Glosnogadajace

Data: 2011-11-03 08:44:58
Autor: Waldek
Glosnogadajace
Ktos moze pamieta, od kiedy dB mial wysylac te promocyjne gadaczki BT ?
Mloda mnie zahaczyla ze juz dlugo czeka i nic....

Data: 2011-11-03 17:36:33
Autor: mx
Glosnogadajace
Ktos moze pamieta, od kiedy dB mial wysylac te promocyjne gadaczki BT ?
Mloda mnie zahaczyla ze juz dlugo czeka i nic....

17 października można było przeczytać:

"mx"  wrote in message news:j7hp4s$110$1inews.gazeta.pl...

I po co nam te słuchawki BT? BTW... Ktoś już dostał tę słuchawkę? :)

Dostać nie dostał, ale mailowe potwierdzenie, że dostanie, tak. Kilka dni temu.

Dostał, dostał, dostał. HF1000, z Nokią C6 działa. "

Data: 2011-11-03 22:13:49
Autor: Waldek
Glosnogadajace

Użytkownik "mx" <@mx1@os.pl@> napisał w wiadomości news:j8ufup$92b$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Dostać nie dostał, ale mailowe potwierdzenie, że dostanie, tak. Kilka dni temu.

Dostał, dostał, dostał. HF1000, z Nokią C6 działa. "

Znaczy trza sie upomniec :]

Glosnogadajace