Glosnosc HDD Raptorow

Data: 2009-05-26 21:57:53
Autor: JG
Glosnosc HDD Raptorow
Witam!
Ktory model WD Raptor jest glosny? Znalazlem w necie ze 36GB sa podobno najglosniesze. Potrzebuje na macierz RAID 0 dwie sztuki ale ciche ,  - grafik , praca czesto po nocach a obok ktos spi. Rozwazalem rowniez SSD ale cena jak narazie niefajana...

pozdr JARO

Data: 2009-05-26 23:46:06
Autor: OMSON
Glosnosc HDD Raptorow
JG ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:
[...]

Nie wiem jak inne ale mam 36GB i chrupie podczas pracy. Chrupie wyraźnie niestety - także chyba mozesz odpuścić (przy dwóch spiętych w RAID będzie już mocno upierdliwie dla osoby śpiącej obok).

Pzdr, OMSON

Data: 2009-05-27 04:03:18
Autor: Krzysiek
Glosnosc HDD Raptorow
dyski wysokoobrotowe zazwyczaj są głośne. Jak zalezy ci na wydajności
to złacz dwa, trzy ciche w RAID 0.

Data: 2009-05-29 18:45:54
Autor: Tomasz Bątor
Glosnosc HDD Raptorow
Dnia Tue, 26 May 2009 21:57:53 +0200, JG napisał(a):

Witam!
Ktory model WD Raptor jest glosny? Znalazlem w necie ze 36GB sa podobno

Nie wiem który jest najgłośniejszy, ale moja 140-stka warczała jak szalona;
od lat sypiam przy włączonym komputerze i pierwszy raz nie mogłem
wytrzymać. Na szczęście za niewielkie pieniądze można dokupić jakiś
wyciszacz - o dziwo działa.

t.

--

Glosnosc HDD Raptorow