Glucholazy - jest w poblizu ktos zyczliwy z checiami? ;)

Data: 2011-01-04 20:33:50
Autor: zbigi
Glucholazy - jest w poblizu ktos zyczliwy z checiami? ;)
Witam, i jak w tytule, pytam:
Bylby ktos w poblizu Gluchalazow w najblizszym czasie? I mialby troche czasu celem obejrzenia pewnego motocykielka u pewnego handlarza?
Jakbyco, to kandydatow zapraszam na priv:
zbiegusek na wirtua;lnej polszcze. Prosta zwrotka z niusow nie zadziala :)
--
zbigi i stopka zastepcza

Data: 2011-01-04 20:45:09
Autor: Grzybol
Użytkownik "zbigi" <zbiegusek@wwirtualnejpolszcze.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ja byłem ostatnio. Obejrzałem sprzęta. Możesz śmiało jechać i kupować.

--
Grzybol

Glucholazy - jest w poblizu ktos zyczliwy z checiami? ;)