G³owica olejowa - budowa

Data: 2018-01-18 18:17:33
Autor: Uncle Pete
G³owica olejowa - budowa
No i teraz pytanie: czy moje urojenia sa prawd± czy smutna rzeczywisto¶c jest prawd±? Niby  ta g³owica jest lepsza ni¿ zwyk³a cierna za kilka gorszy, ale niewiele. Mo¿e wcale nie mam racji ¿e g³owica olejowa ma jak±¶ wy¿sza technikê w srodku, to tylko zwyk³a, nieco lepiej nasmarowana ...

Niech mnie kto¶ wyprowadzi z b³êdu czy to co¶ co mam w rêkach jest olejowe czy nie. Korci mnie ¿eby rozebraæ ...

Nie jest, w tanich statywach jest zwyk³a g³owica posmarowana czym¶ lepkim. Prawdziwe (po angielsku nazywaj± siê fluid heads) maj± specjalny smar miêdzy obracaj±cymi siê wzajemne czê¶ciami. Czê¶ci te bezpo¶rednio siê praktycznie nie dotykaj±. Dobra fluid head zaczyna powoli siê obracaæ ju¿ przy niewielkim wysi³ku. Ma tak¿e regulacjê si³y "gz±zko¶ci". Zob. np. tu: http://www.dvinfo.net/forum/tripod-sticks-heads/70707-inside-bogen-501-a.html

G³owica olejowa - budowa