Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Glosy zydowskie w obronie bolszewizmu

Glosy zydowskie w obronie bolszewizmu

Data: 2009-05-21 19:10:16
Autor: wawa
Glosy zydowskie w obronie bolszewizmu


Głosy żydowskie w obronie bolszewizmu

 Naród amerykański odpowie na to pytanie, a odpowiedź ta będzie przeciwko
burzycielskiemu geniuszowi niezadowolonych Żydow.

Wiadomo dobrze, że to, "do jakiego dokonania żydowski idealizm i żydowskie
niezadowolenie przyczyniły się tak wydatnie w Rosji" ma być przeprowadzone
również w Stanach Zjednoczonych. Czemu autor artykułu w "American Hebrew" nie
powiedział od razu w Stanach Zjednoczonych zamiast te same zalety historyczne
żydowskiego serca i umysłu usiłują przeprowadzić w innych krajach?

Żydowski idealizm i żydowskie niezadowolenie nie zwracają się przeciwko
kapitałowi. Kapitał oddaje im usługi. Jedynym ustrojem państwowym, przeciwko
któremu zwraca się wysiłek żydowski, jest ustrój państwowy gojów; a jedynym
kapitałem, który zwalcza, jest kapitał nieżydowski.

Lord Eustace Percy, który, jak można wnosić z pełnych i zaopatrzonych w
pochlebne komentarze cytat jego słów w prasie żydowskiej, posiada sankcję
żydowskich myślicieli, rozstrzyga punkt pierwszy. Omawiając skłonność Żydów do
ruchów rewolucyjnych, powiada:

W Europie wschodniej bolszewizm i syjonizm występują często, jak się zdaje,
współrzędnie. Podobnie wpływ żydowski urobił myśl republikańską i socjalistyczną
przez ciąg całego dziewiętnastego wieku aż do rewolucji młodotureckiej w
Konstantynopolu przed dziesięciu niespełna laty, nie dlatego, by Żydom miało
zależeć na pozytywnej stronie filozofii radykalnej, nie dlatego, by pragnęli oni
stać się uczestnikami nieżydowskiego nacjonalizmu lub nieżydowskiej demokracji,
lecz dlatego, że każdy istniejący nieżydowski system rządowy jest dla nich wstrętny.

Ta analiza jest bezwzględnie prawdziwa. W Rosji pretekstem był car; w Niemczech
– kajzer; w Anglii – sprawa irlandzka; w licznych rewolucjach
południowo–amerykańskich, gdzie kierowała zawsze ręka żydowska, nie uważano za
potrzebne podawać żadnego specjalnego powodu; w Stanach Zjednoczonych powodem
tym jest klasa kapitalistyczna; ale zawsze i wszędzie przyczyną, na podstawie
wyznania ich własnego rzecznika, jest wstręt do wszelkich postaci rządu gojów.
Żyd wierzy, że świat jest jego prawną własnością; chce on wejść w posiadanie
tego, co doń (rzekomo) należy, a najszybszą do tego celu drogą jest zburzenie
istniejącego porządku przez rewolucję – zburzenie umożliwione przez długotrwałe
i zręczne przygotowanie za pośrednictwem wywrotowych i rozkładowych idei.

Co do drugiego punktu, każdy czytelnik może we własnym doświadczeniu znaleźć
potwierdzenie zawartego w nim faktu. Przypomnijmy sobie kapitalistów,
wystawionych na wzgardę publiczną w opanowanej przez Żydów prasie amerykańskiej.
Kogóż tam znajdziemy? Czyje karykatury zobaczymy w gazetach Hearst’a? Czy może
Seligmana, Kahna, Warburga, Schiffa, Kuhna, Loeba & Comp. itp.? Nie. To są
bankierzy żydowscy. Przeciwko tym nie występuje się nigdy. Nazwiska wymieniane
najczęściej w tej propagandzie prasowej są to nazwiska nieżydowskich kierowników
przemysłowych i bankowych i tylko nieżydowskich.

Wiadomo powszechnie, że podczas rewolucji francuskiej, gdy tylu ludzi bogatych
poniosło straty majątkowe, żydowscy Rothschildowie nie stracili ani szeląga.
Wiadomo również powszechnie, że stosunki pomiędzy finansistami żydowskimi a
najniebezpieczniejszymi elementami rewolucyjnymi w Stanach Zjednoczonych są tak
zażyłe, iż jest bardzo nieprawdopodobne, by ci finansiści byli w jakimkolwiek
wypadku narażeni na straty. Pod pozorem panującego obecnie w Rosji nieporządku,
finansiści żydowscy korzystają z położenia, by opanować wszystkie naturalne
środki strategiczne i własność municypalną, za pomocą metod, które, jak się
spodziewają, będą zalegalizowane przez sądy żydowskie, gdy obecny ustrój
bolszewicki" ustąpi zmodyfikowanemu komunizmowi". Jeszcze nie wiemy, jak się
skończy bolszewizm. Podobnie jak o wojnie światowej, tak i o bolszewiźmie nie
można powiedzieć nic pewnego, dopóki nie będzie wiadomo, kto na nim skorzysta.
Obecnie to korzystanie trwa w całej pełni. Wrogiem jest kapitał gojów. Żaden
inny. Wszystkie bogactwa świata w naszych rękach" – oto ukryte hasło każdego
żydowskiego przewrotu.

Cytata, zamieszczona na początku niniejszego artykułu, przedstawia stanowisko,
jakie Żydzi gotowi są zająć w stosunku do rewolucji rosyjskiej. Czyniono ich
zawsze odpowiedzialnymi za to, co się działo w tym nieszczęśliwym kraju, lecz
początkowo zaprzeczali. Zaprzeczali z oburzeniem, powtarzając przy tym swą
typową skargę na prześladowanie. Lecz fakty były tak obciążające, a badania
rządowe wykryły rzeczy tak przekonywające, że musieli przestać przeczyć.

Przez pewien czas starano się odwrócić uwagę ogółu od Rosji za pomocą
niesłychanie silnej propagandy w sprawie Żydów w Polsce. Przypuszczalnie
propagandę tę wszczęto w celu pokrycia" tłumnej imigracji Żydów do Stanów
Zjednoczonych... Możliwe, że czytelnicy nasi nie wiedzą o tym, iż nieskończony
potok bardzo niepożądanych imigrantów przybywa codziennie do Stanów
Zjednoczonych: są to dziesiątki tysięcy tych właśnie ludzi, których obecność
zagrażała rządom Europy.

Tak tedy propaganda na korzyść Żydów w Polsce i ruch imigracyjny trwają ciągle,
a koło żydowskie w Washingtonie zapewnia rząd Stanów Zjednoczonych, że wszystko
jest w porządku (w takim porządku, jakiego pragną Żydzi), lecz sprawa sytuacji w
Rosji w dalszym ciągu wymaga wyjaśnienia.

A wyjaśnienie jest następujące: Powiadają nam, że Żydzi stworzyli kapitalizm.
Ale kapitał zachowywał się nieładnie. Obecnie więc żydowscy twórcy burzą swoje
dzieło. Uczynili to właśnie w Rosji. A teraz, czy naród amerykański będzie tak
dobry i pozwoli żydowskim dobroczyńcom uczynić to samo w Ameryce?

Oto jest nowe wyjaśnienie, i, według typowej taktyki żydowskiej, wyjaśnieniu
temu towarzyszy propozycja, zwrócona do Stanów Zjednoczonych i... groźba! Jeżeli
Ameryka odrzuci tę szczególną uprzejmość Żydów, wówczas uczyni sobie z nich
nieprzejednanego wroga". Patrz: cytata, zamieszczona na czele niniejszego rozdziału.

Ale Żydzi nie zniszczyli kapitalizmu w Rosji. Gdy nadejdzie chwila, że Lenin i
Trocki po ukłonie pożegnalnym wycofają się spod ochronnego wpływu żydowskich
kapitalistów międzynarodowych, przekonamy się, że zniszczeniu uległ jedynie
kapitał gojów czyli Rosjan, a rządzi natomiast kapitał żydowski.

Skąd o tym wiadomo? Dokumenty wydrukowane przez rząd Stanów Zjednoczonych
zawierają list następujący. Zwróćmy uwagę na datę, na żydowskiego bankiera i na
żydowskie nazwiska:

 Stockholm, 21 września 1917 r.

 Do Pana Rafaela Scholan:

 Drogi Towarzyszu!

Dom bankowy, M. Warburg, otworzył rachunek na przedsięwzięcie towarzysza
Trockiego po otrzymaniu telegramu od prezesa Rhein-Westphalian Syndicate".
Adwokat, prawdopodobnie p. Kestroff, otrzymał amunicję i zorganizował jej
transport wraz z pieniędzmi..., któremu suma, żądana przez towarzysza Trockiego
ma być doręczona.

 Braterskie pozdrowienia!

Furstenberg.

 Na długi czas przedtem pewien żydowski finansista amerykański dostarczył
pieniędzy, za które prowadzono propagandę rewolucyjną wśród tysięcy rosyjskich
jeńców wojennych w obozach japońskich.

Powiadają niekiedy, dla wytłumaczenia ruchu bolszewickiego, że był on
finansowany z Niemiec, co w dalszym ciągu wyzyskiwano w celu propagandy
wojennej. Prawdą jest, że część tych pieniędzy dostarczyły Stany Zjednoczone.
Całkowita zaś prawda polega na tym, że finansjerze żydowskiej całego świata
zależało na bolszewiźmie, jako na fundacji wszechżydowskiej.

Przez cały okres wojny światowy program żydowski występował pod tą lub inną
nazwą, – przy czym alianci oskarżali Niemców, Niemcy – aliantów, a oba narody
nie wiedziały, kto jest właściwym winowajcą.

Pewien urzędnik francuski stwierdził, że jeden tylko bankier żydowski dostarczył
dwa miliony.

Gdy Trocki miał opuścić Stany Zjednoczone dla dakonania wyznaczonego mu zadania,
zwolniono go z więzienia w Halifaxie na żądanie Stanów Zjednoczonych.

Po zważeniu wszystkich faktów dochodzimy do nieuniknionego wniosku, że rewolucja
bolszewicka była starannie wyhodowana przez międzynarodową finansjerę żydowską.

Łatwo tedy pojąć, dlaczego te same siły starają się wprowadzić bolszewizm w
Stanach Zjednoczonych. Prawdziwa walka w naszym kraju rozgrywa się nie pomiędzy
pracą a kapitałem, lecz pomiędzy kapitałem gojów a kapitałem żydowskim, przy
czym przywódcy wszystkich lewicowych partii stoją po stronie kapitałów żydowskich.

Przypomnijmy sobie znowu, jakich kapitalistów ci przywódcy najbardziej atakują.
Nie znajdziemy wśród nich ani jednego żydowskiego nazwiska.

Głównym wszakże celem naszych ostatnich artykułów jest przytoczenie świadectwa
żydowskiego, dowodzącego żydowskiego charakteru bolszewizmu.

Czasopismo żydowskie, `The Chronicle" w Londynie, pisało w roku 1919:

Jest coś w fakcie samego bolszewizmu, w fakcie, że jest tak wielu Żydów
bolszewików, w fakcie, że ideały bolszewizmu są w tak wielu punktach zgodne z
ideałami judaizmu".

W tym samym piśmie w roku 1920 znajdujemy sprawozdanie z przemowy, wygłoszonej
przez Izraela Zangwill, wybitnego pisarza żydowskiego; przemowa ta opiewała
gorąco pochwałę narodu, który wydał takiego Beaconsfielda, Readinga, Montagu,
Klotza, takiego Kurta Eisnera, takiego Trockiego". P. Zangwill w porywie
semickiego zapału, ogarnął jednym wspólnym uściskiem Żydów, należących do
węgierskiego i rosyjskiego rządu bolszewickiego. Co to za różnica? Są to
wszystko Żydzi i przynoszą jednakowy zaszczyt i pożytek swemu narodowi".

Rabin J. L. Magnes, w przemowie wygłoszonej w Nowym Yorku, wyraził się według
odnośnego sprawozdania:

Gdy Żyd odda swoją myśl, swoje poświęcenie, sprawie robotników i
wydziedziczonych tego świata, jego radykalne usposobienie sprawia, iż dociera on
aż do źródła rzeczy i staje się w Niemczech Marksem i Lasallem, Haasem i
Edwardem Bernsteinem; w Austrii staje się takim Wiktorem Adlerem i Fryderykiem
Adlerem; w Rosji – Trockim. Wyobraźmy sobie na chwilę obecne położenie w Rosji i
w Niemczech. Rewolucja wyzwoliła siły twórcze, i patrzcie, jak liczny zastęp
Żydów znalazł się niezwłocznie do rozporządzenia. Wśród socjal-rewolucjonistów,
mienszewików i bolszewików, wśród socjalistów większości i mniejszości, –
jakiekolwiek są ich nazwy, wszędzie znajdziemy Żydów pomiędzy najbardziej
zaufanymi przywódcami, pomiędzy rutynowanymi pracownikami tych wszystkich partii
rewolucyjnych".

Patrzcie", – powiada rabin, jak liczny zastęp Żydów znalazl się niezwłocznie do
rozporządzenia". Należy patrzeć na co on wskazuje. Stany Zjednoczone posiadają w
swych stowarzyszeniach rewolucyjnych tyluż Żydów, ile ich było w Rosji. I tu i
tam są oni niezwłocznie do rozporządzenia".

Bernard Lazare, pisarz żydowski, który wydał dzieło o antysemityźmie, mówi:

Toteż Żyd bierze udział w rewolucjach i uczestniczy w nich o tyle, o ile jest
Żydem, a raczej właściwie, o tyle, o ile Żydem pozostał.

Mówi on także: Duch żydowski jest duchem z natury rewolucyjnym, i świadomie czy
nieświadomie, Żyd jest zawsze rewolucjonistą".

Nigdzie chyba, za wyjątkiem Stanów Zjednoczonych nie spotkałyby się te fakty z
zaprzeczeniami, które by aż wymagały dowodów na ich poparcie. We wszystkich
bowiem innych krajach, są to rzeczy znane. U nas panował taki strach przed
użyciem słowa Żyd" i poruszeniem czegokolwiek, co się do Żydów odnosi, że nie
wiedzieliśmy o faktach najzwyklejszych, których moglibyśmy się dowiedzieć z
powierzchownej choćby znajomości tego, co piszą sami Żydzi. Było coś tragicznego
niemal w tym, że Amerykanie zapełniali sale odczytowe, słuchając prelekcji o
położeniu w Rosji, i że wychodzili z sali odczytowej przerażeni i oburzeni tym,
iż sytuacja w Rosji jest tak mało rosyjska, – dlatego tylko, że nie było
prelegenta, który by uważał za polityczne wspomnieć o Żydach" w Stanach
Zjednoczonych. Żydzi potrafili bowiem opanować i tę również placówkę.

Nie tylko żydowskie źródła literackie uznają skłonność Żydów do rewolucji w
ogóle i ich odpowiedzialność za rewolucję rosyjską w szczególności, świadomość
ta bowiem istnieje i w niższych warstwach narodu żydowskiego. Żyd, biorący
udział w rewolucji, uświadamia sobie, że w pewien sposób posuwa naprzód sprawę
Izraela. Może on być złym Żydem" według opinii synagogi, ale jest dość dobrym
Żydem na to, by chcieć uczynić wszystko, co może się przyczynić do wzmożenia
chwały Izraela. Rasa jest silniejsza w żydostwie od religii.

Czasopismo rosyjskie Do° Moskwy" pisało we wrześniu 1919 roku:

Nie należy zapominać, że naród żydowski, który od wieków był ciemiężony przez
królów i carów, jest prawdziwym proletariatem, prawdziwym internacjonałem, który
nie ma ojczyzny".

P. Cohan, w gazecie Communist" w kwietniu roku 1919 pisał:

Można powiedzieć bez przesady, że wielka rosyjska rewolucja socjalna została
rzeczywiście dokonana rękami Żydów. Czyż ciemne, ciemiężone masy rosyjskich
robotników i chłopów zdołałyby same zrzucić z siebie jarzmo burżuazji? Nie,
Żydzi to właśnie prowadzili proletariat rosyjski do jutrzenki internacjonału, i
nie tylko poprowadzili go, lecz prowadzą nadal sprawę sowietów, która spoczywa w
ich pewnych rękach. Możemy być spokojni, dopóki naczelne dowództwo czerwonej
armii spoczywa w rękach towarzysza Lwa Trockiego. Prawda, że w szeregach
czerwonej armii nie ma Żydów, jeśli idzie o żołnierzy, lecz w komitetach i
organizacjach sowieckich, jako komisarze, Żydzi wiodą dzielnie do zwycięstwa
masy proletariatu rosyjskiego. Nie bez racji podczas wyborów do wszystkich
instytucji sowieckich Żydzi przechodzą olbrzymią większością głosów... Symbol
żydostwa, które od wieków walczyło przeciwko kapitalizmowi, stał się również
symbolem rosyjskiego proletariatu, co jest widoczne nawet w przyjęciu za godło
czerwonej pięcioramiennej gwiazdy będącej, jak wiadomo, symbolem syjonizmu i
żydostwa. Ten znak zwiastuje zwycięstwo, ten znak zwiastuje śmierć pasożytów
burżuazji... Łzy żydowskie wyciekną z nich krwawym potem".

To wyznanie, a raczej ta przechwałka, zasługuje na uwagę ze względu na swoją
jasność.

Żydzi, jak powiada p. Cohan, rządzą masami rosyjskimi, masami, które nie
powstawały nigdy, i które wiedzą tylko, że mniejszość, jak mniejszość za czasów
cara, stoi u steru rządu.

Nie ma Żydów w czerwonej armii, oświadcza nam p. Cohan, to znaczy nie ma ich w
szeregach, gdzie trzeba walczyć naprawdę; zgadza się to zupełnie z ideą
protokołów. Strategia programu światowego polega na tym, by kazać gojom zabijać
gojów. W czasie rozlicznych zamieszek socjalnych we Francji, Żydzi podnosili
zawsze z radością fakt, że Francuzi zabijali się wzajemnie.

W ostatniej wojnie światowej tylu gojów zginęło z ręki gojów, ilu jest razem
Żydów na świecie. Było to wielkim zwycięstwem Izraela. Łzy żydowskie wyciekną z
nich krwawym potem".

Ale Żydzi znajdują się na stanowiskach rządzących i bezpiecznych, powiada p.
Cohan, i ma co do tego absolutną słuszność. Dziwne jest tylko, że miał tyle
uczciwości, by to przyznać.

Co do tak zwanych wyborów, podczas których Żydzi są wybierani jednogłośnie, to
pod tym względem bardzo pouczającą jest literatura bolszewicka. Ci, co głosowali
przeciwko kandydatom żydowskim, zostali ogłoszeni za wrogów rewolucji i skazani
na śmierć. Nie trzeba wydać wiele wyroków śmierci, aby uzyskać jednomyślność
wyborów.

P. Cohan mówi szczególnie ciekawe rzeczy o znaczeniu czerwonej gwiazdy,
pięcioramiennego godła bolszewizmu. Symbol żydostwa", powiada, stał się również
symbolem rosyjskiego proletariatu".

Gwiazda Dawida, żydowskie godło narodowe, jest gwiazdą sześciopromienną,
utworzoną z dwóch trójkątów, z których jeden wspiera się na podstawie, a drugi
na wierzchołku. Po odrzuceniu podstaw, trójkąty te upodabniają się do symbolu
masoństwa, węgielnicy i cyrkla. Jak zauważa pewien obserwator żydowski, tych
właśnie godeł jest niezwykle mało na grobach żołnierzy angielskich, którzy w
ostatniej wojnie zdobyli Palestynę. Większość symbolów – zwykły krzyż drewniany.
Jak się dowiadujemy obecnie, nowi władcy Palestyny protestują przeciwko tym
krzyżom, ponieważ rzucają się one w oczy każdemu, kto zwiedza nowy uniwersytet
żydowski. Podobnie jak w Rosji sowieckiej – i w Palestynie niewielu Żydów oddało
życie za swoją sprawę: było na to dość chrześcijan.

Skoro Żydzi są takimi mistrzami w sztuce symbolizmu, przeto nie bez znaczenia
musi być fakt, że gwiazda bolszewicka ma o jeden promień mniej niż gwiazda
Dawida. A to dlatego, że pozostaje jeszcze jeden punkt do wypełnienia w
programie światowym, według tego, co mówią nam o nim protokoły, a mianowicie
osadzenie na tronie naszego kierownika’. Gdy przyjdzie on, Samowładca Świata,
dla którego stworzono cały program, wówczas w gwieździe symbolicznej zajaśnieje
promień szósty.

Pięć promieni gwiazdy, które najwidoczniej zostały już zdobyte, to pieniądz,
prasa, parostwo, Palestyna i proletarianizm. Szóstym promieniem będzie książę
Izraela.

Trudno to powiedzieć, trudno w to uwierzyć, ale p. Cohan twierdzi, (a rewolucje,
zwłaszcza od czasu rewolucji francuskiej uzasadniają jego twierdzenie), że ten
znak zwiastuje śmierć pasożytów burżuazji... Żydowskie łzy wyciekną z nich
krwawym potem". Burżuazja", jak mówią protokoły, jest zawsze nieżydowską.

Najpospolitszym kontr-argumentem przeciwko niezachwianemu faktowi, że rewolucja
rosyjska ma charakter żydowski, argumentem, który wobec gromadzących się szybko
pozytywnych świadectw żydowskich musi niebawem zamilknąć, a jest to, że Żydzi w
Rosji cierpią także. Jakże możemy popierać ruch, który skazuje na cierpienia
nasz własny naród?" – oto argument, który Żydzi wysuwają w dyskusji z gojami.

A jednak jest faktem, że ten ruch popierają. Dziś, bez przerwy rząd bolszewicki
otrzymuje pieniądze od żydowskich finansistów w Europie i naturalnie także od
międzynarodowych bankierów żydowskich w Ameryce. To jeden fakt.

A oto fakt inny: Żydzi w Rosji cierpią bez porównania mniej, niż nam mówią
żydowscy propagatorzy. Dziś już sami Żydzi przyznają, że podczas pierwszej fali
najazdu bolszewickiego na Polskę, Żydzi polscy odnosili się życzliwie do
najeźdźców i udzielali im pomocy. Żydzi amerykańscy tłumaczyli ten fakt w ten
sposób: od chwili, gdy zapanował w Rosji bolszewizm, położenie Żydów poprawiło
się tam bardzo, dlatego też Żydzi polscy okazywali im życzliwość. To prawda,
położenie Żydów w Rosji jest dobre.

I nic w tym dziwnego. Posiadają oni Rosję. Wszystko, co się tam znajduje, do
nich należy.

A drugim powodem pomyślnego położenia Żydów w Rosji jest to, że oni jedni tylko
korzystają tam z pomocy.

Czy nie zwróciliście nigdy uwagi na ten fakt znamienny? Tylko Żydom w Rosji
posyła się żywność i pieniądze. Jest to naturalnie jedna z licznych postaci tego
poparcia, jakiego Żydzi udzielają bolszewizmowi. Ale jeśli Żydzi cierpią tak,
jak powiadają propagatorzy, to cóż się dziać musi wśród Rosjan? A jednak im nikt
nie posyła żywności ani pieniędzy. W całym tym położeniu jest wielce
prawdopodobnym, że żydowski bolszewizm nałożył na cały świat podatek. W każdym
razie posiadamy mnóstwo dowodów na to, że położenie Żydów w Rosji jest dobre.
Wszystko, co się tam znajduje do nich należy.

Drugie źródło sprzeczności odkrywamy w sprawie następującej: Jak mogą
kapitaliści żydowscy popierać bolszewizm, skoro bolszewizm dąży do obalenia
kapitalizmu?"

Bolszewizm, jak powiedzieliśmy wyżej, dąży do obalenia jedynie nieżydowskiego
kapitalizmu. Żydowscy finansiści, którzy pozostali w Rosji, oddają wielkie
usługi bolszewikom. Przeczytajmy ten opis, podany przez naocznego świadka: Żydem
jest ten komisarz banku, bardzo elegancki, w krawacie najnowszej mody i w
fantazyjnej kamizelce. Żydem jest ten komisarz okręgowy, były makler, z
podwójnym burżujskim podbródkiem. Żydem również – ten inspektor podatkowy: wie
on doskonale, jak przycisnąć burżuazję.

Ci ajenci żydostwa są tam do dnia dzisiejszego. Inni ajenci krążą pomiędzy
uciekającymi Rosjanami, oddającymi swoje majątki Żydom za długi hipoteczne. Gdy
się kurtyna podniesie, przekonamy się, że większość nieruchomej własności
ziemskiej przeszła w ręce żydowskie drogą najzupełniej legalną. Oto jedna
odpowiedź na pytanie, czemu kapitaliści żydowscy popierają bolszewizm. Czerwona
rewolucja jest jednym z najważniejszych wypadków spekulacyjnych w dziejach
ludzkości. Poza tym jest ona tryumfem Izraela; jest to olbrzymi odwet, z którego
Żydzi korzystają zawsze, gdy tylko mogą, za krzywdy rzeczywiste lub urojone.

Kapitalizm żydowski wie, co czyni. Jakie osiąga korzyści?

1. Zagarnął cały bogaty kraj, nie ponosząc kosztów wojny.

2. Wykazał potrzebę złota. Siła żydowska zasadza się na fikcji, że złoto jest
bogactwem. Rozmyślne niedołęstwo bolszewickiego systemu monetarnego miało na
celu spotęgowanie w bezmyślnej ludzkości przekonania, że złoto jest konieczne, a
to przekonanie oddaje świat gojów we władzę kapitalizmu żydowskiego. Gdyby
bolszewicy byli uczciwi, mogli byli zadać żydowskiemu kapitalizmowi cios
śmiertelny. Ale nie! Złoto króluje nadal. Zburzmy fikcję, że złoto posiada
wartość, a żydowska finansjera międzynarodowa zginie na stosach bezużytecznego
metalu.

3. Dowiódł światu swojej potęgi. Protokół szósty mówi: Aby dowieść, do jakiego
stopnia opanowaliśmy rządy gojów w Europie, pokażemy naszą siłę jednemu z nich
przez zbrodnicze gwałty, czyli przez panowanie terroru". Czy dosyć ją Europie
pokazali? O tak! I Europa struchlała! Jest to wielki zysk dla kapitalistów
żydowskich.

4. Nie najmniejszy zysk stanowi to pole doświadczalne, jakim się stała Rosja dla
sztuki rewolucyjnej. Studenci z tej czerwonej szkoły powracają do Stanów
Zjednoczonych. Technika rewolucji sprowadzona została do nauki, której szczegóły
wyłożono w protokołach. Aby użyć raz jeszcze słów rabina Magnesa: Patrzcie, jak
liczne zastępy Żydów zjawiły się niezwłocznie do rozporządzenia!" Te liczne
zastępy są obecnie o wiele liczniejsze.









--


Glosy zydowskie w obronie bolszewizmu

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona