Główny Elektry Kraju

Data: 2014-11-05 17:15:12
Autor: MarkWoydak
Główny Elektry Kraju
"Wybrałem wizytę w Opolu zamiast dzisiejszego spotkania z panią premier, bo tutaj mogę poruszyć tą ważną kwestię. Elektrownia Opole to szansa na nowe miejsca pracy, musimy jej bronić. Jednak pani Kopacz kłamie, gdy mówi, że ceny prądu nie wzrosną. Wskutek przyjętych przez nią rozwiązań od 2020 roku prąd zdrożeje dwukrotnie - przekonywał w Opolu Zbigniew Ziobro."

Kolejny idiota szukający szczęścia w nieróbstwie.

MW

Główny Elektry Kraju