¶niki do komputera w cenie ok. 150 z³. Nie jestem melomanem, nie analizujê utworów pod wzglêdem jako¶ci.Ot, taki przeciêtny s³uchacz.

Kup na pchlim targu (czy na Alegro) star± wie¿ê z uszkodzonymi napêdami. Da
siê w granicach 50 z³. Wzmacniacz i g³o¶niki bêd± dobre i o klasê lepsze
ni¿ najlepsze szczekaczki "komputerowe". A jak jeszcze kupisz co¶ z
dwudro¿nymi g³o¶nikami to ju¿ bêdzie ca³kiem dobrze i 2 klasy lepiej, choæ
jeszcze nie super :)
--
Jacek

Data: 2014-01-26 21:18:09
Autor: animka
Głośniki do komputera
Dnia Sat, 25 Jan 2014 10:37:02 +0100, TM napisał(a):

Jakie możecie polecić głośniki do komputera w cenie ok. 150 zł. Nie jestem
melomanem, nie analizuję utworów pod względem jakości.Ot, taki przeciętny
słuchacz.

Kup na pchlim targu (czy na Alegro) starą wieżę z uszkodzonymi napędami. Da
się w granicach 50 zł. Wzmacniacz i głośniki będą dobre i o klasę lepsze
niż najlepsze szczekaczki "komputerowe". A jak jeszcze kupisz coś z
dwudrożnymi głośnikami to już będzie całkiem dobrze i 2 klasy lepiej, choć
jeszcze nie super :)

Zapomniałeś pewnie, że głośniki od wieży mają inne kable. Nie mają kabli z końcówkami jack.

Sama szukam głośników (minimum 25 WAT) z kablami -końcówki jack do nowego telewizora Samsung 32 cale, który ma dwa głośniki wbudowane, ale z tyłu telewizora! Czyli od d* strony.
O wiele starszy telewizor Philips 20 cali ma z przodu dwa głośniki po dwoch stronach ekranu. Tryb teatralny daje wspaniały, przestrzenny efekt. A w tym nowym zakichana nowość, żadnego efektu dźwiękowego nie słyszę.

--
animka

Data: 2014-01-26 21:57:34
Autor: JoteR
Głośniki do komputera
"animka" napisała:

Jakie możecie polecić głośniki do komputera w

Kup na pchlim targu (czy na Alegro) starą wieżę z uszkodzonymi napędami.

Zapomniałeś pewnie, że głośniki od wieży mają inne kable. Nie mają kabli z końcówkami jack.

A po co miałyby mieć końcówki typu "jack"?

JoteR

Data: 2014-01-27 02:24:55
Autor: animka
Głośniki do komputera
W dniu 2014-01-26 21:57, JoteR pisze:
"animka" napisała:

[...]

Bo mini Jack wtyka się do komputera. Samego druta chyba nie włożysz.

--
animka

Data: 2014-01-27 11:44:56
Autor: zhbick
Głośniki do komputera
A po co miałyby mieć końcówki typu "jack"?

Bo mini Jack wtyka się do komputera. Samego druta chyba nie włożysz.

A głośników pasywnych i tak karta dźwiękowa nie uciągnie bez wzmacniacza. Chociaż swoją drogą warto dobrze druta włożyć, jak proponujesz.

Data: 2014-01-27 13:16:22
Autor: z
G³o¶niki do komputera
W dniu 2014-01-27 11:44, zhbick pisze:
A g³o¶ników pasywnych i tak karta d¼wiêkowa nie uci±gnie bez
wzmacniacza. Chocia¿ swoj± drog± warto dobrze druta w³o¿yæ, jak
proponujesz.

:-) Akurat kolega z pracy za³adowa³ na ¿ywca siakie¶ g³o¶niki samochodowe i od 2 lat tak graj±. Fakt nie za g³o¶no ale radia da siê s³uchaæ. Grozi jaka¶ awaria MD?

Data: 2014-01-27 19:28:28
Autor: JoteR
Głośniki do komputera
"animka" napisała:

[...]

Bo mini Jack wtyka siÄ™ do komputera.

A czemu przedpiśca proponował zakup wieży, a nie samych głośników?
Podpowiedź: podłączanie samych głośników bezpośrednio do karty w komputerze to ogólnie słaby pomysł.

Samego druta chyba nie włożysz.

Nie, bo to
a) niehigieniczne
b) niebezpieczne.

JoteR

Data: 2014-01-28 02:07:43
Autor: animka
Głośniki do komputera
W dniu 2014-01-27 19:28, JoteR pisze:
"animka" napisała:

[...]

Dlaczego? Do mojej miniwieży Philips kable wychodzą z głośników i końcówki (trzeba obskubać kawałek plastiku tych kabli i same druciki wtyka się do miniwieży (prawy głośnik, lewy głośnik). Miałam przedłużane kable, bo głośniki stoją pod sufitem i kable były za krótkie. Pięknie gra już ładnych pare lat, tylko laser od płyt padł. Już raz mnie oszukali pomocni fachowcy z Aliora i wywalilam 250 zł za naprawę, lasera mi złodzieje nie wymienili. Po dwóch dniach znowu ścieżki zaczęły przeskakiwać. Już nigdy nie dam się oszukać pomocnym fachowcom Aliora i Aliorowi.

--
animka

Data: 2014-01-28 02:46:42
Autor: Dawid
Głośniki do komputera
W dniu 2014-01-28 02:07, animka pisze:

[...]

Kto naprawia wieżę w banku?

Data: 2014-01-28 22:03:06
Autor: BQB
Głośniki do komputera
W dniu 2014-01-28 02:46, Dawid pisze:
[...]

Prawdopodobnie tak działa ubezpieczenie "przedłuż gwarancję do 5 lat" - nigdy nie korzystałem. 250 zł za czyszczenie soczewki, fajna sprawa, prawdopodobnie otwierana klapka a nie wysuwana tacka, to soczewka na wierzchu i czyścimy :D

Data: 2014-01-29 02:57:53
Autor: animka
Głośniki do komputera
[...]

To nie w banku, tylko bank pozawierał umowy z jakimis serwisami, hydraulikami itd i ludzie mający konto w Aliorze mogą skorzystać z Pomocnych fachowców. Płaci się tylko za zużyty materiał. A dziady mnie tak w bambuko zrobili.

--
animka

Data: 2014-01-29 10:09:16
Autor: BQB
Głośniki do komputera
W dniu 2014-01-29 02:57, animka pisze:
[...]

To czym oni Ci to czyścili, jakimś alkoholem 100 letnim i pozłacaną szmatką?

Data: 2014-01-29 14:32:21
Autor: animka
Głośniki do komputera
W dniu 2014-01-29 10:09, BQB pisze:
[...]

Rzekomo wymienili laser i musiałam zaplacić 250 zł.

--
animka

Data: 2014-01-29 21:59:15
Autor: BQB
Głośniki do komputera
W dniu 2014-01-29 14:32, animka pisze:
[...]

szmatkÄ…?

Rzekomo wymienili laser i musiałam zaplacić 250 zł.

Oddali stary? Gwarancję masz 3 miesiące na taką naprawę - zgłaszaj, aby naprawiali, a jak Ci się nie chce, to podam Ci nr konta i przelejesz zbędne 250 zł, skoro Ci takiej kwoty nie żal.

Data: 2014-01-29 22:31:59
Autor: animka
Głośniki do komputera
W dniu 2014-01-29 21:59, BQB pisze:
[...]

naprawiali, a jak Ci siÄ™ nie chce, to podam Ci nr konta i przelejesz
zbędne 250 zł, skoro Ci takiej kwoty nie żal.

Tak mi nerwy zszarpali, że nie chcę już z tymi brudasami (syf tam straszny) chamami i złodziejami rozmawiać. Mieli przywieźć wieżę do domu (to ich obowiązek w/g tej umowy), wreszcie pojechałam sama odebrać. Starego lasera nie oddali. W tych nerwach wtedy nawet o tym nie pomyślałam. Dałam do naprawy czyste, odebrałam z wwalonym do środka kurzem z worka od odkurzacza. Dużo czasu zajęło potem czyszczenie i odkurzanie. Są otwory i wiatrak jak w komputerze. Kurz wyciągałam odkurzaczem, myłam wacikami i spirytusem - także kasetę magnetofonową. Lasera nie dotykałam. To akurat nie było zakurzone. Minęło już ze 2 lata. Nie pamiętam już nawet adresu tego zasyfiałego serwisu, bo bym tutaj napisała. Typ naprawiający był podobny do Jasia Fasoli, taka głupawo wyglądająca morda.

--
animka

Data: 2014-02-05 20:42:43
Autor: 666
Głośniki do komputera
A wiesz, ile on zarabia i czym jeździ?

-- -- -
Typ naprawiający był podobny do Jasia Fasoli, taka głupawo wyglądająca morda.

Data: 2014-02-05 20:40:36
Autor: 666
Głośniki do komputera
A równo mają?

-- -- -
głośniki stoją pod sufitem

Data: 2014-02-05 21:42:49
Autor: animka
Głośniki do komputera
W dniu 2014-02-05 20:40,  666 pisze:
A równo mają?

Co mają równo?

--
animka

Data: 2014-01-27 08:52:09
Autor: Jacek Maciejewski
Głośniki do komputera
Dnia Sun, 26 Jan 2014 21:18:09 +0100, animka napisa³(a):

Zapomnia³e¶ pewnie, ¿e g³o¶niki od wie¿y maj± inne kable. Nie maj± kabli z koñcówkami jack.
Animko, g³o¶niki od wie¿y wtyka siê do wie¿y (czyli do wzmacniacza). A
wie¿ê pod³±cza siê do kompa dodatkowym kabelkiem ze stosownymi wtykami.

Sama szukam g³o¶ników (minimum 25 WAT) z kablami -koñcówki jack do nowego telewizora Samsung 32 cale, który ma dwa g³o¶niki wbudowane, ale z ty³u telewizora! Czyli od d* strony.
Wspó³czujê. Ale od 20 lat nie s³ysza³em o telewizorze który by mia³ wyj¶cie
wprost na g³o¶niki, zw³aszcza typu jack. Zapewne twój OTV ma wyj¶cie audio
lecz ma³ej mocy. Zatem musia³aby¶ kupiæ sobie i g³o¶niki i wzmacniacz. --
Jacek

Data: 2014-01-27 15:00:30
Autor: animka
Głośniki do komputera
Dnia Sun, 26 Jan 2014 21:18:09 +0100, animka napisał(a):

Zapomniałeś pewnie, że głośniki od wieży mają inne kable. Nie mają kabli
z końcówkami jack.
Animko, głośniki od wieży wtyka się do wieży (czyli do wzmacniacza).

Tak.

wieżę podłącza się do kompa dodatkowym kabelkiem ze stosownymi wtykami.

Wieży do komputera nie podłaczałam, bo mi to nie jest potrzebne.

Sama szukam głośników (minimum 25 WAT) z kablami -końcówki jack do
nowego telewizora Samsung 32 cale, który ma dwa głośniki wbudowane, ale
z tyłu telewizora! Czyli od d* strony.
Współczuję. Ale od 20 lat nie słyszałem o telewizorze który by miał wyjście
wprost na głośniki, zwłaszcza typu jack. Zapewne twój OTV ma wyjście audio
lecz małej mocy. Zatem musiałabyś kupić sobie i głośniki i wzmacniacz.

Nie wiem, nie chce mi się odłączać głośników od komputera (bo kable są poplątane trochę i nie chce mi sie odsuwać biurka), bo sprawdziłabym w telewizorze.
Tu link do gniazdek w telewizorze. Podświetlałam latarką, żeby zdjęcie wyszło, bo robiłam telefonem.
http://www.sendspace.pl/file/pic/7851ac37e887a9f2b02c97e/view

Skoro gniazdka audio są to chyba dodatkowe głośniki będą działały?
W opcjach telewizora jest do wyboru: głośniki telewizora, głośniki zewnętrzne.
W Telewizorze głośniki mają 20 WAT.

--
animka

Data: 2014-01-27 15:12:18
Autor: Jacek Maciejewski
Głośniki do komputera
Dnia Mon, 27 Jan 2014 15:00:30 +0100, animka napisa³(a):

Tu link do gniazdek w telewizorze. Pod¶wietla³am latark±, ¿eby zdjêcie wysz³o, bo robi³am telefonem.
http://www.sendspace.pl/file/pic/7851ac37e887a9f2b02c97e/view

Skoro gniazdka audio s± to chyba dodatkowe g³o¶niki bêd± dzia³a³y?
Owszem, ale musz± mieæ wbudowany wzmacniacz, poniewa¿ sygna³ w tych
gniazdkach jest zbyt s³aby dla jakichkolwiek g³o¶ników bez wzmacniacza.

W opcjach telewizora jest do wyboru: g³o¶niki telewizora, g³o¶niki zewnêtrzne.
Owszem, ale patrz wy¿ej. Poczytaj o tym swoj± instrukcjê obs³ugi. Tam
bêdzie napisane jakie g³o¶niki mo¿na pod³±czyæ do tych gniazdek.

W Telewizorze g³o¶niki maj± 20 WAT.
Mog± mieæ bo telewizor ma w ¶rodku wzmacniacz mocy dla swoich g³o¶ników.

--
Jacek

Data: 2014-01-27 15:23:23
Autor: animka
Głośniki do komputera
Dnia Mon, 27 Jan 2014 15:00:30 +0100, animka napisał(a):

[...]

Owszem, ale muszą mieć wbudowany wzmacniacz, ponieważ sygnał w tych
gniazdkach jest zbyt słaby dla jakichkolwiek głośników bez wzmacniacza.

A jak się podlączy słuchawki do telewizora to sądzisz, że słuchawki też powinny mieć wzmacniacz? ;-)

W opcjach telewizora jest do wyboru: głośniki telewizora, głośniki
zewnętrzne.
Owszem, ale patrz wyżej. Poczytaj o tym swoją instrukcję obsługi. Tam
będzie napisane jakie głośniki można podłączyć do tych gniazdek.

W Telewizorze głośniki mają 20 WAT.
Mogą mieć bo telewizor ma w środku wzmacniacz mocy dla swoich głośników.

Skoro telewizor ma wzmacniacz to problemu nie ma i do zewnętrznego źródła dźwięku.

--
animka

Data: 2014-01-27 16:00:24
Autor: Jacek Maciejewski
Głośniki do komputera
Dnia Mon, 27 Jan 2014 15:23:23 +0100, animka napisa³(a):

A jak siê podl±czy s³uchawki do telewizora to s±dzisz, ¿e s³uchawki te¿ powinny mieæ wzmacniacz? ;-)
Wiem ¿e s³uchawki nie potrzebuj± wzmacniacza.
Mog± mieæ bo telewizor ma w ¶rodku wzmacniacz mocy dla swoich g³o¶ników.

Skoro telewizor ma wzmacniacz to problemu nie ma i do zewnêtrznego ¼ród³a d¼wiêku.
 Rêce opadaj± :) Animko, wiem ¿e jeste¶ inteligentna inaczej ale RTFM! :)
(czyli "przeczytaj t± cholern± instrukcjê")

--
Jacek

Data: 2014-01-28 01:46:01
Autor: animka
Głośniki do komputera
Dnia Mon, 27 Jan 2014 15:23:23 +0100, animka napisał(a):

A jak się podlączy słuchawki do telewizora to sądzisz, że słuchawki też
powinny mieć wzmacniacz? ;-)
Wiem że słuchawki nie potrzebują wzmacniacza.

Mogą mieć bo telewizor ma w środku wzmacniacz mocy dla swoich głośników.

Skoro telewizor ma wzmacniacz to problemu nie ma i do zewnętrznego
źródła dźwięku.
  RÄ™ce opadajÄ… :) Animko, wiem że jesteÅ› inteligentna inaczej ale RTFM! :)
(czyli "przeczytaj tÄ… cholernÄ… instrukcjÄ™")

W moim telewizorze sÄ… opcje do ustawienia:
a) głośniki telewizora
b) głośniki zewnętrzne (czyli jak podłączę zewnętrzne głośniki to żrodlo dźwięku przechodzi na głośniki. Chyba jasne? czy jeszcze nie?
Jest też przewodnik w telewizorze.
Uważam, że to wystarczające informacje.

--
animka

Data: 2014-01-28 09:17:01
Autor: Jacek Maciejewski
Głośniki do komputera
Dnia Tue, 28 Jan 2014 01:46:01 +0100, animka napisa³(a):

W moim telewizorze s± opcje do ustawienia:
a) g³o¶niki telewizora
b) g³o¶niki zewnêtrzne (czyli jak pod³±czê zewnêtrzne g³o¶niki to ¿rodlo d¼wiêku przechodzi na g³o¶niki. Chyba jasne? czy jeszcze nie?
Jest te¿ przewodnik w telewizorze.
Uwa¿am, ¿e to wystarczaj±ce informacje.

No no... Animka pos³uguje siê logik±! Owszem, masz racjê, ale kluczem jest
s³owo "¼ród³o". Otó¿ jest to ¼ród³o ma³ej mocy (niewystarczaj±cej do
napêdzania g³o¶ników ale wystarczaj±cej do napêdzania s³uchawek) które jest
prze³±czane pomiêdzy gniazdami s³uchawkowymi a wej¶ciem wmacniacza
g³o¶nikowego w telewizorze. A instrukcjê radzê przeczytaæ bo jest znikoma
szansa na to ¿e jednak siê mylê a ty masz racjê :) Je¶li zdradzisz mi tajemnicê jaki to telewizor to przeczytam za ciebie t±
instrukcjê bo mnie samego zaciekawi³o jakiego rodzaju to wyj¶cia :)
--
Jacek

Data: 2014-01-29 03:11:02
Autor: animka
Głośniki do komputera
Dnia Tue, 28 Jan 2014 01:46:01 +0100, animka napisał(a):

[...]

No no... Animka posługuje się logiką! Owszem, masz rację, ale kluczem jest
słowo "źródło". Otóż jest to źródło małej mocy (niewystarczającej do
napędzania głośników ale wystarczającej do napędzania słuchawek) które jest
przełączane pomiędzy gniazdami słuchawkowymi a wejściem wmacniacza
głośnikowego w telewizorze. A instrukcję radzę przeczytać bo jest znikoma
szansa na to że jednak się mylę a ty masz rację :)
Jeśli zdradzisz mi tajemnicę jaki to telewizor to przeczytam za ciebie tą
instrukcję bo mnie samego zaciekawiło jakiego rodzaju to wyjścia :)

Nie mam zamiaru Ci tu kserowac instrukcji. Może jutro zrobię zdjęcie z opcji do przełączania w telewizorze.
Samsung UE 5000AW 32 cale.

--
animka

Data: 2014-01-29 09:42:41
Autor: Jacek Maciejewski
Głośniki do komputera
Dnia Wed, 29 Jan 2014 03:11:02 +0100, animka napisa³(a):

Nie mam zamiaru Ci tu kserowac instrukcji. Mo¿e jutro zrobiê zdjêcie z opcji do prze³±czania w telewizorze.
Animko, instrukcje producenci publikuj± w internecie :)

Samsung UE 5000AW 32 cale.
Wed³ug danych technicznych z strony producenta:
Input&Output
Component In (Y / Pb / Pr) x 1 ea Composite In (AV) x 1 (Common Use for Component Y) ea Digital Audio Out (Optical) x 1 ea HDMI x 2 ea RF In (Terrestrial / Cable Input) x 1 ea USB x 1 ea Headphone x 1 ea Scart x 1 ea  CI Slot x 1 ea

To lista wej¶æ i wyj¶æ. Zwróæ uwagê na pozycjê "Headphone x 1 ea ". je¶li
nie znasz angielskiego, to jest wyj¶cie s³uchawkowe, zatem g³o¶ników bez
wzmacniacza do niego nie pod³±czysz. Innych wyj¶æ g³osu (analogowych) nie
ma. S± inne, cyfrowe, wiêc tym bardziej g³o¶ników bez wzmacniacza do nich
nie pod³±czysz.

--
Jacek

Data: 2014-01-29 14:31:10
Autor: animka
Głośniki do komputera
Dnia Wed, 29 Jan 2014 03:11:02 +0100, animka napisał(a):

Nie mam zamiaru Ci tu kserowac instrukcji. Może jutro zrobię zdjęcie z
opcji do przełączania w telewizorze.
Animko, instrukcje producenci publikujÄ… w internecie :)

Samsung UE 5000AW 32 cale.
Według danych technicznych z strony producenta:
[...]

To lista wejść i wyjść. Zwróć uwagę na pozycję "Headphone x 1 ea ". jeśli
nie znasz angielskiego, to jest wyjście słuchawkowe, zatem głośników bez
wzmacniacza do niego nie podłączysz. Innych wyjść głosu (analogowych) nie
ma. Są inne, cyfrowe, więc tym bardziej głośników bez wzmacniacza do nich
nie podłączysz.

No i dobra ;-)
Tu masz stronÄ™ polskÄ…:
http://www.samsung.com/pl/consumer/tv-audio-video/televisions/led/UE32F5000AWXXH

--
animka

Data: 2014-01-29 18:00:43
Autor: Jacek Maciejewski
Głośniki do komputera
Dnia Wed, 29 Jan 2014 14:31:10 +0100, animka napisa³(a):

No i dobra ;-)
Tu masz stronê polsk±:
http://www.samsung.com/pl/consumer/tv-audio-video/televisions/led/UE32F5000AWXXH

Wszystko siê zgadza. Masz do dyspozycji gniazdo analogowe s³uchawkowe.
Mo¿esz z niego sygna³ podaæ albo na s³uchawki albo na wzmacniacz z
g³o¶nikami. Oprócz tego masz wyjscie SPDIF i HDMI gdzie te¿ s± sygna³y
audio ale cyfrowe. Mo¿na do którego¶ z nich te¿ pod³±czyæ wzmacniacz z
g³o¶nikami ale musia³by mieæ odpowiednie wej¶cie cyfrowe.
--
Jacek

Data: 2014-01-29 20:11:04
Autor: animka
Głośniki do komputera
Dnia Wed, 29 Jan 2014 14:31:10 +0100, animka napisał(a):

No i dobra ;-)
Tu masz stronÄ™ polskÄ…:
http://www.samsung.com/pl/consumer/tv-audio-video/televisions/led/UE32F5000AWXXH

Wszystko się zgadza. Masz do dyspozycji gniazdo analogowe słuchawkowe.
Możesz z niego sygnał podać albo na słuchawki albo na wzmacniacz z
głośnikami.

Myślę, że jak podłączę pod gniazdo słuchawkowe to sygnał przełączy się na głośniki.
Narazie nie chce mi się odłączać głośników od komputera, bo niewygodnie suwać biurkiem po dywanie i odplątywać kable, ale będę musiała to któregoś dnia sprawdzić.

  Oprócz tego masz wyjscie SPDIF i HDMI gdzie też sÄ… sygnaÅ‚y
audio ale cyfrowe. Można do któregoś z nich też podłączyć wzmacniacz z
głośnikami ale musiałby mieć odpowiednie wejście cyfrowe.

Najpierw musiałabym kupić wzmacniacz. Szkoda zachodu do tej operacji.
Obok telewizora też mało miejsca (stoi na komodzie) i głosniki ledwo się zmieszczą, a z tyłu czy z przodu telewizora je stawiać, to już byłoby bez sensu.

--
animka

Data: 2014-01-29 18:46:45
Autor: animka
Głośniki do komputera
  Dnia Wed, 29 Jan 2014 03:11:02 +0100, animka napisaÅ‚(a):
[...]

Przetłumaczyles sobie w tłumaczu, ale mnie to nie interesuje i nie zmieniaj sensu i nie chwal się, że Ty w angielskim jesteś wycwancykowany.

Tu masz stronÄ™ polskÄ…:
http://www.samsung.com/pl/consumer/tv-audio-video/televisions/led/UE32F5000AWXXH

A tu zdjęcie zrobione telefonem (dotyczy przełączania źródeł dźwięku w telewizorze).
http://www.sendspace.pl/file/962982efd364f1e46953c54/wybor-glosnika

OglÄ…daÅ‚am listwy audio  Samsung, ale sÄ… tylko do telewizorów z bluetooth czy WiFi.
Myślałam, że mnie WiFi w telewizorze nie będzie potrzebne. Jednak przydałoby się, ale i tak te listwy są drogie.

--
animka

Data: 2014-01-29 20:18:39
Autor: Santana
Głośniki do komputera

Użytkownik "animka"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:lcbeu9$92k$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Ależ ty przybita (y) jesteś. Facet ci tłumaczy jak przedszkolakowi a ty dalej pieprzysz bez sensu. Do pralki sobie podłącz te "głośniki". Na pewno znajdziesz odpowiednie wejście :P

Data: 2014-01-29 22:01:27
Autor: animka
Głośniki do komputera
W dniu 2014-01-29 20:18, Santana pisze:
Ależ ty przybita (y) jesteś. Facet ci tłumaczy jak przedszkolakowi a ty
dalej pieprzysz bez sensu.
A na co mi tłumacz jak są polskie strony? Istnieją jeszcze na wszelki wypadek translatory.

  Do pralki sobie podÅ‚Ä…cz te "gÅ‚oÅ›niki". Na pewno
znajdziesz odpowiednie wejście :P

A Ty do tyłka, ok?

--
animka

Data: 2014-01-29 22:47:20
Autor: ZS
Głośniki do komputera
W dniu 2014-01-29 22:01, animka pisze:
[...]

Oczywiście Jacek ma rację i każdy kto choć trochę coś podłączał do tv albo ma wzmacniacz wie, że telewizory mają tylko wyjścia liniowe. animka może podłączyć te głośniki i zobaczyć że praktycznie nic nie słychać chyba że są takie malutkie i coś tam usłyszy. Były kiedyś takie do komputerów bez wzmacniacza dodawane ale głośność była jak w laptopie cichym.
BTW. znając animkę z innych grup to lepiej nie wchodzić z nią w dyskusje

Data: 2014-01-29 23:43:47
Autor: animka
Głośniki do komputera
W dniu 2014-01-29 22:47, ZS pisze:

[...]

Możesz podać jakiegos linka dp bylejakiej strony, żebym mogła zobaczyć jak prawdziwy wzmacniacz wygląda?

BTW. znając animkę z innych grup to lepiej nie wchodzić z nią w dyskusje

A Ty siÄ™ nazywasz Zbyszek Szulc?

--
animka

Data: 2014-01-31 01:57:50
Autor: BQB
Głośniki do komputera
W dniu 2014-01-29 23:43, animka pisze:
[...]

jak prawdziwy wzmacniacz wyglÄ…da?

Prawdziwy najprostszy wzmacniacz:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wzmacniacz

Data: 2014-02-01 15:26:59
Autor: animka
Głośniki do komputera
W dniu 2014-01-31 01:57, BQB pisze:
[...]

Chodziło mi o obrazek, bo zaczęły mi się mieszać wzmacniacze z zasilaczami.
Wzmacniacze można tu kupić i wyglądają tak:
http://www.electronic-star.pl/Wzmacniacze-HiFi_c303.htm?etcc_med=STC_CC_ATTR_VALUE_SEA&etcc_cmp=AS_cPL_CAT_1_C0-0025~C1-0303~C2-0000~C3-0000~C4-0000__Wzmacniacze-HiFi&etcc_grp=c303_wzmacniacz_audio&etcc_bky=wzmacniacz%20audio&etcc_mty=e&etcc_var=Cb&etcc_plc=&gclid=CNy0qNGNq7wCFURc3god2WkAGw

Nie widzę jednak sensu, żeby do telewizora dokupować wzmacniacz.
Chyba, że u kogoś wszystkie urządzenia stoją obok siebie. Jak przeniosę telewizor do drugiego pokoju to mogę go podłączyć pod wieżę, ale narazie mi tam pasuje sprzęt w kolorze srebrnym :-)

Dzięki i przepraszam za zagmatwane odpowiedzi.

--
animka

Data: 2014-02-06 15:29:19
Autor: robot
Głośniki do komputera

http://www.burmester.de/en/Products/Components/Power-Amplifier/909-MK5-Power-Amplifier.html

--
pozdro
2x XEON E5-2650@2,4GHz 16C/32T|64GB RAM|2xGTX780|1xHD7850|ASUS Z9PE-D8WS

Data: 2014-02-06 23:11:32
Autor: animka
Głośniki do komputera
W dniu 2014-02-06 15:29, robot pisze:
[...]

Ale kaloryfer :-)

Już mi poprawili chyba kablówkę, bo poskarżylam się, napisałam jakie mam pakiety itp.
Jest jakieś nikam stereo, zresztą to zależy od programu cyfrowego. W każdym bądź razie dźwięk jest już raczej cywilizowany jako tako.

--
animka

Data: 2014-01-30 00:25:17
Autor: Santana
Głośniki do komputera

Użytkownik "animka"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:lcbq8i$lga$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Ty nawet po polsku nie jesteś w stanie zrozumieć :P Poszukaj sobie translatora z polskiego na kretyński. Może wtedy załapiesz jakiego głupa z siebie robisz :)

Data: 2014-01-30 20:08:44
Autor: animka
Głośniki do komputera
W dniu 2014-01-30 00:25, Santana pisze:

[...]

Straszną frajdę masz z powielania tego co ktoś Tobie kiedyś napisał :D
Kompleksiki, kompleksiki malutkiego człowieczka :D

--
animka

Data: 2014-02-05 20:45:20
Autor: 666
Głośniki do komputera
Mierzyłaś te cale, miarką?
Bo ONI oszukują, i na pewno jest 31 cali, a może nawet tylko 30,5 cala.

-- -- -
Samsung UE 5000AW 32 cale.

Data: 2014-02-05 21:41:56
Autor: animka
Głośniki do komputera
W dniu 2014-02-05 20:45,  666 pisze:
Mierzyłaś te cale, miarką?
Bo ONI oszukują, i na pewno jest 31 cali, a może nawet tylko 30,5 cala.

A kto to mierzy, komu by się chciało.

--
animka

Data: 2014-01-27 11:53:40
Autor: gadacz
Głośniki do komputera
W dniu 2014-01-26 21:18, animka pisze:
[...]

Sęk w tym, że kolega pisze o wieży, czyli zakłada, że ma to coś wzmacniacz i kolumny. A skoro jest to "środkowe" pudło,
to wejście AUX z choćby cinch powinno być.
Zatem wystarczy kupić, albo samemu sobie zrobić drut cinch do jack 3,5mm.

Dziękuję za uwagę.

gadacz

Data: 2014-01-27 15:15:51
Autor: Chris
Głośniki do komputera
animka nabazgrał(a):

Sama szukam głośników (minimum 25 WAT) z kablami -końcówki jack do nowego telewizora Samsung 32 cale, który ma dwa głośniki wbudowane, ale z tyłu telewizora! Czyli od d* strony.

Do TV to się kupuje Sounbara a nie głośniczki
np. http://allegro.pl/soundbar-samsung-hw-d350-hw-d350-glosnik-idealny-i3908264974.html

Data: 2014-01-28 01:40:09
Autor: animka
Głośniki do komputera
W dniu 2014-01-27 15:15, Chris pisze:
animka nabazgrał(a):

[...]

Oglądałam parę ciekawych listew pod telewizor, ale niestety obecnie dla mnie za drogie, bo teraz wydałam na telewizor. W najbliższym czasie może kupię jakąś dobrą listwę-głośnik.

--
animka

Data: 2014-01-28 09:10:27
Autor: Chris
Głośniki do komputera
animka nabazgrał(a):

[...]

Jak coś kupować to raz a dobre a nie bawić się na raty bo wyjdzie to 2x drożej.

Data: 2014-01-29 02:54:16
Autor: animka
Głośniki do komputera
W dniu 2014-01-28 09:10, Chris pisze:
animka nabazgrał(a):

[...]

Ja mogę sobie poczekać. Mam czas. Tylko głos w telewizorze mi działa na nerwy, a od starszego małego telewizora juz się odzwyczaiłam, chociaż ma super efekty dźwiękowe w swoich głośnikach.

--
animka

G³o¶niki do komputera