Głupia sigma 1606L przestała działać - chyba trzeba kupić nową

Data: 2011-01-16 16:27:14
Autor: kml
Głupia sigma 1606L przestała działać - chyba trzeba kupić nową

Użytkownik "kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:ieojn4$a2$1inews.gazeta.pl...
No i trafiło na mnie. Głupia sigma przestała działać. Górny lewy przycisk odmówił posłuszeństwa i teraz nie mogę nic zresetować ani odpalić podswietlenia. Wyjątkowo upierdliwa awaria.

Licznik jest taki sobie, ale producent naprawdę OK. Dostałem nową 1606L :) Mało tego, wysłałem sam licznik bez papierów etc i nie było problemu. Nabrałem zaufania do marki, mam tylko nadzieję, że następne wypusty nie będą aż takim rozczarowaniem :)

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Głupia sigma 1606L przestała działać - chyba trzeba kupić nową