Głupota Nelly Rokity jest porażająca

Data: 2009-06-16 10:33:55
Autor: zbig
Głupota Nelly Rokity jest porażająca

Użytkownik "gnomal" <alibabka12@gmail.com> napisał w wiadomości news:h17h3c$n5n$1news.onet.pl...
http://informacyjny-24.pl/index.php/Informacje-z-kraju/-Lepiej-dla-Polski-by-Tusk-mniej-pil.html

Biedny Janek ciągle kompromitowany...
WZ
Zdaje się , ze w powszechnej opinii Rokicie była przypisywana większa iteligencja, niż ja naprawdę posiada.
Szczerze mówiąc, nie mogę sie dopatrzyć u Nelly żadnych walorów, które człowiek inteligentny by "kupił"
A może cholerka, jest dobra w łóżku?
Najbardziej się ubawiłem, kiedy wczoraj całkiem poważnie powiedziała , że nikt Dorna z PiSu nie wyrzucał.

Data: 2009-06-16 10:49:03
Autor: gnomal

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h17l90$bck$1news.task.gda.pl...

[...]

Zacytuję kiedyś gdzieś przeczytane "Jakby Rokita była taka mądra jak jest głupia to dostałaby Nobla"
GN

Data: 2009-06-16 11:30:21
Autor: Panslavista

> [...]
> iteligencja, niż ja naprawdę posiada.
> Szczerze mówiąc, nie mogę sie dopatrzyć u Nelly żadnych walorów, które

Cosi fan tutte!!!

Głupota Nelly Rokity jest porażająca