Głośny sąsiad na górze

Data: 2011-04-13 14:46:06
Autor: AAAAAAAA
Głośny sąsiad na górze
 .

Co zrobić jak sie ma sąsiada na górze, który uwielbia robić imprezy, a
jak nie robi imprez to po nocach ogląda tak głośno TV, że nawet
zmróżyc oka nie można? Nie jest stary, więc nie jest głuchy. A jak nie
robi ww. rzezcy to tak tupcze nogami, że wytrzymac nie można. Chyba
żona chodzi w szpilkach lub on w chodakach z podeszwą drewnianią.

heh :)
miałem ten problem jakies 9 miesięcy temu na grupie ciekawa dyskusja była.

Ja wynajmowałem więc sie po prostu wyprowadziłem po kilku miesiącach walki, no ale nie każdy ma taką możliwość:) chociaz już byłem przygotowany na wszystko

Proponuję grzecznie podejsc zwrocić uwagę
jak nie będzie pomagało to hardkorowa metoda

nr 1:
Program Głośny sąsiad
http://tnij.org/sgaaass

nr.2

oficjalnie drogi dwie, pismo do spoldzielni/wspolnoty, najlepiej podpisane
przez kilku siadiadow, oraz wzywanie policji, to ze nie sa to godziny nocne,
nie ma wiekszego znaczenia :

Kodeks Wykroczeń art 51
Art. 51. § 1. Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca
spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w
miejscu publicznym,
podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
§ 2. Jeżeli czyn określony w § 1 ma charakter chuligański lub sprawca
dopuszcza się go, będąc pod wpływem alkoholu,
podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
§ 3. Podżeganie i pomocnictwo są karalne.

Art. 24. § 1.Grzywnę wymierza się w wysokości od 20 do 5.000 złotych, chyba
że ustawa stanowi inaczej.
§ 2. Jeżeli za wykroczenie popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowej
wymierzono karę aresztu, orzeka się obok tej kary również grzywnę, chyba że
orzeczenie grzywny nie byłoby celowe.
§ 3. Wymierzając grzywnę, bierze się pod uwagę dochody sprawcy, jego warunki
osobiste i rodzinne, stosunki majątkowe i możliwości zarobkowe.

Zgłaszać na Policję  i notować zgłoszenia
Zgłosić do Zarządcy koniecznie z kilkoma sąsiadami się dogadać.
Jak przyjdzie policja najlepiej jak inni wyjdą sąsiedzi na korytarz

U mnie akurat wszyscy się bali, dopiero jak wyszedłem nagadać to inni wyszli za mną
tydzień ciszy i znowu to samo niestety wróciło.

powodzenia

pozdrawiam

Głośny sąsiad na górze