Glupie BZWBK i 3D secure

Data: 2010-12-09 17:51:12
Autor: RobertS
Glupie BZWBK i 3D secure

Usilowalem cos kupic placac ich KK.
Poprzednio nie mialem problemow, poniewaz nie mam wlaczonego 3D Secure
(kupuje w polskich sprawdzonych sklepach)
Tym razem zglosilo sie 3d secure, a rezygnacja z tej niechcianej
uslugi wymagala rowneiz zalogowanie sie do konta BZWBK.
NIK mialem przy sobie, haslo pamietalem - ale niedokladnie - nie
przewidywalem, ze bede dzis logowal sie do tego banku.
Po 2-ch probach, gdy nie udawalo mi sie zalogowac i akceptant
informowal, ze bank nie potwierdzil mojej karty (ponawiajac platnosc
ponownie odbijalem sie o 3d secure) zaplacilem inna karta - nie to,
nie, ktos inny dostanie zysk z oplat za transakcje.

Nozesz.....!!!1.. dlatego wlasnie nie korzystam z 3dsecure, zeby nie
logowac sie do banku.
lepiej niech ustawia limity platnosci internetowych do
parametryzowania przez posiadacza KK, a nie utrudniaja platnosci.

m.in. dlatego nie mam już kk w BZWBK, strasznie mnie irytowało to 3d secure, za każdym razem musialem logowac się do systemu transakcyjnego banku, jak dla mnie to za duzo zachodu i korzystam z innych kart

bez sensu, ze bank ZMUSZA do korzystania z tej uslugi, gdyby byla opcjonalna to co innego

RobertS

Data: 2010-12-09 18:29:34
Autor: Darek
Glupie BZWBK i 3D secure

bez sensu, ze bank ZMUSZA do korzystania z tej uslugi, gdyby byla
opcjonalna to co innego

A ja nie używam 3DS w BZWBK więc jednak jest to opcja*

Darek

* raz w kwartale próbują zmusić do włączenia 3DS i jest to wkurzające

Glupie BZWBK i 3D secure