G³owy wynoszone ca³ymi koszami

Data: 2010-08-21 11:40:19
Autor: abc
G³owy wynoszone ca³ymi koszami
Istnieje mnóstwo faktów, z których rz±d powinien siê wreszcie zacz±æ
t³umaczyæ, a z których wyt³umaczyæ siê prawdopodobnie nie jest w stanie.

Jest ich tak wiele, ¿e zasadne zaczyna byæ pytanie, czy odrzucenie z³o¿onej
przez prezydenta Miedwiediewa propozycji wspólnego ¶ledztwa i oparcie siê,
zamiast na w³a¶ciwej umowie dwustronnej, na konwencji chicagowskiej,
(dotycz±cej samolotów cywilnych, choæ rz±dowy Tupolew by³ maszyn±
specjalnego pu³ku wojskowego) nie wynika³o z czego¶ wiêcej, ni¿
charakterystyczny dla naszej niemal ca³ej "elity" serwilizm wobec obcych
mocarstw i strach przed zachowaniami gro¿±cymi niezadowoleniem z ich strony.

Czy mianowicie Donald Tusk nie uzna³, ¿e ¶ledztwo czysto rosyjskie u³atwi mu
odsuniêcie w czasie ujawnienie kompromituj±cych jego rz±d faktów i
unikniêcie odpowiedzialno¶ci za niedoci±gniêcia? (...)

A do tego dodaæ jeszcze trzeba odpowiedzialno¶æ polityczn± lidera PO za
agresywn± i k³amliw± propagandê szerzon± przez jego prominentnych
wspó³pracowników, maj±c± na celu obci±¿enie win± za katastrofê by³ego
prezydenta i pozbawienie go, nie tylko w ten sposób, czci oraz dobrego
imienia.

Lista jest bardzo d³uga. W normalnym kraju ju¿ od miesiêcy z gmachów
rz±dowych, zw³aszcza z MON, MSZ i Kancelarii Pañstwa wynoszone by³yby g³owy
ca³ymi koszami, i jest wiêcej ni¿ w±tpliwe, by swoje ocalili premier i lider
rz±dz±cej partii. W ka¿dym razie musia³by bardzo ciê¿ko walczyæ o jej
uratowanie.

Wiêcej http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2010/08/21/wszystko-albo-nic/

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2010-08-21 11:52:39
Autor: Bogdan Idzikowski
G³owy wynoszone ca³ymi koszami

U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c6f9f06$0$27046$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Klepiecie w k³óko jak nawiedzeni. Nie by³o ¿adnej umowy dwustronnej. By³o jedno zdanie w polsko-rosyjskim porozumieniu z 7 lipca 1993 roku:
art. 11: "wyja¶nienie incydentów lotniczych, awarii i katastrof spowodowanych przez polskie wojskowe statki powietrzne w przestrzeni powietrznej FR lub rosyjskie wojskowe statki powietrzne w przestrzeni powietrznej RP prowadzone bêdzie wspólnie przez w³a¶ciwe organy polskie i rosyjskie"

Na podstawie tego porozumienia mo¿na by³o pogrzebaæ palcem w nosie.

[...]

Kapitan samolotu TU-154M nie mia³ prawa nawet czyniæ prób oceny i podchodzenia do l±dowania z uwagi na warunki widoczno¶ci i stan techniczny lotniska, zaliczany do prymitywnych dla samolotów wojskowych, a nie dla potê¿nych samolotów pasa¿erskich. Kontrola lotów ostrzega³a pilota o warunkach wykluczaj±cych l±dowanie i rekomendowa³a lotniska zapasowe. Ca³a reszta przyczyn po¶rednich po wyst±pieniu tej g³ównej zasadniczej przyczyny jest nieistotna, gdy¿ ¿adna z nich by nie nast±pi³a gdyby pilot zachowa³ siê zgodnie z polskim prawem, albowiem wszystkie przyczyny poboczne by³y niesamodzielne i zale¿ne od przyczyny g³ównej. I nie ma co tu dalej filozofowaæ ino wyci±gn±æ wnioski na przysz³o¶æ coby wkrótce nie rozbi³ siê kolejny polski samolot z identycznych przyczyn jakimi s± ordynarne, bezczelne ³amanie polskiego prawa lotniczego.

I to jest prawda, ca³a prawda i tylko prawda.

[...]

Sranie w banie. By³ zamach w USA na WTC. Czyje g³owy spad³y?

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-08-21 10:56:18
Autor: apr...
G³owy wynoszone ca³ymi koszami
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisa³(a):

> [...]

> uratowanie.

Sranie w banie. By³ zamach w USA na WTC. Czyje g³owy spad³y?

bogdan rozczarowujesz mnie i wielu tu obecnych, jak to czyje g³owy, afgañskie g³owy, przecie¿ tylko dlatego karna ekspedycja morduje tam zamachowców na wtc, nieprawda¿ ?

Data: 2010-08-21 12:51:47
Autor: Panslavista
G³owy wynoszone ca³ymi koszami
"abc" <abc@wp.pl> wrote in message news:4c6f9f06$0$27046$65785112news.neostrada.pl...

    Dla ss-manów generalnie najwa¿niejsz± spraw± by³o uchwycenie urzêdu prezydenta po zamachu, st±d taniec "drobiony"  Tuska i Komorowskiego, aby zabezpieczyæ to, co upadek  Tupolewa odbezpieczy³ - czyli szuflady w biurkach...

G³owy wynoszone ca³ymi koszami