Głośność AMD E-450 lub E-350

Data: 2011-10-27 22:45:44
Autor: vissim
Głośność AMD E-450 lub E-350
Witam,
Przymierzam sie do zakupu netbooka do czytania, surfowania i małowymagającej
VM-ki 32bit.
Warunkiem koniecznym jest niski poziom hałasu na "wolnym biegu" lub z
włączonym PDF readerem czy Firefoxem. W skrócie - aby wentylator jak
najrzadziej się włączał.

Czy jest tutaj jakiś właściciem AMD e450 (ew e350) i mógłby się wypowiedzieć
na jego temat? Systemem hostem będzie zapewne XP a dyskiem SSD, więc pewien poziom "ciszy"
jest już zapewniony, ale nie chciałbym aby wentylator zagłuszał ciszę
podczas np. czytania PDF-a czy czytania artykułu na necie - flasha wyłączę i
tak bo nie niepotrzebny.

Skusiłbym się na C-60 ale to niskie taktowanie jakoś mnie zniechęca.

Nie piszcie please, że jest to zależne od obciążenia. Windows+reader,
Windows+Firefox. Tutaj interesuje mnie głośność i wentyl.

Anyone?

Głośność AMD E-450 lub E-350