"Głosują" tylko frajerzy i oszuści

Data: 2011-10-03 00:24:26
Autor: flying.robak
"Głosują" tylko frajerzy i oszuści
Data: 2011-10-03 09:38:23
Autor: !sp
"Glosuja" tylko frajerzy i oszusci
Uzytkownik "flying.robak" <lew1961@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
http://030267.salon24.pl/348747,volksdeutsche

Co polityczna propaganda ma wspólnego z biznesem?
Aaaaaaaaaaa o kase Ci chodzi.
O przeplyw mojej forsy na Twoje zachcianki.
Trzeba byc chorym na umysle, zaslepionym swoimi porazkami, by takie
dyrdymaly wypisywac. Pierdolniety jestes?
Naskrobane teksty sa czesciowo aktualne od setek lat. Nic nowego.
Jakas kobieta miala Cie dosc, ze ja tak obrazasz?
Zalujesz, ze matka cie o czasie nie wyskrobala?
Uwazasz, ze aktualnych rzadzacych powinnismy zmienic na Ciebie? Moze
psychiatra pomoze?

"Głosują" tylko frajerzy i oszuści