Głośny sąsiad na górze

Data: 2011-04-13 03:35:51
Autor: slawek7
Głośny sąsiad na górze
Witajcie.

Co zrobić jak sie ma sąsiada na górze, który uwielbia robić imprezy, a
jak nie robi imprez to po nocach ogląda tak głośno TV, że nawet
zmróżyc oka nie można? Nie jest stary, więc nie jest głuchy. A jak nie
robi ww. rzezcy to tak tupcze nogami, że wytrzymac nie można. Chyba
żona chodzi w szpilkach lub on w chodakach z podeszwą drewnianią.

Jakiś pomysł?

Data: 2011-04-13 14:46:06
Autor: AAAAAAAA
Głośny sąsiad na górze
 .

[...]

heh :)
miałem ten problem jakies 9 miesięcy temu na grupie ciekawa dyskusja była.

Ja wynajmowałem więc sie po prostu wyprowadziłem po kilku miesiącach walki, no ale nie każdy ma taką możliwość:) chociaz już byłem przygotowany na wszystko

Proponuję grzecznie podejsc zwrocić uwagę
jak nie będzie pomagało to hardkorowa metoda

nr 1:
Program Głośny sąsiad
http://tnij.org/sgaaass

nr.2

oficjalnie drogi dwie, pismo do spoldzielni/wspolnoty, najlepiej podpisane
przez kilku siadiadow, oraz wzywanie policji, to ze nie sa to godziny nocne,
nie ma wiekszego znaczenia :

Kodeks Wykroczeń art 51
Art. 51. § 1. Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca
spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w
miejscu publicznym,
podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
§ 2. Jeżeli czyn określony w § 1 ma charakter chuligański lub sprawca
dopuszcza się go, będąc pod wpływem alkoholu,
podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
§ 3. Podżeganie i pomocnictwo są karalne.

Art. 24. § 1.Grzywnę wymierza się w wysokości od 20 do 5.000 złotych, chyba
że ustawa stanowi inaczej.
§ 2. Jeżeli za wykroczenie popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowej
wymierzono karę aresztu, orzeka się obok tej kary również grzywnę, chyba że
orzeczenie grzywny nie byłoby celowe.
§ 3. Wymierzając grzywnę, bierze się pod uwagę dochody sprawcy, jego warunki
osobiste i rodzinne, stosunki majątkowe i możliwości zarobkowe.

Zgłaszać na Policję  i notować zgłoszenia
Zgłosić do Zarządcy koniecznie z kilkoma sąsiadami się dogadać.
Jak przyjdzie policja najlepiej jak inni wyjdą sąsiedzi na korytarz

U mnie akurat wszyscy się bali, dopiero jak wyszedłem nagadać to inni wyszli za mną
tydzień ciszy i znowu to samo niestety wróciło.

powodzenia

pozdrawiam

Data: 2011-04-13 14:51:10
Autor: Amir
Głośny sąsiad na górze

[...]

a zobacz tu na forum prawnym :) pyta taki typ jak Twoj sąsiad:
http://forumprawne.org/prawo-wykroczen/7398-glosny-sasiad.html

Data: 2011-04-13 16:27:47
Autor: gacek
Głośny sąsiad na górze
On 2011-04-13 12:35, slawek7 wrote:
Nie jest stary, więc nie jest głuchy.

To ciekawe stwierdzenie.

A jak nie
robi ww. rzezcy to tak tupcze nogami, że wytrzymac nie można. Chyba
żona chodzi w szpilkach lub on w chodakach z podeszwą drewnianią.

Z jakiegoś powodu mieszkania na ostatniej kondygnacji kosztują więcej. Zabronisz im chodzić?

gacek

Data: 2011-04-13 17:58:38
Autor: kamtzu
Głośny sąsiad na górze
Użytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl> napisał w wiadomości news:io4bsv$tlt$1news.task.gda.pl...
Z jakiegoś powodu mieszkania na ostatniej kondygnacji kosztują więcej.

?? Nie wiem gdzie tak jest ale w Trojmiescie zdecydowana wiekszosc ogloszen o sprzedazy mieszkan to ostatnie pietra i sa wlasnie najtansze. Czasami tylko zdarzaja sie wyjatki, np. nowoczesne wiezowce gdzie z najwyzszych pieter widac ciekawa panorame na miasto, morze itp.

Data: 2011-04-14 03:18:03
Autor: slawek7
Głośny sąsiad na górze
Niwe chodzi o zakaz chodzenia. To była nietrafiona uwaga i chyba
docinka. Problelemem są spotkania do 3 w nocy i przekrzywkiwanie sie u
sasiada pomiędzy jego znajomymi, a jak nie to to oglądanie TV na jego
pełną moc i to chyba tak dla pokazówki.

Porozmawiac się nie da bo jego odpowiedz jest prosta, "wypchaj sie"
mowi.

Wezwać policje bym wezwał tylko jak się dowie ze to ja to na nastepny
dzien sie zacznie rewanż i bedzie robil wszystko aby doprowadzic dol
(mnie) do bialej goraczki.

A tak przy okazji jak sie wzywa police na interwencje bo jeszcze nie
miałem okazji tego robic. Jak przyjada to do kogo domofonem dzwonią?

Data: 2011-04-14 13:00:29
Autor: gacek
Głośny sąsiad na górze
On 2011-04-14 12:18, slawek7 wrote:
Niwe chodzi o zakaz chodzenia. To była nietrafiona uwaga i chyba

To ty zacząłeś o chodakach i tupaniu. Trzymaj się tematu (imprezy, tv), bo jak widzisz łatwo odwrócić kota ogonem.

[...]

To ty wtedy wyciągasz telefon i dzwonisz po policję. Za każdym razem.

Jeśli on tobie mówi wypchaj się, a ty się zwijasz do siebie i nic nie robisz - to nie dziwne że ma poczucie że tak można.

Wezwać policje bym wezwał tylko jak się dowie ze to ja to na nastepny
dzien sie zacznie rewanż i bedzie robil wszystko aby doprowadzic dol
(mnie) do bialej goraczki.

A jak przyjadą "sami" to oczywiście nie skojarzy tego z sąsiadem z dołu.
A jeśli jest was więcej cierpiących - to razem czekacie na przyjazd policji. Nawet jeśli akurat przyciszy - to im was więcej, tym bardziej będą skorzy do działania.

gacek

Głośny sąsiad na górze