Głupota Nelly Rokity jest porażająca

Data: 2009-06-16 09:20:07
Autor: gnomal
Głupota Nelly Rokity jest porażająca
Data: 2009-06-16 09:24:49
Autor: PiSnawodefotomontaż
Głupota Nelly Rokity jest porażająca

Użytkownik "gnomal" <alibabka12@gmail.com> napisał w wiadomości news:h17h3c$n5n$1news.onet.pl...
http://informacyjny-24.pl/index.php/Informacje-z-kraju/-Lepiej-dla-Polski-by-Tusk-mniej-pil.html

Biedny Janek ciągle kompromitowany...
WZ

Znamienne, że tacy ludzie skupiają się wokół picu, he, he, he! Gratulacje dla prezesa tej "partii", he, he, he!

Przemek

--
Spektakularna porażka PiS

PO  44,43 proc. głosów,

PiS 27,4 proc.

Były poseł PiS Ludwi Dorn ocenił, że PiS odniosło trzecią porażkę z rzędu po wyborach
parlamentarnych i wyborach samorządowych.

Data: 2009-06-16 09:49:06
Autor: Piotr
Dnia Tue, 16 Jun 2009 09:20:07 +0200, gnomal napisał(a):

http://informacyjny-24.pl/index.php/Informacje-z-kraju/-Lepiej-dla-Polski-by-Tusk-mniej-pil.html

No i może też mniej jarać?
Piotr

Data: 2009-06-16 09:52:52
Autor: sofu

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

==

Jarac musi, bo by wewnetrznie eksplodował!
Inna sprawa, ze ma pewnie juz mózg jak ser szawajcarski z dziurami.
Niedawno miałem okazje się setnie usmiać ogladajac zbitke tego co obiecywal
ten ryży oszust przed wyborami.
I ciemnu lud to kupił i kupuje nadal....

sofu

Data: 2009-06-16 10:29:54
Autor: zbig

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:h17j3c$kq2$1node2.news.atman.pl...
I ciemnu lud to kupił i kupuje nadal....

Ciemny lud głosuje na Kaczorów.

Data: 2009-06-16 11:14:24
Autor: Piotr
Dnia Tue, 16 Jun 2009 10:29:54 +0200, zbig napisał(a):

Ciemny lud głosuje na Kaczorów.

Hm, to by oznaczało żeś głosował na PiS, Zbigu...
Piotr

Data: 2009-06-16 11:29:59
Autor: zbig

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:15zh2ne4v47a.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Tue, 16 Jun 2009 10:29:54 +0200, zbig napisał(a):

Ciemny lud głosuje na Kaczorów.

Hm, to by oznaczało żeś głosował na PiS, Zbigu...
Piotr
Wyglada na to, ze w ramach pokampanijnych rozliczeń w PiS, stracił pracę osobnik produkujący na PSP pod nickiem Piotr.
Dowodzi tego błyskotliwośc i cięta riposta, która jest na poziomie jeszcze niższym niż poprzedniego Piotra.

Data: 2009-06-16 11:34:32
Autor: Piotr
Dnia Tue, 16 Jun 2009 11:29:59 +0200, zbig napisał(a):

[...]

Jejku, zbigu... To ty masz jakiekolwiek pojęcie o ripostach?
Intrygujące, he, he.
Ale wracając do tematu, to głosowałeś na PiS, jak Warzywny-Kawecki,
co?
Piotr

Data: 2009-06-16 12:11:03
Autor: zbig

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:18f79bsq6qpsc.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Prawdziwy Piotr wiedziałby, że nigdy nie głosowałem na PiS, choćby dlatego, ze niegdy nie dałem się ponieść żadnemu populizmowi. Dowodem na to jest fakt, iż dopiero ostatnie wybory przyniosły zwycięstwo partii, na którą głosowałem.
Nigdy nie głosowalem na PiS, PC, AWS, ZChN, UW, UD, SLD, UP,KPN, BBWR, LPR o PSL , czy Samoobronie nie wspomnę.
Ty zaś mi wyglądasz na weterana Partii X.

Data: 2009-06-16 10:33:55
Autor: zbig
[...]

Zdaje się , ze w powszechnej opinii Rokicie była przypisywana większa iteligencja, niż ja naprawdę posiada.
Szczerze mówiąc, nie mogę sie dopatrzyć u Nelly żadnych walorów, które człowiek inteligentny by "kupił"
A może cholerka, jest dobra w łóżku?
Najbardziej się ubawiłem, kiedy wczoraj całkiem poważnie powiedziała , że nikt Dorna z PiSu nie wyrzucał.

Data: 2009-06-16 10:49:03
Autor: gnomal

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h17l90$bck$1news.task.gda.pl...

[...]

Zacytuję kiedyś gdzieś przeczytane "Jakby Rokita była taka mądra jak jest głupia to dostałaby Nobla"
GN

Data: 2009-06-16 11:30:21
Autor: Panslavista

> [...]
> iteligencja, niż ja naprawdę posiada.
> Szczerze mówiąc, nie mogę sie dopatrzyć u Nelly żadnych walorów, które

Cosi fan tutte!!!

Data: 2009-06-16 10:38:23
Autor: PesTYcyD
Głupota Nelly Rokity jest porażaj ąca
Trzeba spuścić zasłonę milczenia na tą idiotkę. W każdym razie robi świetną robotę - niszczy pisiorów od środka

Data: 2009-06-16 11:27:09
Autor: awe
Głupota Nelly Rokity jest porażająca
Sprawa jest prosta, Tusk powinien kazdego dnia pic o jedno wino mniej
awe

Data: 2009-06-16 11:26:18
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h17oeg$fgs$1news.onet.pl...
Sprawa jest prosta, Tusk powinien kazdego dnia pic o jedno wino mniej
awe

A ten drugi kilka małpek dziennie mniej...

boukun

Data: 2009-06-16 14:56:38
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h17ojs$5l$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

najlepiej przetracic nogi boukuna - nie bedzie dostawcy, nie bedzie picia
awe

Głupota Nelly Rokity jest porażająca