Glupie BZWBK i 3D secure

Data: 2010-12-09 03:02:27
Autor: krzysztofsf
Glupie BZWBK i 3D secure
Usilowalem cos kupic placac ich KK.
Poprzednio nie mialem problemow, poniewaz nie mam wlaczonego 3D Secure
(kupuje w polskich sprawdzonych sklepach)
Tym razem zglosilo sie 3d secure, a rezygnacja z tej niechcianej
uslugi wymagala rowneiz zalogowanie sie do konta BZWBK.
NIK mialem przy sobie, haslo pamietalem - ale niedokladnie - nie
przewidywalem, ze bede dzis logowal sie do tego banku.
Po 2-ch probach, gdy nie udawalo mi sie zalogowac i akceptant
informowal, ze bank nie potwierdzil mojej karty (ponawiajac platnosc
ponownie odbijalem sie o 3d secure) zaplacilem inna karta - nie to,
nie, ktos inny dostanie zysk z oplat za transakcje.

Nozesz.....!!!1.. dlatego wlasnie nie korzystam z 3dsecure, zeby nie
logowac sie do banku.
lepiej niech ustawia limity platnosci internetowych do
parametryzowania przez posiadacza KK, a nie utrudniaja platnosci.

Data: 2010-12-09 17:51:12
Autor: RobertS
Glupie BZWBK i 3D secure

[...]

m.in. dlatego nie mam już kk w BZWBK, strasznie mnie irytowało to 3d secure, za każdym razem musialem logowac się do systemu transakcyjnego banku, jak dla mnie to za duzo zachodu i korzystam z innych kart

bez sensu, ze bank ZMUSZA do korzystania z tej uslugi, gdyby byla opcjonalna to co innego

RobertS

Data: 2010-12-09 18:29:34
Autor: Darek
Glupie BZWBK i 3D secure

bez sensu, ze bank ZMUSZA do korzystania z tej uslugi, gdyby byla
opcjonalna to co innego

A ja nie używam 3DS w BZWBK więc jednak jest to opcja*

Darek

* raz w kwartale próbują zmusić do włączenia 3DS i jest to wkurzające

Data: 2010-12-10 18:21:32
Autor: News
Glupie BZWBK i 3D secure
W dniu 2010-12-09 12:02, krzysztofsf pisze:
Usilowalem cos kupic placac ich KK.

Prośba do użytkowników KK BZWBK

Ponieważ też mam KK BZWBK i często płacę nią w internecie i jeszcze nigdy nie włączyło mi się żadne 3D Secure (ani na Polskich ani zagranicznych stronach), napiszcie na jakich stronach (w jakich sklepach) robiliście transakcje z 3D Secure, bo chciałbym sprawdzić czy u mnie też to się włączy.

Data: 2010-12-12 22:48:10
Autor: krzysztofsf
Glupie BZWBK i 3D secure
On 10 Gru, 18:21, News <n...@domain.invalid> wrote:
W dniu 2010-12-09 12:02, krzysztofsf pisze:

> Usilowalem cos kupic placac ich KK.

Pro¶ba do użytkowników KK BZWBK

Ponieważ też mam KK BZWBK i często płacę ni± w internecie i jeszcze
nigdy nie wł±czyło mi się żadne 3D Secure (ani na Polskich ani
zagranicznych stronach), napiszcie na jakich stronach (w jakich
sklepach) robili¶cie transakcje z 3D Secure, bo chciałbym sprawdzić czy
u mnie też to się wł±czy.

Post napisalem po probie zakupu w ponizszym

http://eherbata.pl/

Miesiac temu przy szakupie ta sama karta BZWBK nie mielem problemow,
nie zglosolo sie pytanie o 3dsekure ani koniecznosc logowania sie do
konta, zeby stwierdzic, z enie chce.

Zreszta sklep jest tu malo istotny, bo pytanie pojawia sie juz na
stronach (chyba platnosci.pl) firmy obslugujacej zakup karta w tym
sklepie.

Data: 2010-12-12 12:24:54
Autor: blad
Glupie BZWBK i 3D secure
?Uzytkownik "krzysztofsf"
(...)
[...]

Na takie okazje mam na jakims pendrivie lub na dysku plik z haslami
zaszyfrowany programem KeePass - wystarczy zapamietac jedno
porzadne haslo do niego
Do banków na ogól pamietam haslaa ale czasem tez miewam podobne zacmienie :-)
*** blad ***

Data: 2010-12-12 22:50:50
Autor: krzysztofsf
Glupie BZWBK i 3D secure
On 12 Gru, 12:24, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

Do bank w na og l pamietam haslaa ale czasem tez miewam podobne
zacmienie :-)
*** blad ***

Rzadko sie loguje do BZWBK i przewaznie laczy sie to z koniecznoscia
zmiany "przeterminowanego" hasla. ktore sobie notuje  - po jakims
czasie naprawde mozna sie pogubic, jakie haslo jest wazne aktualnie z
wykorzystywanych.

Data: 2010-12-21 19:38:17
Autor: blad
Glupie BZWBK i 3D secure
?Uzytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisal w wiadomosci news:a68416b1-c628-4efb-975c-b0ee836d674dp8g2000vbs.googlegroups.com...
[...]

mnie sie jakos haslo nie przeterminowuje, ale moze dlatego, ze moje konto24.pl
jest zasilane tylko do placenia KK MC Payback i nie robie z niego zadnych
operacji (tylko sie loguje i podgladam historie)
*** blad ***

Data: 2010-12-21 19:40:47
Autor: blad
Glupie BZWBK i 3D secure
?Uzytkownik "blad" <
[...]

blad - to nie jest KK tylko zwykla MC :-)
*** blad ***

Data: 2010-12-22 09:07:20
Autor: xbartx
Glupie BZWBK i 3D secure
Dnia Tue, 21 Dec 2010 19:40:47 +0100, blad napisał(a):

blad - to nie jest KK tylko zwykla MC :-) *** blad ***

Co ma piernik do wiatraka?

--
xbartx

Data: 2010-12-23 19:19:39
Autor: Rafał Grajnert
Glupie BZWBK i 3D secure
On 22 Gru, 10:07, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Tue, 21 Dec 2010 19:40:47 +0100, blad napisał(a):

> blad - to nie jest KK tylko zwykla MC :-) *** blad ***

Co ma piernik do wiatraka?

--
xbartx

jest tez karta kredytowa mc payback :)