Głowice do 2.0TDI 16V niepękające?

Data: 2013-05-15 16:08:51
Autor: Sherlock
Głowice do 2.0TDI 16V niepękające?
W dniu 2013-05-15 14:33, X-Man pisze:

Pzdr
Piotrek

widzisz Piotrek, tu też Ci sugerują inny samochód :)
sorry, ale nie mogłem się powstrzymać od komentarza, z gówna bata nie ukręcisz i tyle ;)

Sherlock

Data: 2013-05-15 16:22:55
Autor: X-Man
"Sherlock" <nie_ma@mejla.com> wrote in message news:kn04ti$163$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2013-05-15 14:33, X-Man pisze:
Pzdr
Piotrek
widzisz Piotrek, tu też Ci sugerują inny samochód :)

Ja nie słucham się wszystkich tylko tych którzy mówią z sensem poza tym jak bym chciał inny samochód to bym nie kupował tego ;)

sorry, ale nie mogłem się powstrzymać od komentarza, z gówna bata nie ukręcisz i tyle ;)

a tam ty się nia znasz i kto cię tu wpuścił w ogóle :P

Pzdr
Piotrek

Data: 2013-05-15 23:28:14
Autor: LEPEK
W dniu 2013-05-15 17:22, X-Man pisze:

a tam ty się nia znasz i kto cię tu wpuścił w ogóle :P

W krawacie był, to wszedł ;)

A, tak mi się przypomniało, jak dwóch dresów ('ochrona') kilkanaście lat temu nie chciało mnie wpuścić do podrzędnej studenckiej dyskoteki na parterze akademika, bo miałem jakieś takie trapero-adidasy na nogach. Cyt: 'w obuwiu sportowym nie wpuszczamy' - powiedział gość w szmacianych najkach.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm