Głupia sigma 1606L przestała działać - chyba trzeba kupić nową

Data: 2010-12-21 08:41:37
Autor: kml
Głupia sigma 1606L przestała działać - chyba trzeba kupić nową

Użytkownik "kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:ieojn4$a2$1inews.gazeta.pl...
No i trafiło na mnie. Głupia sigma przestała działać. Górny lewy przycisk odmówił posłuszeństwa i teraz nie mogę nic zresetować ani odpalić podswietlenia. Wyjątkowo upierdliwa awaria.

Po niecałych 8 godzinach przyszedł mejl od sigmy 0_0 Każą odesłać urządzenie wkładając znaczek i adres zwrotny. Mówią, że nawet bez paragonu postarają się naprawić a jak się nie da to dadzą znać.

Przerabiał ktoś ten motyw?

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2010-12-21 00:11:17
Autor: tadek
On 21 Gru, 08:41, "kml" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
U ytkownik "kml" <flyS...@gaOzeFta.lp> napisa w wiadomo cinews:ieojn4$a2$1inews.gazeta.pl...

> No i trafi o na mnie. G upia sigma przesta a dzia a . G rny lewy przycisk
> odm wi pos usze stwa i teraz nie mog nic zresetowa ani odpali
> podswietlenia. Wyj tkowo upierdliwa awaria.

Po nieca ych 8 godzinach przyszed mejl od sigmy 0_0 Ka odes a urz dzenie
wk adaj c znaczek i adres zwrotny. M wi , e nawet bez paragonu postaraj
si naprawi a jak si nie da to dadz zna .

Przerabia kto ten motyw?

kmlhttp://endurorider.plBeskidy na rowerze.
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

dobrze świadczy o firmie ALE obecne Sigmy są Znacznie gorsze
jakościowo niż "stare". Ja sobie kupiłem VDO i na razie nie narzekam

Data: 2010-12-21 09:44:33
Autor: kml
tadek wrote:

dobrze świadczy o firmie ALE obecne Sigmy są Znacznie gorsze
jakościowo niż "stare". Ja sobie kupiłem VDO i na razie nie narzekam

No tak, ale to się wiąże z kupnem drugiego nadajnika (na 2 rower) a z pobieżnego szukania wynika, że to nie jest 30 zeta ;/

Data: 2010-12-21 14:07:20
Autor: Romal
tadek wrote:

Ja sobie kupiłem VDO i na razie nie narzekam

Ja poszedłem tym samym tropem. Niestety, VDO nie wytrzymał miesiąca. Albo inaczej: wytrzymał do pierwszego upadku. W niczym nie pomogło, że VDO kosztował tyle, co trzy Sigmy. Dziś znów mam Sigmę (to już szósta w ciągu 12 lat). Dzadostwo, ale przynajmniej w miarę tanie.

--
Romal

Data: 2010-12-21 05:25:36
Autor: tadek
On 21 Gru, 14:07, "Romal" <ro...@konto.pl> wrote:
tadek wrote:
> [...]

VDO kosztował tyle, co trzy Sigmy. Dziś znów mam Sigmę (to już szósta w
ciągu 12 lat). Dzadostwo, ale przynajmniej w miarę tanie.

nie jest winą VDO że go rozbiłeś. Dalej podtrzymuję że obecne Sigmy do
pięt nie dorastają swoim starszym poprzedniczkom. Żony 1606 sprzedałem
bo "baba" po każdym postoju zapominała ją włączyć a jak przestała
gadać to trudno było ustalić która bateria padła. Jej też kupiłem VDO
A8 chyba i to Jej wystarcza.

Data: 2010-12-21 12:39:39
Autor: Michał Wolff
[...]

Miałeś po prostu pecha. VDO jest jednak pancerniejsze od Sigmy i
rzadziej się psuje - sądząc po opiniach; ludzie przesiadają się raczej
w drugą stronę. Poza tym serwis mają na najwyższym poziomie. Pisałem
tutaj o modelu za 1000zł, który mi spadł z powodu wadliwego mocowania..
Miałem pecha, że po liczniku zaraz przejechał tir
http://picasaweb.google.com/wilku150/20100227Terespol#5443297856126472322
 - i jednak wymieniono mi na nowy egzemplarz. Kilku moich znajomych
używa VDO MC 1.0 (obecny na rynku od lat, świetny "wyprawowy" licznik
z wysokościomierzem) i bardzo sobie ten sprzęt chwalą.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostarda.pl

Data: 2010-12-21 20:44:41
Autor: kml
Romal wrote:
tadek wrote:

[...]

Teraz pod koniec roku ta taniość jakaś kiepska jest :(