Glupie pytania o kadencje

Data: 2012-07-20 03:51:03
Autor: rmikke
Glupie pytania o kadencje
No dobra, to pierwsze z zapowiedzianych głupich pytań.

Skoro czytam, że taka "normalna" kadencja to 90, to wygl±da na to, że ja jeżdżę na niższej. Ale trudno mi to stwierdzić na pewno, bo w mie¶cie to tylko od czasu do czasu rzucam okiem nalicznik (i zwykle widzę cos koło 75). Za to mam ¶redni± kadencję i ¶rednia wyszła mi 74, co wydaje mi się dziwne w porównaniu do 75 na pełnych obrotach. Bo niby gdzie te wszystkie zwolnienia, zakręty, kawałki po chodniku... Może ja jednak Ľle patrzę i na ogół mam wyższ±?

Może się kto¶ podzielić swoj± ¶redni± kadencj± z takiej typowej jazdy po mie¶cie
z przewag± jezdni?

Data: 2012-07-20 12:56:34
Autor: bans
Glupie pytania o kadencje
W dniu 2012-07-20 12:51, rmikke pisze:

Może się kto¶ podzielić swoj± ¶redni± kadencj± z takiej typowej jazdy po mie¶cie
z przewag± jezdni?

112,75.

--
bans

Data: 2012-07-20 04:02:14
Autor: rmikke
Glupie pytania o kadencje
On Friday, July 20, 2012 12:56:34 PM UTC+2, bans wrote:
W dniu 2012-07-20 12:51, rmikke pisze:

> Może się kto¶ podzielić swoj± ¶redni± kadencj± z takiej typowej jazdy po mie¶cie
> z przewag± jezdni?

112,75.

Matkoboskoelektryczno, już mnie zaczynaj± stawy boleć w kolanach
i zaczynam żałować nabycia czujnika :D

Data: 2012-07-20 11:09:09
Autor: piecia aka dracorp
Glupie pytania o kadencje
Dnia Fri, 20 Jul 2012 04:02:14 -0700, rmikke napisał(a):

112,75.

Matkoboskoelektryczno, już mnie zaczynają stawy boleć w kolanach i
zaczynam żałować nabycia czujnika :D
Ja zasadniczo średnią kadencję mam ~80, na góralu często mniejszą.
Sporadycznie przez jakiś czas kręcę na szosie >100. Tylko niestety nie nauczyłem się jeździć z dużą kadencją bez podskakiwania. --
piecia aka dracorp

Data: 2012-07-20 11:11:41
Autor: Olgierd
Glupie pytania o kadencje
On Fri, 20 Jul 2012 11:09:09 +0000, piecia aka dracorp wrote:

Tylko niestety nie nauczyłem się jeździć z dużą kadencją bez
podskakiwania.

To teraz sobie pomyśl jak ja zapewne wyglądam zabawnie pedałując na singlu 32:16 z prędkością powiedzmy 35 km/h ;-)

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-07-20 16:37:54
Autor: biodarek
Glupie pytania o kadencje
W dniu 2012-07-20 13:11, Olgierd pisze:
[...]

Najlepsze do treningu kadencji jest ostre koło :)

--
biodarek

Data: 2012-07-20 13:21:42
Autor: bans
Glupie pytania o kadencje
W dniu 2012-07-20 13:02, rmikke pisze:

112,75.

Matkoboskoelektryczno, już mnie zaczynaj± stawy boleć w kolanach
i zaczynam żałować nabycia czujnika :D

Żartowałem. 112,49.

--
bans

Data: 2012-07-20 13:00:09
Autor: kokeshi
Glupie pytania o kadencje
W dniu 2012-07-20 12:51, rmikke pisze:

  > Może się kto¶ podzielić swoj± ¶redni± kadencj± z takiej typowej jazdy po
  > mie¶cie z przewag± jezdni?

  Jazda po centrum W-wy - z okolic pl. Konstytucji w okolice Dworca Wileńskiego. ¦rednia z ostatnich 7 jazd to 87. Jak patrzę na licznik, to w większo¶ci przypadków mam warto¶ć pomiędzy 90-100.

  pzdr,
--
     k.

Data: 2012-07-20 13:07:29
Autor: arturb
Glupie pytania o kadencje
On 2012-07-20 12:51, rmikke wrote:
Może się kto¶ podzielić swoj± ¶redni± kadencj± z takiej typowej jazdy po mie¶cie
z przewag± jezdni?

Miejski - 60-70
Szosa - 85-95

Data: 2012-07-20 16:41:24
Autor: biodarek
Glupie pytania o kadencje
[...]

Ja nie wiem ile, ale na pewno więcej niż 90. Jadać po mie¶cie trzeba czasami szybko reagować przyspieszaj±c a łatwiej jest przyspieszyć przy wysokiej kadencji.

--
biodarek

Glupie pytania o kadencje