Głupi przelew a ile problemów.

Data: 2015-01-23 09:59:44
Autor: Budzik
Głupi przelew a ile problemów.
Użytkownik Piotr Gałka piotr.galka@cutthismicromade.pl ...

Nie wiem co my¶leæ. Może innowacyjno¶æ jest teraz aż tak ważna, że tak przestarzałe rzeczy jak klawisze Del i End nie pasuj± do obrazka i ich miejsce wg. programistów mBanku jest raczej w muzeum niż w nowoczesnej aplikacji.

Ogólnie (bo nie sprawdzałem Twojej konkretnej sytuacji) - obecnie rosnie pokolenie klikaczy a obsługa z klawiatury zostaje przez programistów pominieta nie wiem czy z koniecznosci czy z lenistwa.

Ja tez pokolenia klawiaturowców...
Jak gdzies nie działa odpowiednio TAB to jestem bliski rzucania kompem...

Data: 2015-01-23 11:10:47
Autor: Imka
GƂupi przelew a ile problemów.
Dnia 23 Jan 2015 09:59:44 GMT, Budzik napisaƂ(a):

Ja tez pokolenia klawiaturowcĂłw...
Jak gdzies nie dziaƂa odpowiednio TAB to jestem bliski rzucania kompem...

No nie mĂłw ĆŒe moĆŒe jeszcze Shift+Tab uĆŒywasz... ;)

--
Imka

Data: 2015-01-23 13:59:57
Autor: Piotr GaƂka
GƂupi przelew a ile problemów.

UĆŒytkownik "Imka" <spamtrapimki@gazeta.pl> napisaƂ w wiadomoƛci news:1vndxe2nuykj4$.c5a91c75dw29.dlg40tude.net...
Dnia 23 Jan 2015 09:59:44 GMT, Budzik napisaƂ(a):

Ja tez pokolenia klawiaturowcĂłw...
Jak gdzies nie dziaƂa odpowiednio TAB to jestem bliski rzucania kompem...

No nie mĂłw ĆŒe moĆŒe jeszcze Shift+Tab uĆŒywasz... ;)

A ja wƂaƛnie od tygodnia się uczę uĆŒywać, ale nie do tego co masz na myƛli.
Przesiadam się z Buildera 5 na Buildera 2010 i zamiast dla zaznaczonego bloku kodu stosować Ctrl Shift I (ĆŒe Indent) i Ctrl Shift U (ĆŒe UnIndent) mogę w nim stosować Tab i Shift+Tab (tamte stare teĆŒ dziaƂają).
P.G.

Data: 2015-01-23 18:59:42
Autor: Budzik
Głupi przelew a ile problemów.
Użytkownik Imka spamtrapimki@gazeta.pl ...

Ja tez pokolenia klawiaturowców...
Jak gdzies nie działa odpowiednio TAB to jestem bliski rzucania
kompem...

No nie mów że może jeszcze Shift+Tab używasz... ;)

Az wstyd sie przyznac... ale tak.

Głupi przelew a ile problemów.