G³o¶ny komputer a dobre ch³odzenie

Data: 2009-11-11 13:46:43
Autor: Papa Smurfs
G³o¶ny komputer a dobre ch³odzenie
Órzytkownik "egon" napisa³:
Jakis czas temu kupi³em zasilacz do komputera firmy Chieftec, 500W, Kosztowa³ mnie sporo pieniêdzy. Dokupi³em jeszcze cooler, który te¿ nie by³ tani, rzêdu 200 z³.Feezen 7 Pro. Kupi³em po to, ¿eby kompter cicho chodzi³. Niestety s³ychaæ mocno szum. Zastanawiam siê jeszcze nad tym ma³ym wiatraczkiem p³yty g³ównej, ale sam ju¿ nie wiem. Co mo¿e byæ powodem takiego cha³asu wentylatorów, które powinny byæ ciche, które s± dobrej klasy? Mo¿e trzeba wyregulowaæ prêdko¶æ obrotów wentylatora? Proszê o pomoc.

to niewa¿ne czy kupi³e¶ nie wiem jak dorgi sprzêt i nie wa¿ne ze da³ê¶ sobie wmówiæ jak dobry... skprzêt potfornie moco¿erny i z mas± wiatrakuf musi byæ g³o¶ny, nic na to nie poradzisz, albo niewiele:O(
jak zale¿y ci ¿eby by³o cicho to kupujesz sprzêt ma³omocowy (oczywi¶cie o porównywalnej wydajno¶ci) i bez wiatrakuf z ch³odzeniem tylko pasywnym, nawet dyski kupujesz wolnoopbrotowe i ma³omocowe i s± prawie nies³yszalne, tylko tak oci±gniesz nirwanê...:O)

G³o¶ny komputer a dobre ch³odzenie