Głupi Piotru¶ ma pretensje do ¶wiata, że jest głupi

Data: 2009-06-29 13:34:45
Autor: boukun
Głupi Piotru¶ ma pretensje do ¶wiata, że jest głupi
"Nie pracuje, bo nie chce. Swiadczenia bierze, tak jakby nie pracował,
bo nie może. Co tu jest k... trudnego do zrozumienia?
Za co chcesz mu przypi±ć medal?
Przecież on nie szkodzi "kapitalistom", tylko tym, którzy pracuj± i
przez takie mendy dostaj± mniejsze zarobki."

Głupi Piotru¶ ma pretensje, że nie wszyscy chc± być niewolnikami systemu i się podporz±dkować systemowi.

boukun

Data: 2009-06-29 13:47:51
Autor: Piotr
Dnia Mon, 29 Jun 2009 13:34:45 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Hehh, ty to bidny głupolek jeste¶ hałsfrał... Tylko tyle zrozumiałe¶,
matołku? Łuj, to ty bez pomocy twej żonki nawet do burdelu nie trafisz,
ętelegęcie...
Pomogę ci boroku, w powyższym nie chodzi mi o niewolników, tylko o
złodzieji, którzy naci±gaj± system socjalny na nienależne ¶wiadczenia.
Czyli o takich cwaniaczków, jak ty, którzy okradaj± uczciwie
pracuj±cych i płac±cych podatki. I nie ma tu znaczenia fakt, że w kolejce do złodziejki nie stoj±
pierwsi (chociaż pewnie to musi wałkunstwo strasznie boleć).
Piotr

Data: 2009-06-29 14:03:09
Autor: boukun
Głupi Piotru¶ ma pretensje do ¶wiata, że jes t głupi

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ugu5433a33b8.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No to co takiego wymłodził teraz Głupi Piotru¶?

Na wszystkie te psychiczne dolegliwo¶ci wielokrotnie udzielałem porad. W dwóch poprzedzaj±cych odpowiedziach także można sobie terapeutycznie pomóc:

Mam rozumieć, że pisz±c do mnie "hałsfrau"
głupi Piotrusiu chcesz w ten sposób podkre¶lić, że to co¶złego, pogardliwego i
ob¶miewczego? Obce jest ci pojęcie "Hausmann"? Kto u tłuka Piotrusia w domu
prowadzi Haushalt? Żona, Piotru¶ czy służ±ca? Która wtedy z osób jest wtedy
przez głupiego Piotrusia ob¶miewana i pogardzana? Ja tam od dziecka marzyłem,
żeby być mężczyzn± samotnie prowadz±cym gospodarstwo domowe albo samotnie
wychowuj±cym dzieci. Moje marzenia się sprawdziły, robię to, o czym całe życie
marzyłem. Nie dalej jak wczoraj ogl±dałem film pt. "Knowing", gdzie ojciec
(Nicolas Cage) samy wychowywał synka, woził go do szkoły, gotował posiłki, itd.

Co dla tłuka Piotrusia jest negatywnego w paniach domu czy też panach domu?

Głupi Piotru¶ wyprodukował kolejny bełkot... Kto¶ tu wczoraj pisał, że ponoć w
Polsce ludzie uzdolnieni, inteligentni i zaradni s± wychwytywani przez
pracodawców i mog± sobie znaleĽć pracę na poziomie i z wysokimi zarobkami. Czy
głupi Piotrus wobec tego jest na tyle głupi, nieudolny i beztalencie, że nie
może sobie znaleĽć dobrze płatnej pracy i wyszukuje sobie na swoje nieszczę¶liwe
życie w bezrobotnych, "wałkuństwach, czy jak to zwał winowajców za swoje
niedołężno¶ci? Łokciami, łokciami Piotrusiu, mamy kapitalizm, szerokie
horyzonty..., tylko musisz się dobrze rozpychać.

Czy tak trudno ci zrozumieć tłuku, że tu jest grupa polityczna, na której krytyce podlegaj± politycy, nie ofiary ich polityki i uciemiężony przez nich naród?
Nie możesz mieć pretensję do ludzi, że nie wszyscy s± tacy głupi jak ty!

boukun

Data: 2009-06-29 14:14:13
Autor: brat_olin
Głupi Piotru¶ ma pretensje do ¶wiata, że jest głupi
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote

marzyłem. Nie dalej jak wczoraj ogl±dałem film pt. "Knowing", gdzie ojciec (Nicolas Cage) samy wychowywał synka, woził go do szkoły, gotował posiłki, itd.

Cage w tym filmie gral profesora, i nie na bezrobotnym.
A ze mial wiecej czasu na rodzine, niz przecietny "robol"
- trzeba sie bylo uczyc!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-06-29 14:28:45
Autor: boukun
Głupi Piotru¶ ma pretensje do ¶wiata, że jes t głupi

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:h2ab6l$7i8$1news.onet.pl...
[...]

Tak, ale on nie piedolił w dzień i w nocy na grupach dyskusyjnych między matołami, jaki to z niego nie docent, a jedynie poszukiwał różnych zdarzeń w celach badawczo-naukowych. W końcu po to się wyuczył i dowiedział się przez to, że w tym roku będzie koniec ¶wiata...

Trzeba się było uczyć w innym kierunku Panie łeszku, to może i żonę by Pan znalazł i maił dzieci? Ale Szwecja, Ameryka i Polska to trzy ¶wiaty...

boukun

Data: 2009-06-29 14:44:38
Autor: Piotr
Dnia Mon, 29 Jun 2009 14:28:45 +0200, boukun napisał(a):

Trzeba się było uczyć w innym kierunku Panie łeszku, to może i żonę by Pan znalazł i maił dzieci? Ale Szwecja, Ameryka i Polska to trzy ¶wiaty...

.... i wtedy miałby na pana, panie łeszku, kto robić, więc mógłby pan
siedzieć w domu i pisać, wałkuno-komunistyczne bzdety na psp, oraz
inne grupy.
 Piotr

Data: 2009-06-29 14:50:55
Autor: boukun
Głupi Piotru¶ ma pretensje do ¶wiata, że jes t głupi

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1le504e668izy$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

A tak, z kim się zadajesz, takim się stajesz. I Pan "docent" powoli równa do matołów i stara się nie odbiegać poziomem... . Tak, żeby się nie wyróżniać...

boukun

Data: 2009-06-29 15:29:56
Autor: brat_olin
[...]

No i co, byl ten koniec?  A moglby przeciez czytac ten profesor
pl.soc.polityka - i byc updated, i nie gonic za pierdolami, nie?

Trzeba się było uczyć w innym kierunku Panie łeszku, to może i żonę by Pan znalazł i maił dzieci?

A mam, mam, i dzieci wiecej od Panskich.  Nie narzekam.

Ale Szwecja, Ameryka i Polska to trzy ¶wiaty...

Ano! (spedzilem w Ameryce ponad 8 lat, to sie wie!)

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-06-29 06:36:57
Autor: boukun
On 29 Cze, 15:29, "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> wrote:
"boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote

> [...]

No i co, byl ten koniec?  A moglby przeciez czytac ten profesor
pl.soc.polityka - i byc updated, i nie gonic za pierdolami, nie?

To tylko film, choć trzeba przyznać, że inny jak do tej pory z
amerykańskich. Nie było na końcu ¶piewania hymnu amerykańskiego i
trzymania dłoni na piersi, tylko syn (wykształcony profesor) w
objęciach ojca, matki i córki dali się w pokorze znie¶ć z powierzchni
tego ¶wiata. Strasznie deprymuj±cy, Amerykanie po raz pierwszy nie
daj± nam nadziei.

boukun

Data: 2009-06-29 06:40:11
Autor: boukun
On 29 Cze, 15:36, boukun <bou...@neostrada.pl> wrote:
> [...]

amerykańskich. Nie było na końcu ¶piewania hymnu amerykańskiego i
trzymania dłoni na piersi, tylko syn (wykształcony profesor) w

Nie z córka, a z siostr± i rodzicami czekali na koniec ¶wiata.

boukun

Data: 2009-06-29 14:14:18
Autor: Piotr
Dnia Mon, 29 Jun 2009 14:03:09 +0200, boukun napisał(a):

Mam rozumieć, że pisz±c do mnie "hałsfrau"

Powtarzasz się, hałsfrał. Piotr

Data: 2009-06-29 14:29:31
Autor: boukun
Głupi Piotru¶ ma pretensje do ¶wiata, że jes t głupi

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1tn9e8ljllies.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Mon, 29 Jun 2009 14:03:09 +0200, boukun napisał(a):

Mam rozumieć, że pisz±c do mnie "hałsfrau"

Powtarzasz się, hałsfrał.
Piotr

Tłuk do ¶mierci pozostanie tylko tłukiem.

boukun

Data: 2009-06-29 14:36:59
Autor: Piotr
Dnia Mon, 29 Jun 2009 14:29:31 +0200, boukun napisał(a):

Tłuk do ¶mierci pozostanie tylko tłukiem.

I tak łazisz z t± dantejsk± sentencj± nad głow±, co?
Piotr

Data: 2009-06-29 14:46:52
Autor: boukun
Głupi Piotru¶ ma pretensje do ¶wiata, że jes t głupi

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1cdbhgdt0vwon.dlgmasz.facet.luzik...

Matole, zabierasz mi mój cenny czas.

boukun

Data: 2009-06-29 16:42:04
Autor: Piotr
Dnia Mon, 29 Jun 2009 14:46:52 +0200, boukun napisał(a):

Matole, zabierasz mi mój cenny czas.

E tam, cenny, pińcet na miesi±c...
Piotr

Data: 2009-06-29 07:56:24
Autor: boukun
On 29 Cze, 16:42, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 29 Jun 2009 14:46:52 +0200, boukun napisał(a):

> Matole, zabierasz mi mój cenny czas.

E tam, cenny, pińcet na miesi±c...
Piotr

A, B, C,...
Nie przeliczaj wszystkiego na złotówki głupcze.

boukun

Data: 2009-06-29 18:40:16
Autor: Piotr
Dnia Mon, 29 Jun 2009 07:56:24 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

A, B, C,...
Nie przeliczaj wszystkiego na złotówki głupcze.

Dlaczego ty tak wszystkich wyzywasz hałsfrał? Ty jaki¶ taki ordynarny
jeste¶ i nieprzyjazny... To frustracja, hałsfrał? Piotr

Data: 2009-06-29 09:45:58
Autor: boukun
On 29 Cze, 18:40, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Nie przeliczaj wszystkiego na złotówki głupcze.

Dlaczego ty tak wszystkich wyzywasz hałsfrał? Ty jaki¶ taki ordynarny

A, B, C, ... Czy ja wygl±dam lub zachowuję się jak głupi Piotru¶?
Przecież ty się tłuku sam wyzywasz. Przecież ty jeste¶ zwykły  matoł,
który ma obsesje na puncie haułsfrałen, a tacy ludzie sami wydaj±
opinię o sobie. Ja nie psychiatra, ani psycholog, a moich porad i tak
nie stosujesz psycholu.

boukun

Data: 2009-06-29 19:18:35
Autor: Piotr
Dnia Mon, 29 Jun 2009 09:45:58 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

A, B, C, ... Czy ja wygl±dam lub zachowuję się jak głupi Piotru¶?

Gorzej, hałsfrał... Piotr

Data: 2009-06-29 10:38:18
Autor: boukun
On 29 Cze, 19:18, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 29 Jun 2009 09:45:58 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

> A, B, C, ... Czy ja wygl±dam lub zachowuję się jak głupi Piotru¶?

Gorzej, hałsfrał...
Piotr

A, B, C, ... nie ma głupszego od ciebie człowieka Piotrusiu. Takiego
deba jakj ty, nikt tu z siebie nie robi. Może się markuj±, ale jednak..
No i te prymitywne słownictwo z jakiej¶ fabrycznej dzielnicy...

boukun

Data: 2009-06-29 20:02:09
Autor: Piotr
Dnia Mon, 29 Jun 2009 10:38:18 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

A, B, C, ... nie ma głupszego od ciebie człowieka Piotrusiu. Takiego
deba jakj ty, nikt tu z siebie nie robi. Może się markuj±, ale jednak.
No i te prymitywne słownictwo z jakiej¶ fabrycznej dzielnicy...

He, he, hucpiarz z ciebie hałsfrał... Ale pocieszaj się, co ci
pozostało? I nie przypal garów.
Piotr

Data: 2009-06-29 23:03:23
Autor: boukun
Głupi Piotru¶ ma pretensje do ¶wiata, że jes t głupi

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:d4qf875wk3or.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Boże, jak można być takim tłukiem i to na forum...

boukun

Data: 2009-06-29 23:11:27
Autor: Piotr
Dnia Mon, 29 Jun 2009 23:03:23 +0200, boukun napisał(a):

Boże, jak można być takim tłukiem i to na forum...

Żałuj za "grzechy" wałkun, żałuj!
Piotr

Data: 2009-06-29 23:18:02
Autor: boukun
Głupi Piotru¶ ma pretensje do ¶wiata, że jes t głupi

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:g9joizest8v6.dlgmasz.facet.luzik...

A, B, C, tłuk wystukał...

boukun

Data: 2009-06-29 23:22:14
Autor: Piotr
Dnia Mon, 29 Jun 2009 23:18:02 +0200, boukun napisał(a):

Boże, jak można być takim tłukiem i to na forum...

Żałuj za "grzechy" wałkun, żałuj!
Piotr

A, B, C, tłuk wystukał...

Dobrze! ;-)
A umiesz jeszcze następne literki, tłuku?
Piotr
PS. I nie przesadzaj z t± pokut±.

Data: 2009-06-29 23:27:49
Autor: boukun
Głupi Piotru¶ ma pretensje do ¶wiata, że jes t głupi

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ellml4k2by0i$.dlgmasz.facet.luzik...

A, B, C, wystukał tłuk.

boukun

Data: 2009-06-29 23:36:32
Autor: Piotr
Głupi Piotru¶ ma pretensje do ¶wiata, że jest głupi
Dnia Mon, 29 Jun 2009 23:27:49 +0200, boukun napisał(a):

A, B, C, wystukał tłuk.

¦wietnie! Naprawdę dobrze wałkunek napisał...
Lubi się popisywać nasz tłuczek, cio?
Piotr
Ale teraz już spierdalaj.

Data: 2009-06-29 14:40:09
Autor: boukun
On 29 Cze, 23:36, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 29 Jun 2009 23:27:49 +0200, boukun napisał(a):

> A, B, C, wystukał tłuk.

¦wietnie! Naprawdę dobrze wałkunek napisał...
> [...]

A, B, C, wystukał głupi Piotru¶.

boukun

Data: 2009-06-29 17:00:14
Autor: Tzva Adonai
GłupiPiotru¶ ma pretensje do ¶wiata, że jest głupi
Obce jest ci pojęcie "Hausmann"?

Znowu mnie nerka rozbolała... ;}

Data: 2009-06-29 17:04:41
Autor: Tzva Adonai
GłupiPiotru¶ ma pretensje do ¶wiata, że jest głupi
Znowu mnie nerka rozbolała... ;}

Tym razem nie z powodu tego, że co¶ Ľle napisałe¶, tylko z powodu pewnego
skojarzenia... ;}...

Data: 2009-06-29 09:24:59
Autor: boukun
On 29 Cze, 17:04, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
> Znowu mnie nerka rozbolała... ;}

Tym razem nie z powodu tego, że co¶ Ľle napisałe¶, tylko z powodu pewnego
skojarzenia... ;}...

Byłem tam dzisiaj u ciebie we Wrocławiu, w szpitalu klinicznym na
Wrońskiego  (za mostem Grunwaldzkim w prawo) z córk±, bo j± serce
pobolewa. Będzie teraz miała zrobione USG serca na koszt Piotrusia, a
co, niech płaci jak głupi. Choć lekarka pediatra kardiolog twierdzi,
że to niedobór magnezu w procesie rozwoju dziecka...

boukun

Data: 2009-06-29 19:31:25
Autor: Piotr
Dnia Mon, 29 Jun 2009 09:24:59 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

[...]

Oj, nie tylko na mój koszt, wiekszo¶ć Polaków pracuje, wałkun.
Dziekuję ci za przypomnienie, że jednak powinienem optować za płatna
służb± zdrowia. Wtedy pójdziesz sobie wałkun do przytułku, do
dyżurnego "doktora".
A narazie dzieci złodziei maj± "za darmo".
Piotr

Data: 2009-06-29 10:47:59
Autor: boukun
On 29 Cze, 19:31, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

służb± zdrowia. Wtedy pójdziesz sobie wałkun do przytułku, do
dyżurnego "doktora".
A narazie dzieci złodziei maj± "za darmo".

Dokładnie głupi Piotrusiu, dokładnie http://www.youtube.com/watch?v=Y4oBcvLgzKU&feature=channel_page
A 4 mln Polaków nie ma godziwej pracy, a drugie tyle nie ma szans na
znalezienie godziwej pracy tłuku. I optuj sobie do usranej ¶mierci
przygłupie.

boukun

Data: 2009-06-29 22:44:55
Autor: Piotr
Dnia Mon, 29 Jun 2009 10:47:59 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

I optuj sobie do usranej ¶mierci
przygłupie.

Będzie szybciej weszku, niż ci się zdaje.
Piotr

Data: 2009-06-29 14:42:53
Autor: boukun
On 29 Cze, 22:44, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 29 Jun 2009 10:47:59 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

> I optuj sobie do usranej ¶mierci
> przygłupie.

Będzie szybciej weszku, niż ci się zdaje.
Piotr

Głupi Piotru¶ się odgraża, ot typowa volksdeutschowa menda...

boukun

Data: 2009-06-29 19:36:16
Autor: raff
[...]

ZUS -> Anglia

Podatki, jesli Tusku znow podniesie -> Anglia

Mysl troche. Niech frajerzy placa.

R.

Data: 2009-06-29 10:48:54
Autor: boukun
On 29 Cze, 19:36, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> [...]
> Piotr

ZUS -> Anglia

Podatki, jesli Tusku znow podniesie -> Anglia

Tłuk zawsze będzie tłukiem i tłukiem zdechnie.

boukun

Data: 2009-06-29 20:07:27
Autor: Piotr
Dnia Mon, 29 Jun 2009 19:36:16 +0200, raff napisał(a):

ZUS -> Anglia

Podatki, jesli Tusku znow podniesie -> Anglia

Mysl troche. Niech frajerzy placa.

Dziękuję, potrafię o siebie zadbać.
Piotr

Data: 2009-06-29 20:37:47
Autor: raff
GłupiPiotru¶ ma pretensje do ¶w iata, że jest głupi
ZUS -> Anglia

Podatki, jesli Tusku znow podniesie -> Anglia

Mysl troche. Niech frajerzy placa.

Dziękuję, potrafię o siebie zadbać.

No nie wiem. Bo ja na pasozytow nie mam zamiaru placic.

R.

Data: 2009-06-29 20:55:23
Autor: Piotr
Dnia Mon, 29 Jun 2009 20:37:47 +0200, raff napisał(a):

No nie wiem. Bo ja na pasozytow nie mam zamiaru placic.

A kto ma?
Piotr

Data: 2009-06-29 14:04:51
Autor: pulsar
boukun napisał(a):
[...]

Dobrze wam idzie chłopcy... tyle prawdy
piszecie o sobie wzajemnie...
Piotr, dzisiaj jest "¶więto 1 klasy, powszechne",
Piotra i Pawła, jak pisze abc, nasz grupowy
"włatca móch"...

--
pulsar

Data: 2009-06-29 14:12:22
Autor: Piotr
Dnia Mon, 29 Jun 2009 14:04:51 +0200, pulsar napisał(a):

Dobrze wam idzie chłopcy... tyle prawdy
piszecie o sobie wzajemnie...
Piotr, dzisiaj jest "¶więto 1 klasy, powszechne",
Piotra i Pawła, jak pisze abc, nasz grupowy
"włatca móch"...

He, he...
Jest i co?
Piotr

Data: 2009-06-29 14:14:03
Autor: pulsar
Piotr napisał(a):
[...]

Nooo!, Piotr, pójdziesz do piekła...

--
pulsar

Data: 2009-06-29 15:45:45
Autor: matusm
Głupi Piotru¶ ma pretensje do ¶wiata, że jest głupi

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h2a9hj$jb5$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Głupi Piotru¶ ma pretensje do ¶wiata, że jest głupi