G³o¶niki do komputera

Data: 2014-01-26 22:29:56
Autor: Marek
G³o¶niki do komputera
W dniu 2014-01-25 10:37, TM pisze:
Jakie mo¿ecie poleciæ g³o¶niki do komputera w cenie ok. 150 z³. Nie
jestem melomanem, nie analizujê utworów pod wzglêdem jako¶ci.Ot, taki
przeciêtny s³uchacz.

Ja akurat melomanem jestem wiêc w przypadku komputera w ogóle nie stawiam g³o¶nikom wymagañ innych ni¿ praktyczne bo i tak jako¶æ bêdzie marna. Tak wiêc doradzaj±c Ci praktyczne rozwi±zanie polecam:

http://www.gral.pl/Logitech+Z313+2+1_336.html

A dlaczego?

- Przede wszystkim - bo w³±cznik zasilania jest niezale¿ny od pokrêt³a si³y g³osu. Czyli po w³±czeniu masz zawsze swój ulubiony poziom wyj¶ciowy.

- Potrafi± graæ g³o¶no gdy potrzebujesz i maj± dobre basy (dziêki subwooferowi)

- W pilocie masz wej¶cie na s³uchawki wiêc ³atwo mo¿na przerzuciæ siê na muzykê s³uchawkow± bez potrzeby nurkowania pod biurkiem.

- Kosztuj± mniej ni¿ 150z³ (129) - no chyba, ¿e pójdziesz do "taniej" sieci typu MediaMarkt, gdzie widzia³em je za nieca³e 180z³ :-D

Marek

Data: 2014-01-26 22:38:18
Autor: z
G³o¶niki do komputera
W dniu 2014-01-26 22:29, Marek pisze:
- W pilocie masz wej¶cie na s³uchawki wiêc ³atwo mo¿na przerzuciæ siê na
muzykê s³uchawkow± bez potrzeby nurkowania pod biurkiem.

Czy po pod³±czeniu s³uchawek nadal jest regulacja si³y g³osu pokrêt³em?
W S-220 niestety nie. :-(
Ile d³ugo¶ci ma kabelek od pilota?

Data: 2014-01-26 22:53:13
Autor: Marek
G³o¶niki do komputera
W dniu 2014-01-26 22:38, z pisze:

Czy po pod³±czeniu s³uchawek nadal jest regulacja si³y g³osu pokrêt³em?

Nie mam pojêcia bo nie u¿ywam s³uchawek.

W S-220 niestety nie. :-(

I bardzo dobrze, ¿e nie! Bo i po co?

Tego pokrêt³a nie nale¿y u¿ywaæ do bie¿±cej regulacji si³y g³osu - ustawiasz je raz i zapominasz o nim. Plastrem mo¿esz zalepiæ aby przy odkurzaniu biurka go nie przestawiæ. :-)

W komputerze ustawiasz max. poziom na wyj¶ciu a tym pokrêt³em ustawiasz max. moc, przy której nie ma zniekszta³ceñ jeszcze. Jaki¶ kawa³ek z basami trzeba odtwarzaæ bo subwoofer szybciej wymiêknie ni¿ g³o¶niki satelitarne. Potem ¶ciszasz na komputerze d¼wiêk do preferowanego poziomu i tam sobie regulujesz j± w/g uznania. Dlatego wymy¶lono klawiatury multimedialne tudzie¿ przyciski w myszy "ciszej/g³o¶niej".

Ile d³ugo¶ci ma kabelek od pilota?

1.5m

Marek

Data: 2014-01-26 23:17:47
Autor: z
G³o¶niki do komputera
W dniu 2014-01-26 22:53, Marek pisze:
I bardzo dobrze, ¿e nie! Bo i po co?

Po to samo co sterowanie g³o¶nikami. :-)
Po co taki pilot na kablu? Mo¿na by³o daæ na satelitach pokrêt³o albo nawet na pudle pod biurkiem :-)

Tego pokrêt³a nie nale¿y u¿ywaæ do bie¿±cej regulacji si³y g³osu -
ustawiasz je raz i zapominasz o nim. Plastrem mo¿esz zalepiæ aby przy
odkurzaniu biurka go nie przestawiæ. :-)

Jak kto lubi. :-)

Ja mam zawsze z lewej strony klawiatury i ju¿ nie wyobra¿am sobie inaczej. Nie wykorzystujê mocy na maksa bo nie mam mo¿liwo¶ci. (Praca, dom) Klawiaturê multimedialn± posiadam i myszkê bezprzewodow± z przyciskami ciszej g³o¶niej te¿. Ale jak ju¿ siedzê przy biurku to moje "wielkie pokrêt³o" jest nie do pobicia w szybko¶ci i ergonomii :-)
Zapas mocy jest ogromny jak na takie domowe zastosowanie

Data: 2014-01-26 23:40:12
Autor: Marek
G³o¶niki do komputera
W dniu 2014-01-26 23:17, z pisze:
[...]

I tak siê kiedy¶ czyni³o do momentu kiedy zestawy g³o¶nikowe (mylone z g³o¶nikami nagminnie) nie sta³y siê domen± przemys³u meblarskiego.

Tego pokrêt³a nie nale¿y u¿ywaæ do bie¿±cej regulacji si³y g³osu -
ustawiasz je raz i zapominasz o nim. Plastrem mo¿esz zalepiæ aby przy
odkurzaniu biurka go nie przestawiæ. :-)

Jak kto lubi. :-)

Owszem. G³ow± te¿ siê da wbijaæ gwo¼dzie :-)

Ja mam zawsze z lewej strony klawiatury i ju¿ nie wyobra¿am sobie
inaczej. Nie wykorzystujê mocy na maksa bo nie mam mo¿liwo¶ci.

Ja nie sugerowa³em s³uchania na maksa lecz przedstawi³em jak siê ustawia "koñcówkê mocy" bo tak± rolê pe³ni± komputerowe zestawy g³o¶nikowe.

[...]

Hmmm... gdy trzymam d³oñ na myszy, to ruch kciukiem (tam mam pokrêt³o usadowione - ciszej / g³o¶niej lub mute po wci¶niêciu) wydaje mi siê najszybszy i nie trzeba odrywaæ ani r±k od manipulatorów (myszy, klawiatury) jak i wzroku od monitora. Nie w tym sensie, ¿e chcê przekonywaæ Ciê do czegokolwiek lecz wydaje mi siê, ¿e Ty mówisz o nawykach a ja o ergonomii.

Marek

Data: 2014-01-27 00:06:30
Autor: z
G³o¶niki do komputera
W dniu 2014-01-26 23:40, Marek pisze:
Ty mówisz o
nawykach a ja o ergonomii.

Mu¶niêcie lewym palcem lewej rêki du¿ego pokrêt³a (ja mam du¿e) ;-) bez patrzenia jest dla mnie szybsze i wygodniejsze. Myszkê mam ob³o¿on± robot± a przyciski na niej nie dzia³aj± tak szybko.
Niestety taka robota ¿e muszê du¿o klikaæ. Do tego stopnia ¿e mia³em uraz i ka¿de odci±¿enie prawej rêki jest b³ogos³awieñstwem

Data: 2014-01-27 09:34:15
Autor: Marek
G³o¶niki do komputera
W dniu 2014-01-27 00:06, z pisze:

Niestety taka robota ¿e muszê du¿o klikaæ. Do tego stopnia ¿e mia³em
uraz i ka¿de odci±¿enie prawej rêki jest b³ogos³awieñstwem

A to inna sprawa. Sam tego do¶wiadczy³em :-) Nadgarstek? Trzeba ty³ek tuszyæ i zapisaæ siê na jak±¶ si³owniê. Po paru miesi±cach ¿adne klikanie godzinami nie bêdzie straszne :-)

Marek

Data: 2014-01-27 11:49:51
Autor: z
G³o¶niki do komputera
W dniu 2014-01-27 09:34, Marek pisze:
A to inna sprawa. Sam tego do¶wiadczy³em :-) Nadgarstek? Trzeba ty³ek
tuszyæ i zapisaæ siê na jak±¶ si³owniê. Po paru miesi±cach ¿adne
klikanie godzinami nie bêdzie straszne :-)

Nabawi³em siê ³okcia tenisisty po tym jak w nowej pracy nie zadba³em o prawid³ow± pozycjê przy biurku. Praca zmianowa na tempo ;-), zmiennicy sporo wy¿si i tak to trwa³o. Potem kilka miesiêcy siê kurowa³em.
Teraz wspó³pracownicy maj± mnie za dziwaka bo wybrzydzam :-)

Data: 2014-01-27 15:11:19
Autor: animka
Głośniki do komputera
W dniu 2014-01-27 11:49, z pisze:
W dniu 2014-01-27 09:34, Marek pisze:
A to inna sprawa. Sam tego doświadczyłem :-) Nadgarstek? Trzeba tyłek
tuszyć i zapisać się na jakąś siłownię. Po paru miesiącach żadne
klikanie godzinami nie będzie straszne :-)

Nabawiłem się łokcia tenisisty po tym jak w nowej pracy nie zadbałem o
prawidłową pozycję przy biurku. Praca zmianowa na tempo ;-), zmiennicy
sporo wyżsi i tak to trwało. Potem kilka miesięcy się kurowałem.
Teraz współpracownicy mają mnie za dziwaka bo wybrzydzam :-)

Mnie lasery itp nie pomogły. Pomógł mi żel FASTUM. Nawrotów bólu nie ma.

--
animka

Data: 2014-01-27 16:12:12
Autor: Marek
G³o¶niki do komputera
W dniu 2014-01-27 11:49, z pisze:

Nabawi³em siê ³okcia tenisisty po tym jak w nowej pracy nie zadba³em o
prawid³ow± pozycjê przy biurku.

O rany... wspó³czujê. Sam zauwa¿y³e¶, ze to zaniedbanie z Twojej strony. Wbrew pozorom praca lekka a generuje takie kontuzje jak niez³a harówka fizyczna. Nie wspominaj±c o krêgos³upie (w³a¶nie jestem po jego operacji). Bezruch zabija. ¯adne smarowid³a i prochy nie pomog± jak siê nie ruszysz. Im bardziej sobie odpu¶cisz tym trudniej bêdzie to odkrêciæ lub nawet wcale siê nie uda. Dlatego kiedy¶ siê zawzi±³em i nie odpuszczam od lat. Zupe³nie inaczej funkcjonujê teraz.

Marek

Data: 2014-01-27 17:03:48
Autor: z
G³o¶niki do komputera
W dniu 2014-01-27 16:12, Marek pisze:
O rany... wspó³czujê. Sam zauwa¿y³e¶, ze to zaniedbanie z Twojej strony.
Wbrew pozorom praca lekka a generuje takie kontuzje jak niez³a harówka
fizyczna.

Od dwóch lat dobrze mi robi jazda na rowerze. Tylko do tego potrafiê siê zmotywowaæ :-) Z pocz±tku my¶la³em ¿e to z³y kierunek na moje cierpi±ce cztery litery ;-) ale okaza³o siê ¿e poprawienie ukrwienia dobrze robi na wszystko :-)

Data: 2014-01-28 01:53:39
Autor: animka
Głośniki do komputera
W dniu 2014-01-27 17:03, z pisze:
W dniu 2014-01-27 16:12, Marek pisze:
O rany... współczuję. Sam zauważyłeś, ze to zaniedbanie z Twojej strony.
Wbrew pozorom praca lekka a generuje takie kontuzje jak niezła harówka
fizyczna.

Od dwóch lat dobrze mi robi jazda na rowerze. Tylko do tego potrafię się
zmotywować :-) Z początku myślałem że to zły kierunek na moje cierpiące
cztery litery ;-) ale okazało się że poprawienie ukrwienia dobrze robi
na wszystko :-)

To cztery litery Cię bolą, czy łokieć tenisisty?

--
animka

Data: 2014-01-28 07:44:31
Autor: z
G³o¶niki do komputera
W dniu 2014-01-28 01:53, animka pisze:
To cztery litery Ciê bol±, czy ³okieæ tenisisty?

Poczytaj o chorobach zawodowych "komputerzystów" ;-)

Data: 2014-01-28 22:05:25
Autor: BQB
G³o¶niki do komputera
W dniu 2014-01-28 07:44, z pisze:
W dniu 2014-01-28 01:53, animka pisze:
To cztery litery Ciê bol±, czy ³okieæ tenisisty?

Poczytaj o chorobach zawodowych "komputerzystów" ;-)

ZTCP to zespó³ cie¶ni nadgarstka, lub co¶ o podobnej nazwie, ale mo¿e siê mylê.

Data: 2014-01-29 02:59:37
Autor: animka
Głośniki do komputera
W dniu 2014-01-28 07:44, z pisze:
W dniu 2014-01-28 01:53, animka pisze:
To cztery litery Cię bolą, czy łokieć tenisisty?

Poczytaj o chorobach zawodowych "komputerzystów" ;-)

To co tak walisz tym łokciem? Rower Ci na ręce (kierownica jako obciążenie rąk) pomaga? :D

--
animka

Data: 2014-01-29 07:09:58
Autor: z
G³o¶niki do komputera
W dniu 2014-01-29 02:59, animka pisze:
To co tak walisz tym ³okciem? Rower Ci na rêce (kierownica jako
obci±¿enie r±k) pomaga? :D

To zale¿y od pozycji na tym rowerze ale akurat tych dwóch rzeczy bym nie wi±za³ ze sob± bo s± inne wa¿niejsze :-)
Generalnie poprawienie ukrwienia wp³ywa na wszystko :-)

G³o¶niki do komputera