Glosujcie na Pis

Data: 2011-10-08 06:43:04
Autor: skykinglima
Glosujcie na Pis
Glosujcie na Pis. PO z Tuskiem bandyta to zwykle zlodzieje.

Data: 2011-10-08 19:17:49
Autor: Grzegorz Z.
Glosujcie na Pis
skykinglima napisał:

Glosujcie na Pis. PO z Tuskiem bandyta to zwykle zlodzieje.

A ci twoi to niby nie? Jak mąż Martuchny swoim kolegom załatwiał u zięcia
zwolnienie z pierdla już zapomniałeś?

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-08 17:37:20
Autor: obserwator
Glosujcie na Pis
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
skykinglima napisał:

> Glosujcie na Pis. PO z Tuskiem bandyta to zwykle zlodzieje.

A ci twoi to niby nie? Jak mąż Martuchny swoim kolegom załatwiał u zięcia
zwolnienie z pierdla już zapomniałeś?

a w tojej rodzinie to wszyscy sa swieci?  Przeciez strasznie sie oburzacie kiedy Michnikowi zarzuca sie iz jego brat i ojciec dzialali przeciwko Polakom.
O rodzinie komoruskiego, swirokota, jaruzela i tuskodobka i innej postkomuszej
bandy - tez mowic nie wolno, bo sa nietykalni?

Dlaczego to wam jakos nie przeszkadza?

Data: 2011-10-08 22:17:49
Autor: Grzegorz Z.
Glosujcie na Pis

skykinglima napisał:

Glosujcie na Pis. PO z Tuskiem bandyta to zwykle zlodzieje.

A ci twoi to niby nie? Jak mąż Martuchny swoim kolegom załatwiał u zięcia
zwolnienie z pierdla już zapomniałeś?

a w tojej rodzinie to wszyscy sa swieci?

"moaja" rodzina nie ma w herbie paragrafu i sprawiedliwości.

Data: 2011-10-08 22:44:31
Autor: raff
Glosujcie na Pis

skykinglima napisał:

[...]

Tylko różowego chuja i pistolet.

R.

Data: 2011-10-08 23:42:36
Autor: Grzegorz Z.
Glosujcie na Pis

skykinglima napisał:

[...]

Miałem w specjalnym dopisku dla rafcia napisać coś o pedałach w mojej
rodzinie, ale dałem sobie spokój.

Data: 2011-10-09 07:44:30
Autor: Przemysław W
Glosujcie na Pis

"moaja" rodzina nie ma w herbie paragrafu i sprawiedliwości.

Tylko różowego chuja i pistolet.

To, że Kaczyński miał pistolet jest ogólnie wiadomo, ale żeby sam był różowy - nie zauważyłem.

Przemek

--

"Lech Kaczyński zostaje ministrem sprawiedliwości w rządzie AWS - UW Jerzego Buzka,
 co wyciąga braci z niebytu politycznego"....

Data: 2011-10-09 00:25:43
Autor: Antenka
Glosujcie na Pis
On 8 Paź, 22:17, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

"moaja" rodzina nie ma w herbie paragrafu i sprawiedliwo ci.<

Trzeba zacząć od tego, że twój rodzina w ogóle nie posiada herbu.
Ale zawsze możesz se zrobić taki z tęczowy, żeby nikt nie miał
wątpliwości, z jakiego środowiska się wywodzisz i to, że miałeś dwóch
tatusiów. :-o))

Antenka

Data: 2011-10-09 11:35:08
Autor: Przemysław W
Glosujcie na Pis
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Trzeba zacząć od tego, że twój rodzina....

Gdzieś ty się nie mył, trans. Skąd wyście z grzybem się do Polski zwlekli, co?

 Przemek

Data: 2011-10-09 12:18:41
Autor: Polok_Prawdziwy
Glosujcie na Pis
Antenka wrote:

[...]

Kacapem dzisioj wymyłaś, bateryjki wkutasie załadowane...!?

Data: 2011-10-09 15:30:47
Autor: Grzegorz Z.
Glosujcie na Pis
Antenka napisał:

On 8 Paź, 22:17, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

"moaja" rodzina nie ma w herbie paragrafu i sprawiedliwo ci.<

Trzeba zacząć od tego, że twój rodzina w ogóle nie posiada herbu.

Skąd wierzysz że nie ma?

Data: 2011-10-09 00:16:56
Autor: Antenka
Glosujcie na Pis
On 8 Paź, 19:37, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>

a w tojej rodzinie to wszyscy sa swieci? <
Ależ skąd! To sekciarze ;-D

> [...]
Polakom. O rodzinie komoruskiego, swirokota, jaruzela i tuskodobka i
innej postkomuszej bandy - tez mowic nie wolno, bo sa nietykalni?

Daj spokój, przecież swój na swojego - członek tego samego gangu
zobowiązany jest do lojalki, nigdy nie pluje. Dlatego to ścierwo ze
Szczecina, jehowiec pieprzony u wszystkich widzi źdźbło w oku, ale że
z jego własnego ślepia wyłazi cały konar 1000-letniego dębu  tego nie
raczy widzieć! :-o)) Obrzydliwy dwulicowy skurczybyk! :E

Antenka

P.s. To jest helmut ze Szczecina, więc  niech ciebie nic nie
dziwi. ;-0

Data: 2011-10-09 15:34:11
Autor: Grzegorz Z.
Glosujcie na Pis
Antenka napisał:

Dlatego to ścierwo ze
Szczecina, jehowiec pieprzony u wszystkich widzi źdźbło w oku,

"Niemcem" już mnie szmaciarzu nie nazywasz? Dziwne...

Data: 2011-10-10 02:21:30
Autor: stevep
Glosujcie na Pis
Dnia 09-10-2011 o 09:16:56 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Antenka

P.s. To jest helmut ze Szczecina, więc  niech ciebie nic nie

Brudziński?  ;)

--
stevep

Data: 2011-10-10 00:00:23
Autor: Antenka
Glosujcie na Pis
On 10 Paź, 02:21, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Brudziński?  ;) <

A chcesz patelnią w ten głupi, zakuty łeb? Helmut ze Szczecina to
niejaki zbok GrzegorzZ. Naucz się tego na pamięć , ciemniaku, bo
więcej razy nie będę powtarzała! :-E

Antenka

Data: 2011-10-10 14:13:15
Autor: Grzegorz Z.
Glosujcie na Pis
Antenka napisał:

[...]

więcej razy nie będę powtarzał! :-E

Walnąłeś już tym swoim głupim łbem w ściankę działową, uprzednio biorąc
należyty rozbieg?

Data: 2011-10-10 17:33:10
Autor: Leprechaun
Glosujcie na Pis

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:vrkvh5bnuf3o$.irvzd42g8xyj.dlg40tude.net...
Antenka napisał:

[...]

Temu transowi już nic nie pomoże! ;)

BomBel

Data: 2011-10-10 15:34:41
Autor: stevep
Glosujcie na Pis
Dnia 10-10-2011 o 09:00:23 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Jedzcie dorsze bo g... gorsze, wole miotłę.

--
stevep

Data: 2011-10-09 12:17:20
Autor: Polok_Prawdziwy
Glosujcie na Pis

skykinglima napisał:

> Glosujcie na Pis. PO z Tuskiem bandyta to zwykle zlodzieje.

A ci twoi to niby nie? Jak mąż Martuchny swoim kolegom załatwiał u zięcia
zwolnienie z pierdla już zapomniałeś?

a w tojej rodzinie to wszyscy sa swieci?

Znacysiem, podług twojego systemu sprawiedliwości, jeśli wtosik kogoś ciupaskom uśmiercił, toty tes to zrobić mozes, śMIERDZONCY ŁOBSRYWATOżE...!?

Data: 2011-10-08 19:34:31
Autor: Leprechaun
Glosujcie na Pis

Uzytkownik "skykinglima" <skykinglima@yahoo.ca> napisal w wiadomosci news:6eec47f0-f46a-4f93-a921-5abb009e2ae8b6g2000vbz.googlegroups.com...
Glosujcie na Pis. PO z Tuskiem bandyta to zwykle zlodzieje.

From: skykinglima <skykinglima@yahoo.ca>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Glosujcie na Pis
Date: Sat, 8 Oct 2011 06:43:04 -0700 (PDT)

Data: 2011-10-09 12:14:21
Autor: Polok_Prawdziwy
Glosujcie na Pis
Leprechaun wrote:

Ostow GUPCA wspokoju...

- itak mu jus nic niepomoże...

Data: 2011-10-09 12:14:56
Autor: Polok_Prawdziwy
Glosujcie na Pis
skykinglima wrote:

Glosujcie na Pis. PO z Tuskiem bandyta to zwykle zlodzieje.

SPIEPSZOJ DZIADU...!!!

Glosujcie na Pis