Glosować czy nie glosować?

Data: 2014-05-22 09:15:17
Autor: z
Glosować czy nie glosować?
W dniu 2014-05-22 08:36, WW pisze:
To jak mamy wierzyć tym, co tak często zmieniaj± zdanie?

Oczywi¶cie że głosować. Ci co nie głosuj± nie maj± prawa narzekać!
Ja jednak w tych wyborach dla odmiany posłucham się autorytetów, mediów i tej całej propagandowej zgrai i wybiorę mniejsze zło. JKM :-)

Data: 2014-05-22 15:03:18
Autor: Fritz
Glosować czy nie glosować?
"z" <z@z.pl> schrieb im Newsbeitrag news:537da407$0$2358$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pierdolenie POpaprańca... Ty se możesz POgłosować, może u siebie w domu, do urn idziesz tylko jako gł±b kapu¶ciany, przyklepać swoich oprawców, których ci reżim narzucił...

Data: 2014-05-23 02:23:41
Autor: stevep
Glosować czy nie glosować?
W dniu .05.2014 o 15:03 Fritz <fritz@gmail.com> pisze:

[...]