Głupi przelew a ile problemów.

Data: 2015-01-23 17:46:06
Autor: J.F.
Głupi przelew a ile problemów.
Użytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m9t51v$su7$1@srv.chmurka.net...
Taka prosta sprawa - zapłacenie abonamentu RTV.
Nie miałem jeszcze czasu aby sobie podefiniować przelewy gdzie indziej więc postanowiłem wykonać go tam, gdzie jest od lat zdefiniowany - mBank.
Kolejne problemy:
1. Nie wiem gdzie alfabetycznie ułożyło się RTV - na szczęście niedaleko bo pod P (lista na P akurat długa, bo wszystkie Meritum Piotr, Meritum Piotr Oszcz, Meritum Wsp, Meritum Wsp Oszcz, itd. (kolejne banki) nazywają się teraz na P).
Pamiętam, że wpłacało się od zawsze na Poczcie, ale myślałem, że adresatem nie jest Poczta, tylko coś od Radia, czy Telewizji.

Wyszukiwanie jest jakies pelnotekstowe/wielopolowe, moze wystarczy wpisac RTV czy Radio ..
no ale w innym banku i starym interfejsie mialbys chyba ten sam problem - gdzies jest, ale gdzie ?

2. Jak już go znalazłem, to strzałka po prawej wcale nie oznacza wykonaj.

A to nie wiem - intuicyjnie: ksiazka odbiorcow, wpisanie slowa, pokazuja sie znaleziska, wybranie ... chwila dumania ... po rozwinieciu listy kont odbiorcy mamy i "wykonaj przelew".

Za drugim podejściem kliknąłem w nr rachunku i jestem gdzie trzeba, ale mam wpisaną starą kwotę - trzeba ją zmienić i tu seria problemów.
3. Normalnie stara powinna być zaznaczona i po wpisywaniu nowej zniknąć - ale gdzie tam - byłoby za łatwo.
Czyli po wpisaniu nowej mam teraz dwie kwoty ciurkiem

U mnie kursor stoi na poczatku pola, mozna kasowac po literce.
Mozna tez Ctrl+A i skasowac ciurkiem

4. No to próbuję usunąć starą klawiszem Del - to działa we wszystkich okienkach edycyjnych jakie znam, ale nowy mBank jest wyjątkowy - nie działa!
Sprawdzam, czy chociaż backspace działa (kasując sobie to co wpisałem) - działa. Hura! Jesteśmy w domu - będzie prosto - End na koniec tekstu i parę backspace-ów załatwi sprawę.
5. No tak nie przewidziałem, że klawisza End mBank też nie lubi.

A u mnie wszystko dziala. Pod MSIE, bo w Firefox faktycznie kiepsko.

Nie wiem co myśleć. Może innowacyjność jest teraz aż tak ważna, że tak przestarzałe rzeczy jak klawisze Del i End nie pasują do obrazka i ich miejsce wg. programistów mBanku jest raczej w muzeum niż w nowoczesnej aplikacji.

Pasuja, Mozilla nie pasuje. Nie wiem jak Chrome.

P.S. Mam wlasnie otwarte dwa serwisy rownolegle, no ... ciekawe ... hm, moze  to nie jest niebezpieczne ?

J.

Głupi przelew a ile problemów.