Głosy już dawno policzono!!!

Data: 2014-11-19 18:59:59
Autor: Budzik
Głosy już dawno policzono!!!
Użytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

Głosy już dawno policzono, tylko wynik by nie zadowalający dla PO, za mała przygotowali fałszywych głosów, potrzebują po prostu kolejnego tygodnia aby dorobić więcej fałszywych głosów aby wyjść w tych wyborach z twarzą, a nie dziwne by było jak by się zdarzył tak zwany platformerski cud i wygrali by wybory we wszystkich okręgach.

ROTFL
Od razu lec do prokuratury, skoro masz takie wiadomości.

Data: 2014-11-19 13:00:40
Autor: Marek
Głosy już dawno policzono!!!
W dniu środa, 19 listopada 2014 20:00:01 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

ROTFL
Od razu lec do prokuratury, skoro masz takie wiadomości.

Ja nie mam danych, ale ... inni je maja...

Data: 2014-11-19 22:20:09
Autor: u2
Głosy już dawno policzono!!!
W dniu 2014-11-19 o 22:00, Marek pisze:
Od razu lec do prokuratury, skoro masz takie wiadomości.
Ja nie mam danych, ale ... inni je maja...

PKW oglosila sukces PSL-u, a szef komisji z Kielc: "ale my nie wysłaliśmy protokołów" :

http://niezalezna.pl/61568-pkw-oglosila-sukces-psl-u-szef-komisji-z-kielc-ale-my-nie-wyslalismy-protokolow

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-11-19 23:00:03
Autor: Budzik
Głosy już dawno policzono!!!
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

> [...]

ROTFL
Od razu lec do prokuratury, skoro masz takie wiadomości.

Ja nie mam danych, ale ... inni je maja...

Ale masz, jak widac, pewne wiadomosci.
Masz je z jakiegos zapewne wiarygodnego zródła. To tez jest pozyteczna informacja dla prokuratury.
Moim zdaniem nie zgłaszając, stajesz się pomocnikiem oszustów.
Do roboty, a nie tylko narzekac!

Data: 2014-11-20 04:53:23
Autor: stevep
Głosy już dawno policzono!!!
W dniu .11.2014 o 22:00 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

ROTFL
Od razu lec do prokuratury, skoro masz takie wiadomości.

Ja nie mam danych, ale ... inni je maja...

Ale nie pokażą idioto.
--
stevep
-- -- -