Głośny silnik 1.9 TDI

Data: 2013-10-14 06:02:33
Autor: Dman666
Głośny silnik 1.9 TDI
W dniu niedziela, 13 października 2013 17:50:57 UTC+2 użytkownik Janusz Wo napisał:
Co dziwne, gdy skręcam w prawo - nawet minimalnie, jak przy zmianie pasów buczenie niemal całkowicie ustaje. Nie słyszę tego buczenia, gdy samochód stoi na luzie mimo, że jest gazowany do 3 tys. obrotów. Jest to basowe buczenie i wydaje mi się coraz głośniejsze. Odczuwam wibracje rozchodzące się po całym samochodzie.

Lozysko kola - inni juz napisali.
--
Dman-666

Data: 2013-10-14 18:04:02
Autor: Janusz Wo
Głośny silnik 1.9 TDI
Dman666 wrote:

Lozysko kola.

Brawo! To było właśnie to! 264 brutto za łożysko do tego usługa.
Pozdrawiam - JanuszWo

Data: 2013-10-14 22:07:19
Autor: Iglo
Głośny silnik 1.9 TDI
Dnia Mon, 14 Oct 2013 18:04:02 +0200, Janusz Wo napisał(a):

Dman666 wrote:

Lozysko kola.

Brawo! To było właśnie to! 264 brutto za łożysko do tego usługa.
Pozdrawiam - JanuszWo

Za jedno łożysko???
Jakoś drogo, albo z obiegu wypadłem ale za SKF płaciłem zawsze mniej niż
100zł..

Data: 2013-10-14 14:27:28
Autor: kogutek444
Głośny silnik 1.9 TDI
W dniu poniedziałek, 14 października 2013 22:07:19 UTC+2 użytkownik Iglo napisał:

> Pozdrawiam - JanuszWo

Za jedno łożysko???

Jakoś drogo, albo z obiegu wypadłem ale za SKF płaciłem zawsze mniej niż

100zł..

Zabronisz bogatemu?

Data: 2013-10-15 10:15:45
Autor: Iglo
Głośny silnik 1.9 TDI
Dnia Mon, 14 Oct 2013 14:27:28 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

Zabronisz bogatemu?

Nie to było moim zamiarem.. Liczyłem na info, że to może ASO tak sobie
liczy, choć też nie ma co demonizować, zdażało mi się w rzeczonym kupić coś
taniej niż "w sklepie" bądź na alledrogo.

Data: 2013-10-16 22:18:59
Autor: nom
Głośny silnik 1.9 TDI

Użytkownik "Iglo" <iglo77@o2.pl> napisał w wiadomości news:1lujx76am8w9y$.1kjxwswk4ixx$.dlg40tude.net...

Za jedno łożysko???
Jakoś drogo, albo z obiegu wypadłem ale za SKF płaciłem zawsze mniej niż
100zł..

W roomsterze jest cała piasta:
http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=211

Za łożysko do malucha płaciłem 10zł. ;-)

Data: 2013-10-17 09:27:53
Autor: AZ
Głośny silnik 1.9 TDI
On 2013-10-16, nom <nom73@usunto.gazeta.pl> wrote:
Za jedno łożysko???
Jakoś drogo, albo z obiegu wypadłem ale za SKF płaciłem zawsze mniej niż
100zł..

W roomsterze jest cała piasta:
http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=211

Dobrze, ze nie z tarcza.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-10-22 19:30:48
Autor: jerzu
Głośny silnik 1.9 TDI
On Thu, 17 Oct 2013 09:27:53 +0000 (UTC), AZ

On 2013-10-16, nom <nom73@usunto.gazeta.pl> wrote:
Za jedno łożysko???
[...]

Tak jest w niektórych renówkach :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280