Głupis Jasiu-teoretyku, teraz patrz i ucz się jak się zarabi

Data: 2011-09-28 05:41:05
Autor: Jan Werbinski
Głupis Jasiu-teoretyku, teraz patrz i ucz się jak się zarabi
Krówka gamoniu. Eex to śmieć, który wywaliłem powyżej 8 zł i nie muszę teraz przytulać gówna (EEX) żeby odrobić straty i mieć za pół roku wyjście na zero. Ty obiecywałeś chyba 14 zł, a teraz tylko 8,75? Hehehe żenada.

W czasie, kiedy Ty będziesz kisił gówno będą lepsze okazje i porządne spółki wypłacające dywidendę do kupienia za bezcen. Lepiej jest zarobić 50 czy 100% na dobrej spółce, niż na śmieciu. Ryzyko ze śmieciem jest zawsze większe. Zresztą NC jest spalony i służy do szukania frajerów. Większość spółek z NC to piramidy szukające kapitału i przynoszące straty. Ktoś ostatnio liczył, że 90% NC przynosi spadki.

Krówka Ty się już skończyłeś. Miałeś na grupie jeden strzał z wejściem w inwestycję, ale nie podałeś terminu ani poziomu wyjścia a spółka spadła od tego czasu o 50%. Poza tym to jesteś cienki i naganiasz na spółki o reputacji gorszej od greckich obligacji.

Data: 2011-09-28 20:08:36
Autor: root
Dnia Wed, 28 Sep 2011 05:41:05 +0000 (UTC), Jan Werbinski napisał(a):

Zresztą NC jest spalony i służy do szukania frajerów. Większość spółek z NC to piramidy szukające kapitału i przynoszące straty. Ktoś ostatnio liczył, że 90% NC przynosi spadki.

W środku Europy w państwie, które ma prezydencję istnieje geszefcik w
ordynarny sposób wyłudzający pieniądze. Jest mi wstyd po prostu.

Data: 2011-09-28 20:13:16
Autor: totus
root wrote:

[...]

Czyj to jest geszefcik i kto od kogo wyłudza?

Data: 2011-09-28 20:27:33
Autor: root
Dnia Wed, 28 Sep 2011 20:13:16 +0200, totus napisał(a):

root wrote:

[...]

Ty się niespecjaklnie interesujesz AF więc pewnie nie orientujesz się jak
trudno jest zdobyć jakiekolwiek informacje o spółkach notowanych na NC (już
abstrahując od rzetelności). W jaki sposób samo NC wprowadza w błąd
inwestorów przez głupawe porady prawne na ich stronach i przez to że nie
wymusza na spółkach podawania informacji. To zwykły geszeft rodem z
targowiska. Jak spółka może być notowana na "poważnej" giełdzie, jeśli
jedyny "prospekt emisyjny" (czy memorandum) napisany jes w języku czeskim i
powstał kilka lat przed  pierwszym notowaniem a ostatnie bilans jest
sporządzony rok temu w dodatku dotyczy  spółki o innej formie prawnej niż
SA.

Data: 2011-09-28 20:32:59
Autor: totus

root wrote:

[...]

Czy Twoim zdaniem to jest odpowiedź na moje pytanie czyj to geszefcik? Uwielbiam rozmowy z Tobą. Jesteś mistrzem w odpowiadaniu nie na temat. Bardzo lubię to obserwować. Twoje techniki omijania pytań zadanych i odpowiadanie na pytania nie zadane. Świetne. Tak się tylko spytałem. Sprawa mnie nie dotyczy bo ja nie mam wyroku sądowego nakazującego handel na NC. Za jakie przestępstwa takie wyroki są orzekane?

Data: 2011-09-28 20:42:02
Autor: root
Dnia Wed, 28 Sep 2011 20:32:59 +0200, totus napisał(a):

[...]
Sorry ale nic z tego ;)

Data: 2011-09-28 23:50:50
Autor: kroovka
patrz i ucz się jak się zarabia na EEX na rynku regulowanym, nie na NC
Taki teoretyczny znawca i kupowal EEX za grosze (SIC, gdybym wiedzial dolozyl bym Ci jeszcze 10 zlotych do zakupow...:-)  )

CZY NIE ZAUWAŻYŁEŚ, że cała dyskusja o NC w kontekscie Eko Eportu to klapa bo EEX jest na rynku regulowanym????
kroovka

Trzymaj sie teraz cieplo-idzie zima..
====================================

Krówka gamoniu. Eex to śmieć, który wywaliłem powyżej 8 zł i nie muszę teraz przytulać gówna (EEX).....,  ...he żenada.

[...]

=========
a bywało smieszniej:

.....Co prawda EEX za grosze w zeszłym roku kupiłem i nawet udało mi się z tego gówna uciec z kilkuprocentowym zyskiem. Tym niemniej to naganianie jest po prostu zabawne. Pisz jak najwięcej Krówka. Racjonalizuj swoje straty. --
Jan Werbiński --

Data: 2011-09-28 23:59:59
Autor: skippy

Użytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2ca0.00000072.4e8396banewsgate.onet.pl...
[...]

Na czym polega różnica że kupowany papier jest na jakimś rynku?

Data: 2011-09-29 22:52:33
Autor: kroovka
patrz i ucz się jak się zarabia na EEX na rynku regulowanym, nie na NC
Patrz i Ucz się
kroovka

teoria do kąta - teraz licza sie emocje i NOS.
kroovka

Data: 2011-09-30 08:54:48
Autor: root
Dnia Thu, 29 Sep 2011 22:52:33 +0200, kroovka@poczta.onet.pl napisał(a):

Patrz i Ucz się
kroovka

teoria do kąta - teraz licza sie emocje i NOS.
kroovka

A gdzie mam patrzeć?

Data: 2011-09-30 10:24:45
Autor: kroovka
> [...]
> Patrz i Ucz się
teoria do kąta - teraz licza sie emocje i NOS.

Typowe pytanie, gdy juz znamy odpowiedz a chcemy zyskac na czasie.
Rzut oka na tytuł watku i jestesmy w domu :-)
kroovka
Do ok. 8 (po drodze 6,00 i 7,20zł)coraz blizej

Data: 2011-09-30 15:29:01
Autor: kroovka
patrz i ucz się jak się zarabia na EEX na rynku regulowanym,nie na NC
Systematyczne , powolne zbieranie , bez wyskoków , akcji EEX , wskazuje na rzetelne realizowanie planu tworzenia wlasnej , oprzyrzadowanej odpowiednio laguny surowcowej i poprzez takie przenoszenie kosztow w rejon z tańsza silą roboczą (na dodatek wlasciwie zmotywowaną-jak wiemy)  i zmniejszenie pustych przewozow nadmiarowej wody z mikrosfery daje nadzwyczajne , unikatoe oszczednosci - CZYTAJ ZYSKI.
Nie malem jaszcze takiej komfortowej sytuacji-NARESZCIE.

Czekam na potwierdzenie tego stanu w wynikach za III kwartał.

Immoeast to pestka w stosunku do tej sytuacji.

kroovka

Data: 2011-10-01 08:31:58
Autor: Endriu
patrz i ucz się jak się zarabia na EEX na rynku regulowanym,nie na NC
Nie malem jaszcze takiej komfortowej sytuacji-NARESZCIE.

Komfortowa sytuacja ?. Coś ostatnio Kroovka przestałeś aktualizować swój portfel .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-01 09:39:54
Autor: root
Dnia Sat, 1 Oct 2011 08:31:58 +0200, Endriu napisał(a):

Nie malem jaszcze takiej komfortowej sytuacji-NARESZCIE.

Komfortowa sytuacja ?. Coś ostatnio Kroovka przestałeś aktualizować swój portfel .....

Kroovka robi SEO dla EEX. Wystarczy wpisać w googlach eex i na pierwszej
stronie zawsze znajdzie sie jakis huraoptymistyczny post albo komentarz do
bloga w parkiet.com. To nie działa bo eex to też european energy exchange
więc cięzko konkurować.
Jeszcze raz przekonuję się że - tak jak pisał kol. Jan - całe to NC to
zbiór piramid finansowych. Mam nadzieję że ktoś się temu w końcu przyjży.
No, może po wyborach.

Data: 2011-10-01 10:08:55
Autor: totus
root wrote:

[...]

Obiecuje, ze ja się przyjrzę.

Data: 2011-10-01 14:13:04
Autor: root
Dnia Sat, 01 Oct 2011 10:08:55 +0200, totus napisał(a):

root wrote:

[...]

Nie, nie rób tego bo na pewno dopatrzysz się samych pozytywów. W końcu nikt
nikogo nie zmusza... itd. itp.

Data: 2011-10-02 20:49:15
Autor: Archangell
patrz i ucz się jak się zarabia na EEX na rynku regulowanym,nie na NC
Obiecuje, ze ja się przyjrzę.

Nie, nie rób tego bo na pewno dopatrzysz się samych pozytywów. W końcu nikt
nikogo nie zmusza... itd. itp.

Heh. Te jego argumenty są powalające.  ;-)

Arch

Data: 2011-10-01 12:34:12
Autor: skippy

Użytkownik "root" <root1@vp.pl> napisał w wiadomości news:koixrutxjl60$.ia7n0hi0q711.dlg40tude.net...
[...]

To sprawdź kto założył NC tuż przed wyborami.

Data: 2011-10-01 18:43:04
Autor: Przemek
[...]

tylko EEX jest na rynku glownym a nie na NC

Data: 2011-10-02 22:09:45
Autor: root
Dnia Sat, 1 Oct 2011 18:43:04 +0200, Przemek napisał(a):

[...]

Dzięki za sprostowanie. Niestety to źle wróży całemu rynkowi głównemu. Im
więcej szajsu tam dopuszczą, tym więcej inwestorów odejdzie. Dla mnie
większość tych spółeczek kręci bizior podobny do tego który kręci Bioton,
który w bodajże marcu dostał dofinansowanie z EU, żeby dalej nic nie robić.
No ale co tam: "The show must go on".

Data: 2011-09-30 20:19:38
Autor: root
patrz i ucz się jak się zarabia na EEX na rynku regulowanym, nie na NC
Dnia Fri, 30 Sep 2011 10:24:45 +0200, kroovka@poczta.onet.pl napisał(a):

Patrz i Ucz się
[...]

Dalej nic nie wiem. Jakieś awantury i tyle. Oj chyba za stary jestem bo
przestaje was wszystich rozumieć.

Data: 2011-09-30 20:17:48
Autor: root
Dnia Wed, 28 Sep 2011 23:59:59 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Różnica między GPW a NC jest ogromna skippy o czym pisałem wczoraj. Nie
udawaj.

Data: 2011-10-17 09:34:40
Autor: kroovka
http://www.tvncnbc.pl/10522844,0,0,1,1,eko-export-podnosi-prognoze,tvn_cnbc.html
NOWA jakość:

http://www.tvncnbc.pl/10522844,0,0,1,1,eko-export-podnosi-
prognoze,tvn_cnbc.html NOWA jakość

....papier jest na jakimś rynku?

Data: 2011-10-17 09:12:30
Autor: Jan Werbinski
http://www.tvncnbc.pl/10522844,0,0,1,1,eko-export-podnosi-prognoze,tvn_cnbc.html
Od podnoszenia prognoz, to kursy rosły ale w ubiegłym wieku. Większość spółek z NC ma imponujące prognozy.

--
Jan Werbiński

Data: 2011-10-17 13:08:13
Autor: kroovka
[...]

Tak też nie jest. A w EEX juz nie ważne sa prognozy ale biezaco wplywajaca kasa do spółki, dająca zysk netto, w np. tym miesiacu ok. 660 tys zl netto, juz po wszystkich odliczeniach kosztów. Żelazna głowa może od tego boleć.
Ale to nie jest przezwisko, choc do ...Żelaznej Damy Ci daleko:-)

kroovka

Data: 2011-10-17 19:10:31
Autor: kroovka
> [...]

..... A w EEX juz nie ważne sa prognozy ale biezaco wplywajaca
kasa do spółki, dająca zysk netto, w np. tym miesiacu ok. 660 tys zl netto,

Ładnie, dzisiejszy komunikat o mozliwosci wypłaty dywidendy tylko potwierdza ta moją opinię. Ile tego może byc? Jesli 2011 to 6,7 mln zysku netto, a wlasciwie to calosc utworzona w II KWARTALE , a dodatkowo II/2011 = I/2012 = II /2012 to w 2012 mamy ponad 13 mln zysku netto..., wg. mnie będzie nieco więcej. Ale czemu wiecej. Ano mimo kosztow kolejnej moderniazcji uda si sadze dostac kolo 600-80 tys z Unii Europejskiiej jako wsparcie wiec 13 mln mamy na "bank".
Z tego, np. 35% dywidendy ; to daje...UUUUUFF.....ładnie mi wyszło...

kroovka
 --

Głupis Jasiu-teoretyku, teraz patrz i ucz się jak się zarabi