Głupawe tłumaczenie.

Data: 2015-10-29 15:57:33
Autor: stevep
Głupawe tłumaczenie.
# Anna Seniuk, którą polska publiczność pokochała między innymi za rolę  Magdy Karwowskiej w "Czterdziestolatku", napisała wstęp do albumu  fotografii przedstawiających Warszawę z lat 70-tych. Z tej okazji  zapytaliśmy aktorkę, jak ona wspomina stolicę z tamtego okresu, czy uległa  ówczesnej propagandzie sukcesu i jak ocenia ostatnie, polityczne  wydarzenia w Polsce.
Traktuje pani głosowanie jako patriotyczny obowiązek?

Ja bym tego nie nazwała nawet obowiązkiem. Jest to przypisane do mojego  życia, nie wypada inaczej. Nie rozumiem tych 50% ludzi, którzy nie idą do  wyborów, co oni sobie myślą?

Może są zdegustowani polityką i świadomie rezygnują z udziału w niej?

Przecież nie żyją na bezludnej wyspie. To jest głupie tłumaczenie.  Przecież przez najbliższe lata będą funkcjonowali w tej przestrzeni  politycznej. Więc jak mogą z tego rezygnować?

A jak skomentowałaby pani wynik wyborów parlamentarnych?

Co ludzie wybrali, to wybrali. Mamy ustrój demokratyczny, więc musimy  przyjąć każdy wynik wyborów. Dawniej była jedna partia, nie mieliśmy  wyboru, a teraz wybór mamy, więc należy się cieszyć, że każdy może mieć  swoje zdanie. #
Ze strony:
http://tnij.org/i5975pj

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-29 17:04:52
Autor: andal
Głupawe tłumaczenie.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
# Anna Seniuk, którą polska publiczność pokochała między innymi za rolę
Magdy Karwowskiej w "Czterdziestolatku", napisała wstęp do albumu
fotografii przedstawiających Warszawę z lat 70-tych.
#

Z tym pokochaniem to trochę przesadzasz. Ten zwrot śmierdzi mi komuną. A
Seniuk? To chyba taka starsza pani, tak?

Data: 2015-10-30 05:02:23
Autor: stevep
Głupawe tłumaczenie.
W dniu .10.2015 o 17:04 andal <4u2@2u.ru> pisze:

[...]

Przecież to nie mój tekst, zawiera pewne ciekawe rzeczy, ale to nie  oznacza, że zgadzam się bez reszty.

--
stevep
-- -- -

Głupawe tłumaczenie.