Glosniki do zawieszania na LCD

Data: 2009-03-22 16:47:52
Autor: Jamnior
Glosniki do zawieszania na LCD
Witam
Kiedys, gdzies (w internecie) widzialem glosniki komputerowe z mozliwoscia *zawieszenia* ich na monitorze lcd.
Poniewaz drastycznie zmniejszyla mi sie powierzchnia uzytkowa na biurku,szukam takich wlasnie glosnikow. Problem polega na tym ze nie moge nic wygooglowac. Wiem ze jakosc dzwieku jest niska, ale nie jestem audiofilem. Ktos moze widzial cos podobnego?.
Bede wdzieczny za jakikolwiek trop.

Jamnior
Uwaga !!! adres zaROTowany

Data: 2009-03-22 17:34:30
Autor: animka
Jamnior pisze:
[...]

Na ścianie lepiej powiesić.

--
animka

Data: 2009-03-22 19:11:45
Autor: Jamnior
Glosniki do zawieszania na LCD
animka pisze:

Na ścianie lepiej powiesić.

Czytaj ze zrozumieniem, nie o to pytalem.

Jamnior
Uwaga !!! adres zaROTowany

Data: 2009-03-22 19:05:48
Autor: Gil
Jamnior <wnzavbe@tnmrgn.cy> napisał(a):
animka pisze:
> Na ścianie lepiej powiesić.
> Czytaj ze zrozumieniem, nie o to pytalem.

Dostałes dobrą radę jak napisałeś, że nie masz miejsca na biurku. Możesz szukać takich głośników między urządzeniami do mobilnych PC. Trochę
jest tego badziewia.  Ale to beda pierdziawki gorsze niż wbudowane w monitor.
Ja jakbym nie miał miejsca na biurku to bym powiesił na ścianie.

Data: 2009-03-22 22:04:58
Autor: animka
Gil pisze:

Ja jakbym nie miał miejsca na biurku to bym powiesił na ścianie.

Ja ma kiepską ścianę przed biurkiem i na ścianie głośniki by się nie utrzymały(zresztą ciężkie są), to postawiłam na półce (o szerokości biurka) pod biurkiem i też fajnie jest. Na tej półce oprócz głośników jeszcze mieści sią skaner, bramka no i oczywiście komputer.

--
animka

Data: 2009-03-22 21:22:54
Autor: Gil
Glosniki do zawieszania na LCD
animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał(a):  Na tej półce oprócz głośników
jeszcze mieści sią skaner, bramka no i oczywiście komputer.

Jak bramka?  --

Data: 2009-03-22 23:01:10
Autor: animka
Gil pisze:
animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał(a):  Na tej półce oprócz głośników
jeszcze mieści sią skaner, bramka no i oczywiście komputer.

Jak bramka?

Normalna, do telefonu Voip.

--
animka

Data: 2009-03-23 09:01:55
Autor: BETON

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:gq64i1$20u$1node1.news.atman.pl...
Gil pisze:
[...]

Gdyby było to takie oczywiste to powinno byc przynajmniej tutaj http://pl.wikipedia.org/wiki/Bramka

 wiec jeżeli juz  piszesz bramka to  pisz "bramka voip"
jako całosc dopiero ma znaczenie.

Data: 2009-03-23 09:43:16
Autor: animka
BETON pisze:

Gdyby było to takie oczywiste to powinno byc przynajmniej tutaj http://pl.wikipedia.org/wiki/Bramka

LOL

 wiec jeżeli juz  piszesz bramka to  pisz "bramka voip"
jako całosc dopiero ma znaczenie.

ok

--
animka