Głośnomówiący zestaw samochodowy bluetooth dla 2 telefonow?

Data: 2010-09-25 10:20:55
Autor: emarcin
Głośnomówiący zestaw samochodowy bluetooth dla 2 telefonow?
Jak w temacie. Szukam czegoś prostego w obsłudze, w miarę
przystępnego cenowo (powiedzmy do 200zł) i jak najbardziej
automatycznego (logowanie, usypianie itp).
Jak dotąd znalazłem jakiegoś LG, Samsunga, Jabrę i iTec/Preteca.
Ale porządnych opisów, a tym bardziej opinii o nich jest praktycznie brak.

Pozdrawiam emarcin

Data: 2010-09-25 20:27:50
Autor: Paweł Hadam
W dniu 2010-09-25 10:20, emarcin pisze:
[...]

Polecam produkty firmy Bury - wyrób krajowy, wysokiej jakości. Np. CC9045 (najprostszy),  cc 9055 ( z dotykowym wyświetlaczem). Cena niestety trochę wyższa (od ok. 400zł), ale na prawdę warto. Z tego co pamiętam to obsługuje do 4 telefonów, automatycznie łączy się z ostatnim (jeśli więcej niż jeden w zasięgu). Jeśli brak ostatniego w zasięgu, to próbuje pozostałe 3 sparowane.

Pozdrawiam,
Paweł

Data: 2010-09-26 20:24:22
Autor: emarcin
[...]

Trochę nie o taką współpracę chodziło.
Mam dwa telefony: prywatny i firmowy, a zestaw
ma z nimi współpracować jednocześnie.

Pozdrawiam emarcin

Data: 2010-09-28 11:13:38
Autor: Tequilla
W dniu 2010-09-26 20:24, emarcin pisze:
[...]

z dwoma na raz?
LG HFB-500
ładowanie słoneczne

Data: 2010-09-29 16:44:31
Autor: kamtzu
Głośnomówiący zestaw samochodowy bluetooth dla 2 telefonow?
Użytkownik "Tequilla" <groovie@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ca1b1c4$1news.home.net.pl...
LG HFB-500
ładowanie słoneczne

na ile efektywne jest to ladowanie sloneczne? czy przy sporadycznyn uzytkowaniu da sie obyc bez ladowarki?

Data: 2010-09-30 08:50:45
Autor: Tequilla
W dniu 2010-09-29 16:44, kamtzu pisze:

na ile efektywne jest to ladowanie sloneczne? czy przy sporadycznyn
uzytkowaniu da sie obyc bez ladowarki?

Trudno mi powiedzieć, na zagramanicznych stronach można znaleźć obszerne testy tego urządzenia.
W zestawie jest przyssawka do szyby ale panel solarny był zawsze "doświetlony"

Data: 2010-09-30 08:59:10
Autor: Tequilla
Głośnomówiący zestaw samochodowy bluetooth dla 2 telefonow?
>W dniu 2010-09-29 16:44, kamtzu pisze:

dodam jeszcze że gniazdo zasilania umożliwia ładowanie zestawu samochodowego, lub transfer energii z zestawu samochodowego do kompatybilnego telefonu LG - czyli bez gniazdka 220V naładujemy nasz telefon.
Doczytałem, że przed pierwszym użyciem światła należy przez 15 min ładować urządzenie.
Piszą również że bezpośrednie światło słoneczne nie jest potrzebne do ładowania - proporcje są wg testu: 2 godz ładowania = 1 godz rozmów.

Głośnomówiący zestaw samochodowy bluetooth dla 2 telefonow?