Głupia sigma 1606L przestała działać - chyba trzeba kupić nową

Data: 2010-12-21 10:54:34
Autor: Grzegorz
Głupia sigma 1606L przestała działać - chyba trzeba kupić nową
Hello kml !:
No i trafiło na mnie. Głupia sigma przestała działać. Górny lewy
przycisk odmówił posłuszeństwa i teraz nie mogę nic zresetować ani
odpalić podswietlenia. Wyjątkowo upierdliwa awaria.

Te przyciski to zazwyczaj guma przewodząca + ścieżki na płytce. Być może zabrudzenie, może wilgoć, może guma się zużyła - jeśli da się otworzyć i potem zakleić, to najczęściej się udaje. Jakieś pół godzinki, ale trzeba mieć trochę narzędzi i klej do sklejenia obudowy (GPSa skleiłem Terosonem).

Ale jeśli padł procesor, to się nie da.

Jestem elektronikiem, stąd ta wiedza, i niemałe doświadczenie, także w naprawianiu chińszczyzny - niestety nienajlepsze.

Jak jesteś ze Śląska, mogę spróbować .... ale najlepiej wyślij do Niemiec - w moim odczuciu powinni zrobić. Trochę znam Niemców, jeśli sami zaproponowali, to wykorzystaj ! Niewiele tracisz ;-)

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2010-12-22 16:01:28
Autor: kml

Użytkownik "Grzegorz" <bzdura@brakmaila.com> napisał w wiadomości news:ieptek$fdi$1news.onet.pl...

Jak jesteś ze Śląska, mogę spróbować .... ale najlepiej wyślij do Niemiec - w moim odczuciu powinni zrobić. Trochę znam Niemców, jeśli sami zaproponowali, to wykorzystaj ! Niewiele tracisz ;-)

Dzięki :) Wysłałem dzisiaj.

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Głupia sigma 1606L przestała działać - chyba trzeba kupić nową