Glupi i glupszy bardziej (Dump and Dumper To) (2014)

Data: 2014-11-27 21:51:04
Autor: Titus Atomicus
Glupi i glupszy bardziej (Dump and Dumper To) (2014)
Witam,

Nie ukrywam, ze jestem fanem pierszej czesci (no, moze poza kilkoma obscenicznymi gagami). Pozniejszych sequeli juz nie widzialem...
A teraz znowu cos nakrecili.
Ktos ogladal?
--
TA

Data: 2014-11-27 23:49:43
Autor: Titus Atomicus
Glupi i glupszy bardziej (Dump and Dumper To) (2014)
In article <54779009$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote:

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-05C366.21510427112014@node2.news.atman.pl...

>Nie ukrywam, ze jestem fanem pierszej
O, qrde :-(
Napisalem _pierszej_?

czesci (no, moze poza kilkoma
>obscenicznymi gagami). Pozniejszych sequeli juz nie widzialem...
>A teraz znowu cos nakrecili.
>Ktos ogladal?

Ponoc slabe.

No, przeczytalem wlasnie opinie na wikipedii:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dumb_and_Dumber_To

:-(
Ale chyba i tak pojde...
--
TA

Data: 2014-11-28 00:48:24
Autor: robson
Glupi i glupszy bardziej (Dump and Dumper To) (2014)
Ciekawe czy Lloyd Christmas i Lee Christmas to jakaś rodzina... ;)

--
==R=

Glupi i glupszy bardziej (Dump and Dumper To) (2014)