Główka ramy rozciągnięta/rozepchana w okolicy misek sterowych

Data: 2009-05-11 21:14:57
Autor: Rafał Wawrzycki
Główka ramy rozciągnięta/rozepchana w okolicy misek sterowych
Dnia 11 maj 2009 w liście [news:gu9ssm$69s$1inews.gazeta.pl] GumoL
[dgumowsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl] napisał(a):
Zacząłem wymyślać rozwiązania z owinięciem częściowo miski jakąś
cienką blachą np. z puszki i próbą nabicia takiej miski do ramy.
Jednak zanim zacznę kombinować, to może ktoś z Was już rozwiązywał podobny problem?

Tak się to właśnie fachowo robi - na puszkę po piffku :)

--
Pozdrawiam, Rafał W.

Data: 2009-05-11 21:39:05
Autor: live_evil
Rafał Wawrzycki pisze:
[...]

Ja w swoim rowerze skrocilem mufe sterowa o kilka mm z gory i z dolu. MZ lepsze rozwiazanie niz puszka.

--

  My homebuilt FWD recumbent, a welder's prank :-)
   -- > http://piotrowiak.info/poziom

Główka ramy rozciągnięta/rozepchana w okolicy misek sterowych